  • 41. Data: 2011-06-28 21:49:16
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Mylisz się - w Polsce obowiązują jak najbardziej precedensy. W
    > praktyce oczywiście.

    Ja tam tylko praktyk, a nie prawnik i dobrze wiem, że w
    przypadku oddalenia wniosku/pozwu/czegokolwiek - w
    skardze/zażaleniu powołanie się na konkretne orzeczenie/wyrok SN
    czy TK gówno daje. No ale ja truskawki cukrem ;P, znaczy się ok
    pół tysiąca razy w miesiącu próbuję.

    > _Wykładnia_ sądu najwyższego znosząca prawo odmowy zeznań, które
    > mogłyby pogrążyć osobę bliską. Ot, prawo Pawki Morozowa. Bardzo złe
    > prawo ale prawo :(

    Ale to nie zmienia, że przedpiśca jest jak rozumiem w błędzie -
    nie ma tam dywagacji powierzył/kierował tylko stricte o samej
    odmowie ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 42. Data: 2011-06-28 21:56:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Np. Człuchów ma 10 - przynajmniej do tylu różnych urządzeń mają
    >legalizacje na stronie:
    >http://www.sg.ugczluchow.pl/content.php?cms_id=31&p
    =p1
    >Gmina 10 tys mieszkańców, to i ma 10 fotoradarów :)

    Faktycznie imponujaca kolekcja. 10 FR na dwie drogi krajowe ? :-)

    Ostatnio im chyba jedna odpadla - czy mi sie wydaje czy juz nie moga
    lapac na krajowkach na terenie niezabudowanym ?

    >Szukałem, ale nie znalazłem.

    Za rok 2009
    http://www.bip.ugczluchow.cil.pl/content.php?cms_id=
    817||menu=p11
    powinno byc analogiczne za rok 2010 od paru miesiecy.

    Zalacznik 1 jest ciekawy - w dziale 754 Bezpieczenstwo publiczne
    planowano 4.8mln przychodow, uzyskano 6.5mln,
    w tym 4150zl z tytulu kar porzadkowych a reszta z tytulu mandatow za
    wykroczenia drogowe :-)

    A cale wplywy gminy wyniosly 40mln.

    >Taki FR to jednak dość drogi jest.

    Nie przejedzie droga krajowa nad morze 5000 kierowcow ? po 200zl
    chocby ..

    no chyba ze nie ma tak duzej pamieci :-)

    I co sie potem dziwic ze gmina utworzyla 800 nowych miejsc pracy :-)

    Aczkolwiek .. albo oni nie wiedza co czynia, albo maja dobre
    ubezpieczenie
    http://www.dziennikbaltycki.pl/aktualnosci/210463,cz
    luchow-spalil-sie-budzet-gminy,id,t.html?cookie=1

    taa - noga z gazu, albo do sadu :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-06-28 22:13:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-28 21:56, J.F pisze:

    p1

    > Faktycznie imponujaca kolekcja. 10 FR na dwie drogi krajowe ? :-)

    A gdzie te 10? Policzyłem po ważnych i wyszło mi 6. Może coś źle
    przeczytałem, ale tak mi wychodzi.

    > Ostatnio im chyba jedna odpadla - czy mi sie wydaje czy juz nie moga
    > lapac na krajowkach na terenie niezabudowanym ?

    Chiba nie, znaczy będzie problem.

> [...]
    > planowano 4.8mln przychodow, uzyskano 6.5mln,
    > w tym 4150zl z tytulu kar porzadkowych a reszta z tytulu mandatow za

    LOL - planowali 12%, kierowcy im zrobili 16% (a gdzie te 70, czy nawet
    30), a tu zonk :)

    > Nie przejedzie droga krajowa nad morze 5000 kierowcow ? po 200zl chocby ..

    Przejedzie, ale już nie zasili.

