  • 31. Data: 2010-06-08 12:36:06
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie tylko Jemu!

    No, to jest Was dwóch ;-)). Zaczniecie szukać "układu"?

    > Już kilka lat temu przestałem się odzywać do osób które
    > nie stosują polskich liter, polskiej ortografii i polskiej
    > gramatyki.

    Myślisz że zrobiłeś im wielką krzywdę? ;-))))

    > Niech dyskutują w gronie sobie podobnych.

    Sądząc po ilości postów ta grupa, podobnie zresztą jak wiele
    innych, składa się w zdecydowanej większości z "jemu
    podobnych" ;-))). Skoro odpisują...

  • 32. Data: 2010-06-08 12:45:53
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010, Robert_J wrote:

    | No, to jest Was dwóch ;-)). Zaczniecie szukać "układu"?

    nie napuszczaj, bo jak znam njósy zrobi sie wielkie
    trolowisko i jedni trole poleca na SKARGE na drugich

    zaczna chciec grupe moderowac i grupa padnie
    szkoda , bo niektorzy pisza nawet bardzo rozsadnie

    zobacz jak na pl.rec.telewizja ostatnio, ten sam temat przeszedl
    spokojnie i bardzo edukacyjnie

  • 33. Data: 2010-06-08 14:57:11
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    > O! Kolejny starszy stażem od tej grupy ;)

    No bywa ;)

    Do reszty grupowiczów a w szczególności panów Roberta i Jerzego...
    Tak się niestety składa że RoMan ma rację... w czasach gdy wy nie
    wiedzieliście co to jest internet... RoMana węzeł przekazywał zachodnie
    (bo polskich jeszcze nie było) grupy dyskusyjne do użytkowników sieci
    FidoNet. Było to w czasach modemów 2400 bps i cen modemów wyższych od
    cen potężnych stacji roboczych 286 ;)
    Gdyby którykolwiek z was zadał sobie trud i poszukał, znalazłby
    wystarczająco dużo informacji na temat RoMana.

    Jakkolwiek do sedna...
    Dawno temu odpuściłem sobie pisanie na grupach z bardzo prozaicznego
    powodu, braku kultury - powiem więcej... odpychającego braku kultury.
    I owszem, takie sytuacje zdarzają się niecodziennie, jakkolwiek
    wystarczająco często żeby się zniechęcić do dzielenia wiedzą, powód
    prozaiczny... dlaczego chcąc pomóc komuś... mam znosić oblewanie
    pomyjami ? Czy gdyby któryś z was stanął twarzą w twarz z rozmówcą...
    też tak by się zachował ? I bynajmniej nie chodzi o to że mam ochotę
    siłowo nauczyć kogoś rozsądku, bo nie.
    Wasza dyskusja rozpoczęła się od zwrócenia uwagi o pisaniu w poprawnym
    stylu, a doprowadziła do eskalacji chamstwa w wykonaniu ww. pisarzy.
    Dokładnie tak samo jak na ulicy... zwróć komuś uwagę na niepoprawne
    zachowanie a bardzo prawdopodobne staje się oberwanie po gębie.
    Jakkolwiek każdy z was pewnie przyzna jak bardzo nie znosi chamstwa, to
    wielu uwielbia je jednocześnie uprawiać i krytykować.
    Wstyd Panowie... to właśnie sprawia że wielu ludziom odechciewa się
    pisania na grupach, a co gorsza w dzisiejszych czasach zostawiacie po
    sobie wieloletnie pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez
    lata... warchoły jedne.

    Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Przepraszam resztę grupowiczów.

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 34. Data: 2010-06-08 15:03:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miłosz,

    Tuesday, June 8, 2010, 4:57:11 PM, you wrote:

    [...]

    > Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    > potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Ależ przedstawił się. I to własnym. Jak sprawdzisz, któż to, to się
    baaardzo mocno zdziwisz. Znam wielu wykładowców akademickich ale
    pierwszy raz spotykam takiego, który swoje... sukcesy dydaktyczne
    wyładowuje trolując na grupie dyskusyjnej. Bo mu się wydaje, że ma
    takie świetne poczucie humoru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2010-06-08 15:10:34
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

> [...]

    > pierwszy raz spotykam takiego, który swoje... sukcesy dydaktyczne
    > wyładowuje trolując na grupie dyskusyjnej. Bo mu się wydaje, że ma

    ROTFL... dobre...
    Jeden się przedstawił... a drugi uważa że anonimowość mu coś da ;)

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 36. Data: 2010-06-08 15:16:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:9TsPn.23097$uf4.10931@hurricane,
    Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl> nabazgrał:
    (ciach)
    > Dokładnie tak samo jak na ulicy... zwróć komuś uwagę na niepoprawne
    > zachowanie a bardzo prawdopodobne staje się oberwanie po gębie.

    Ostatnio nożem! też bywa bardzo prawdopodobne :-(

    --
    Włodek

  • 37. Data: 2010-06-08 16:12:30
    Temat: Re: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Tue, 8 Jun 2010 14:36:06 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >No, to jest Was dwóch ;-)). Zaczniecie szukać "układu"?

    Trzech ;-)
    To już spisek:-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 38. Data: 2010-06-08 16:18:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobry temat, ja się podłączę...

    a Kto ma zrobiony wtyk F przy zewnętrznej antenie telewizyjnej?
    nie wiem co za debil to wymyślił, a reszta głupków bezmyślnie kopiuje...
    jak można w antenie na dachu zamontować gniazdo F, w głowie mi się to nie
    mieści...

    a dlaczego? a dlatego, że kabel pracuje i na przykład u mnie po zimie
    złączka na poddaszu się rozłączyła - środek kabla się skurczył i wsunął "w
    kabel"...

    pytanie: co dzieje się u Was na dachach przy antenach ze złączką F?

  • 39. Data: 2010-06-08 17:08:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hulqk5$fgh$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > kabel"...
    >
    > pytanie: co dzieje się u Was na dachach przy antenach ze złączką F?

    Gołębie srają przy antenach.
    A jeśli chodzi o F'ki to mają się dobrze. Wkręcone toto w konwerter i
    nałozony gumowy kapturek.
    Z ciekawości zajrzę bo dawno nie widziałem mojej anteny, może zamiast
    talerza mam już siatkową?
    Kabelek dalej idzie do przełacznika DiseqC gdzie jest wkrecany F'ką i
    wychodzi z niego kabel jeden na dół wkręcany F'ką. Wsio w kapturkach.
    Co najwyżej rdzewieją nakrętki, ale po rozkręceniu ostatnio jakoś jednego
    dobrze mu patrzyło ze środka.
    Aha. Po zakręceniu pokrywam zzewnatrz silikonem takim z puszeczki co kiedyś
    między tranzystor a radiator sie nakładało, taki przeźroczysty i na to
    nakładam gumke.

    --
    Irokez

  • 40. Data: 2010-06-08 18:06:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miłosz,

> [...]

    > wiedzieliście co to jest internet... RoMana węzeł przekazywał zachodnie
    > (bo polskich jeszcze nie było) grupy dyskusyjne do użytkowników sieci

    W kwestii formalnej: grupy, echomail, netmaile i e-maile ściągał z USA
    przez UUCP (później juz jako arcmail) Rafał Wiosna. Ja tylko
    udostępniałem. I była jedna polska grupa: soc.culture.polish.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl