  • 1. Data: 2010-06-01 09:35:49
    Temat: Re: stacja serwisowa DestJet 840C
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    news:i95p06ddkb925ncoo1is2928liue81qv5b@4ax.com...

    > Mozliwe. Choc akurat trzymac powinien, moze pomyliles kabelki.

    > Bo o ile rozumiem to wykonczyla je elektroliza. A ona jest cierpliwa

    Tak też myślałem ale to nie wygląda. Widywałem ścieżki powżerane w różny
    sposób ale to co zostało z tego silnika to typowy efekt porządnego zwarcia. Płytka
    aż zbrązowiała a ścieżki są zbyt równo pourywane na końcach. No ale może masz
    rację. W sumie innego wytlumaczenia nie znajduje.

  • 2. Data: 2010-06-01 09:38:44
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Mozliwe. Choc akurat trzymac powinien, moze pomyliles kabelki.

    Nie wykluczam chociaż szanse małe. Dla świętego spokoju dokładnie
    sprawdzę. Tam jest sterownik unipolarny. Próbowałem z grubsza ocenić
    czy któraś z faz nie jest spalona ale wygląda dobrze.

  • 3. Data: 2010-06-01 09:41:42
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio widziałem na allegro niepełnosprytna 845c, kupić na części!

    Ta drukarka jest niewiele warta. Nawet jak kupie za 1 zł to i tak z przesyłką
    będzie za drogo.

  • 4. Data: 2010-06-06 21:43:06
    Temat: stacja serwisowa DestJet 840C
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Jest tu może ktoś kto się zna na drukarkach ?

[...]

    Próbowałem założyć coś takiego:

    http://allegro.pl/item1060030224_silnik_krokowy_mine
    bea_pm35s_048.html

    Zastanawiam się też jakim cudem ten silnik jest tak zmasakrowany a
    równocześnie
    cienkie ścieżki na płycie głównej są nietknięte. Możliwe, że ktoś ten silnik
    podmienił na uszkodzony.

  • 5. Data: 2010-06-07 06:45:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >równocześnie cienkie ścieżki na płycie głównej są nietknięte.

    Bo o ile rozumiem to wykonczyla je elektroliza. A ona jest cierpliwa
    ..

    J.

  • 6. Data: 2010-06-07 07:18:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c0c1669$0$2601$65785112@news.neostrada.pl,
    bagno <b...@o...pl> nabazgrał:

    --
    Włodek

  • 7. Data: 2010-06-09 06:07:56
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Mozliwe. Choc akurat trzymac powinien, moze pomyliles kabelki.

    Nic nie pomyliłem. Wszystko jest dobrze. A silnik jak był zdechły tak
    jest zdechły. Gdybym miał pewność, że reszta działa to bym kupił oryginalny
    ale ktoś mi zaproponował za 30 a to o 25 za drogo w stosunku do
    wartości drukarki.