  • 44. Data: 2011-06-28 22:20:53
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 21:56:07 +0200, J.F na pl.misc.samochody napisał(a):

> [...]
    > planowano 4.8mln przychodow, uzyskano 6.5mln,
    > w tym 4150zl z tytulu kar porzadkowych a reszta z tytulu mandatow za

    Biały Bór na 2011 - wpływy z "SM" pt. "mandaty" 5.5 mln PLN. Budżet w
    granicach 25 mln. PLN. Wykonania za 2010 nie chciało mi się czytać, ale
    sądąc po "sławie" i po czwartkowo/niedzielnym przejeździe przez ową
    mieścinę, to wpływy spadną im na łeb na szyję - wszyscy karnie 40/50 od
    tablicy do tablicy.

    I tak przy okazji : ciekawym zjawiskiem był pewien człowiek w Rzeczenicy,
    stojący po drugiej stronie drogi na której jest foto i energicznie
    machający ku nadjeżdzajcym samochodom i wskazujący miejsce gdzie ten
    błyskacz stoi ( a stoi tak, że jak nie wiesz gdzie jest, to dość trudno
    zauważyć ) ;-)

    "Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi. Stanisław Jerzy Lec"

  • 45. Data: 2011-06-28 22:42:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:20, Marcin Stankiewicz pisze:

> [...]
    > machający ku nadjeżdzajcym samochodom i wskazujący miejsce gdzie ten
    > błyskacz stoi ( a stoi tak, że jak nie wiesz gdzie jest, to dość trudno

    Żona poszła z dzieckiem coś zjeść , że było blisko poczuł misję ;)

    Sam kiedyś wkurwiłem do czerwoności straszników bo stanąłem
    przed foto ;) Co się napluli to ich. Postój w tym miejscu był
    dozwolony :)

  • 46. Data: 2011-06-28 23:02:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:49:16 PM, you wrote:

    > Ja tam tylko praktyk, a nie prawnik i dobrze wiem, że w
    > przypadku oddalenia wniosku/pozwu/czegokolwiek - w
    > skardze/zażaleniu powołanie się na konkretne orzeczenie/wyrok SN
    > czy TK gówno daje.

    Jasne - żaden sędzia nie lubi być pouczany. Ale orzeczenia są wydawane
    od lat w OSP (dawniej OSPiKA).

    > No ale ja truskawki cukrem ;P, znaczy się ok pół tysiąca razy w
    > miesiącu próbuję.

    Ale co próbujesz?

    > Ale to nie zmienia, że przedpiśca jest jak rozumiem w błędzie -
    > nie ma tam dywagacji powierzył/kierował tylko stricte o samej
    > odmowie ?

    Nie zmienia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-06-28 23:14:12
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?>> Ale to nie zmienia, że przedpiśca jest jak rozumiem w błędzie -

    > Nie zmienia.

    też nie czytał całości?
    ale zdanie swoje ma.

  • 48. Data: 2011-06-28 23:23:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pm,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:14:12 PM, you wrote:

    ?>>> Ale to nie zmienia, że przedpiśca jest jak rozumiem w błędzie -
    > też nie czytał całości?
    > ale zdanie swoje ma.

    Czytał całość i to dawno temu - to nie pierwszy flame na ten temat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-06-28 23:28:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ale co próbujesz?

    W ramach "pracy" "wytykam sędziom błędy" dając jako przykład
    konkretne orzeczenie SN (zazwyczaj) lub TK (nie za często). I o
    ile orzeczenie SN dotyczy stricte błędu formalnego - SSR/SSO
    przyznaje mnie rację, tak o ile idzie o samą "sentencję/ocenę"
    mówi : SPIERDALAJ.

    Nie ma i nie było precedensu - chcesz "podobny" wyrok do tego co
    zapadł w SN - sam musisz do SN dotrzeć, a i tam nie masz
    pewności, że SN się nie rozmyśli ze swojego dotychczasowego toku
    rozumowania.

  • 50. Data: 2011-06-28 23:28:43
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał
    > przesadziłeś, sąd uzna że to nie ten.

    To niech sąd udowadnia że to nie ten. Jak trafi się bezczelny typ który ma
    wszystko w du... a łażenia po sądach się nie obawia to stwierdzi że w tym
    momencie kierował właśnie ten kierowca i niech się inni martwią w
    udowadnianie że tak nie było. Nie ma żadnego innego obowiązku poza
    wskazaniem osoby kierującej.