  • 51. Data: 2010-06-09 12:48:09
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jeden się przedstawił... a drugi uważa że anonimowość mu
    > coś da ;)

    A co ma mi niby dać? Po prostu taki nadałem sobie nick, bez
    chęci zapewnienia sobie jakiejś śmiesznej anonimowości :-).
    Nie mam zamiaru ukrywać się przed nikim, jeśli chcesz to
    podam Ci nawet mój telefon i zadzwonisz sobie :-). Równie
    dobrze mógłbym nazwać się Franek Dolas tudzież Nikodem
    Dyzma. A akurat Jurek to naprawdę Jurek...
    Pozdrawiam
    RJ

  • 52. Data: 2010-06-09 13:21:07
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-09 13:44, Robert_J pisze:

    > Moment, pokaż mi eskalację chamstwa (albo nawet samo chamstwo, bez
    > eskalacji) w moim wykonaniu, OK? Chyba że myślenie inaczej niż Roman
    > samo w sobie jest już chamstwem :-).

    Cytat:
    "On opowie RZyciorys, do tego na pewno nÓdny, gdyż w większości
    składający się z siedzenia przy komputerze i pisania na grupach od
    początku ich powstania (a nawet dłużej) ;-)))). Matko, jak ja nie trawię
    ludzi, którzy nie mają do siebie dystansu. Wszystko biorą na serio, zero
    poczucia humoru... Zażartujesz z takiego, a on Ci w odwecie za rogiem
    kosę pod żebro sprzeda. O, przepraszam, pod RZebro ;-))). Na dodatek
    wypowiada się za wszystkich ;-))) ".

    Nazywaj to sobie chcesz, dla mnie to chamstwo.
    Cała reszta bez komentarza, szkoda mi mojego czasu.

    Miłosz.

  • 53. Data: 2010-06-09 13:39:54
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > pod RZebro ;-))). Na dodatek wypowiada się za wszystkich
    > ;-))) ".
    >
    > Nazywaj to sobie chcesz, dla mnie to chamstwo.

    Co w tym chamskiego? Ironia musi być od razu chamstwem?
    Facet robi z siebie alfę i omegę, na dodatek czepia się
    jakichś nic nie znaczących kwestii. Zaprawdę, brak poczucia
    humoru powiniem być wpisany na listę NFZ ;-). Dla mnie za to
    nazwanie kogoś warchołem jest chamstwem ;-).

    > Cała reszta bez komentarza, szkoda mi mojego czasu.

    Mojego też :-).
    Pozdrawiam, mimo wszystko ;-). I więcej luzu i uśmiechu ;-)

  • 54. Data: 2010-06-09 18:45:02
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 9 Jun 2010, Miłosz Skowyra wrote:

    | Krótko i zwięźle ujmę to tak:
    | Albo napiszesz to po polsku licząc na ripostę, albo mam Cię głęboko w
    | poważaniu patrząc na sposób w jaki zwracasz się do mnie.

    !! czlowieku, przestan zgrywac wielkiego inteligencika, bo jestes
    prostm chlopakiem takim jak my, tylko doswiadczenie masz wielokrotnie
    mniejsze, a wskakujesz w watek na temat ktorego niemasz zielonego
    pojecia !!!

    namawiasz roberta do otwartosci, z czego wynika, ze nie wiele wiesz
    jak sie poslugiwac internetem
    robert wcale sie nie ukrywa i znalezienie go powinno ci to zajac 2 min

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    a moze dla odmiany opowiesz cos o sobie - coz widzimy w interneci:

    jestes z chmielowic, konczyles technikum elektroniczne w opolu i tam
    konczyles dosyc niedawno Wyższa Szkoła Inżynierska, czy jak to sie
    nazywa

    caly czas pisales bez polskich liter: "Kladzcie nozki na poduszki....."

    ale juz wtedy lubiles pouczac "nie pisz w html"

    "Zadaj swoje pytanie jeszcze raz, piszac w poprawny sposob, zarowno
    gramatycznie jak i ortograficznie. Wtedy chetnie Ci odpowiemy na Twoje
    pytanie. Howgh."

    a nawet widac , ze 7 Paz 2003 , przegladales temat "okres a fryzjer"
    na FRYZURY.GNIEZNO.PL

    zamiast pouczac, postaraj sie czegos nauczyc, bo naprawde niewiele
    wiesz

    gdybym mial takich studentow - to bym sie zastrzelil

    na szczescie mam normalych, wesolych mlodych ludzi, nie zakompleksiona
    odmiane "pani wiadro"
    czlowiek zapomina, ze musi umrzec i zyc sie chce

    > albo mam Cię głęboko w poważaniu

    mam nadzieje, ze slowa dotrzymasz i nie bedziez wiecej mondrowal

    pozdrawiam serdecznie , jp (no pain no gain)

  • 55. Data: 2010-06-09 19:22:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Uprasza się o niekarmienie trolla. Takie zachowanie jak tu, ten
    osobnik prezentuje wszędzie, gdzie tylko wlezie. Bez względu na to, na
    jaki temat jest dyskusja, zawsze znajdzie sposób, żeby pieprzyć o
    rzekomej anonimowosci i dopierdalać bez sensu. Jak choćby tutaj (link
    zupełnie przypadkowy z pierwszej strony wyników googlania):

    http://mieszkania-24.info/grupy/wynagrodze;za;pomoc;
    w;znalezieniu;pracy;wroclaw_watek_1739538-s4.html

    Swoją drogą - ciekawy przypadek dla psychiatry, facet z tytułem, już
    niemłody: http://stud.pam.szczecin.pl/edu/jp.gif a zachowuje się jak
    szczeniak, który odkrył radość korzystania z wyszukiwarek i Naszej
    Klasy.

    U mnie już w killfile. Szkoda nerwów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2010-06-10 07:55:00
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-09 19:45, Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    > prostm chlopakiem takim jak my, tylko doswiadczenie masz wielokrotnie
    > mniejsze, a wskakujesz w watek na temat ktorego niemasz zielonego

    Masz absolutną rację. W zasadzie noga od stołu ma znacznie większe
    doświadczenie ode mnie. A w życiu mam przede wszystkim fuksa.
    To dzięki niemu moje sterowniki pracują np. we wrocławskim Volvo i
    Bielskim Fiacie. Pewnie również dlatego w kilku polskich teatrach są
    moje konsole i dimmery. No i pewnie te kilkaset maszyn CNC w Polsce i
    Europie zawierających moje projekty hardware i własnoręcznie pisany
    software są łutem szczęścia... ziarenkiem ślepej kurki.

    > a moze dla odmiany opowiesz cos o sobie - coz widzimy w interneci:
    > jestes z chmielowic,

    Pudło. Jakieś 6 letnie. Umiejętność korzystania z google to nie
    wszystko. Zdradzę Ci sekret... wystarczyło spojrzeć w źródło wiadomości...

    konczyles technikum elektroniczne w opolu

    Pudło. Kończyłem Technikum Elektryczne i w Opolu a nie opolu.

    > i tam
    > konczyles dosyc niedawno Wyższa Szkoła Inżynierska, czy jak to sie

    Pudło. Politechnika Opolska.

    Jestem rozczarowany. Twoja szklana kula jest zepsuta, wyrzuć - niech Cię
    nie rozczarowywuje.
    - Nie ma nic o moich audycjach w opolskim Radiu ?
    - Nie nic o mojej 5 letniej pracy jako realizator dźwięku ?
    - Nie ma nic o mojej 3 letniej pracy jako realizator światła ?
    - Nie ma nic o fotografi ?
    - Nie ma nic o pisaniu w Delphi i uczestnictwie w zlotach programistów ?
    - Nie ma nawet wspomnienia o moim mitycznym failu na tej grupie o
    łączeniu kondensatorów
    A to tylko część informacji.

    Jeżeli do zajęć ze studentami przygotowywujesz się równie dokładnie jak
    do powyższego to nie dziwi mnie poziom studentów których wielokrotnie
    przesłuchiwałem przy okazji rekrutacji elektroników i programistów w
    byłej firmie.

    Zastanawia mnie fakt czy jesteś niechlujem z przyzwyczajenia czy wrodzonym.

    Niestety muszę kończyć, ponieważ mój słuch właśnie wyłapał jakiś dziwny
    dźwięk, który muszę zlokalizować...
    Już wiem, ten dźwięk to PLONK !!!

    Miłosz.

  • 57. Data: 2010-06-10 08:01:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miłosz,

    Thursday, June 10, 2010, 9:55:00 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > do powyższego to nie dziwi mnie poziom studentów których wielokrotnie
    > przesłuchiwałem przy okazji rekrutacji elektroników i programistów w

    Miłoszu, on usiłuje uczyć informatyki (tzw. medycznej) studentów
    medycyny. Zrozum jego frustrację.

    [...]

    > Już wiem, ten dźwięk to PLONK !!!

    I ten szum spłukiwania... :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2010-06-10 10:08:02
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Lepiej jakbyście podysktuowali jednak o monażu wtyków F-ek!!!!

  • 59. Data: 2010-06-10 10:20:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    Thursday, June 10, 2010, 12:08:02 PM, you wrote:

    > Lepiej jakbyście podysktuowali jednak o monażu wtyków F-ek!!!!

    Dyskutuj, ktoś ci broni?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl