  • 61. Data: 2011-06-29 19:39:22
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 19:01:44 +0200, "pm" <x...@w...pl> said:

    > ciężko odszczekać, co?

    A co mam odszczekiwać?
    Wskazuję osobę, której powierzyłem samochód.

    Czego nie rozumiesz?

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2011-06-29 20:50:54
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    > A co mam odszczekiwać?
    > Wskazuję osobę, której powierzyłem samochód.
    >
    > Czego nie rozumiesz?

    Po co się odzywasz.
    Tego nie rozumiem.

    owszem ja napisałem "wskazać kierowcę"
    zamiast "osobę której się użyczyło w pojazd do
    używania lub kierowania"

    w ogóle, ośmieszyłem się kompletnie bo od biedy powinienem napisać, że
    "kierującego"
    - przecież kierowców są miliony i oni sobie mają ci kierowcy różne
    kategorie, jeżdżą w różnych państwach różnymi samochodami itp. itd.
    no ale tego litościwie mi nie wytknałes.

    gdybyś napisał od razu coś w stylu:
    "nie kierowcę tylko osobę której się użyczyło" zamiast "nie"
    to dyskusja nie zeszłaby na boczny tor.
    ale co tam widać wolisz ściemniać niż pojaśniać.

    a teraz zastanówmy się jaka jest np. dla mnie różnica czy mam wskazać
    "kierowcę" jak napisałem
    czy "osobę której użyczyłem"

    czy osoba wskazana przeze mnie (zakładając, że kierowała, bo na końcu
    łańcuszka zawsze taka będzie) może nie kłamiąc uniknąć kary (przypomina, za
    fotkę z FR) lub grzywny za odmowę wskazania kolejnej osoby z łańcuszka.

  • 63. Data: 2011-06-29 21:11:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 20:50:54 +0200 osobnik zwany pm wystukał:

    to czego się czepiasz jak dałeś ciała?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2011-06-30 08:07:25
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Odwaliło Ci?

    http://www.wprost.pl/ar/251194/ITD-od-1-lipca-tez-ws
    tawi-mandat-za-predkosc/

    sz.

  • 65. Data: 2011-06-30 10:24:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 20:50:54 +0200, "pm" <x...@w...pl> said:

    > ?

    > Po co się odzywasz.

    Bo mi wolno i mam coś do powiedzenia w tej sprawie
    Jeśli ci się nie podoba, że ktoś mający swoje zdanie pisze o tym, to
    musisz się przenieść na bezludną wyspę lub założyć państwo totalitarne
    i mordować wszystkich, którzy ci nie pasują.

    > Tego nie rozumiem.

    To masz problem, który być może rozwiązać może psycholog/psychiatra,
    skoro twoim rodzicom się nie udało...

    > owszem ja napisałem "wskazać kierowcę"
    > zamiast "osobę której się użyczyło w pojazd do
    > używania lub kierowania"

    No, i jesteśmy w domu - wskazujemy osobę, której daliśmy
    (powierzyliśmy) samochód.

    > w ogóle, ośmieszyłem się kompletnie

    Zgadzam się.

    > gdybyś napisał od razu coś w stylu:
    > "nie kierowcę tylko osobę której się użyczyło" zamiast "nie"
    > to dyskusja nie zeszłaby na boczny tor.

    Ktoś zmuszał cię do takiego stawiania sprawy?

    > a teraz zastanówmy się jaka jest np. dla mnie różnica czy mam wskazać
    > "kierowcę" jak napisałem
    > czy "osobę której użyczyłem"

    Kolosalna, bo jeśłi komuś powierzasz samochód, to nie masz pojęcia kto
    pod Otwockiem o godzinie 22.34 prowadził ten pojazd.
    ;>>>

    > czy osoba wskazana przeze mnie

    Tak, wskazujesz osobę, której powierzyłeś samochód.

    > (zakładając, że kierowała

    A to nas nie interesuje.
    Nie było tam nas, nie wiemy.
    Kropka. Żądaniu ustawy stawiliśmy dzielnie czoła wskazując osobę,
    której powierzyliśmy pojazd.

    > , bo na końcu łańcuszka zawsze taka będzie) może nie kłamiąc uniknąć kary

    A co to nas obchodzi???

    > (przypomina, za fotkę z FR) lub grzywny za odmowę wskazania kolejnej
    > osoby z łańcuszka.

    Zastanów się, czy gdybyś pożyczył komuś młotek, to musiałbyś wiedzić
    kto nim zabił, czy jednak tylko pamiętać komu go dałeś?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2011-06-30 20:17:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl>

    > a teraz zastanówmy się jaka jest np. dla mnie różnica czy mam wskazać
    > "kierowcę" jak napisałem
    > czy "osobę której użyczyłem"

    No zasadnicza :-)

    > czy osoba wskazana przeze mnie (zakładając, że kierowała, bo na końcu
    > łańcuszka zawsze taka będzie) może nie kłamiąc uniknąć kary (przypomina,
    > za fotkę z FR) lub grzywny za odmowę wskazania kolejnej osoby z łańcuszka.

    Jakie to ma znaczenie ? Mogła nie powierzać a dalej nie wiadomo kto kierował
    bo o to generalnie chodzi, że nie wiadomo :-)

  • 67. Data: 2011-06-30 20:19:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl>

    > Wspaniale!, ta osoba której powierzono samochód do kierowania lub używania
    > nie dostanie juz zapytania kto kierował?

    Może dostać, ale nie musi już tego wiedzieć

  • 68. Data: 2011-06-30 21:55:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    (...)
    Problem dla gmin jest poważny, bo gminy uchwalają budżety z
    wyprzedzeniem, czyli na obecny rok w gminnych budżetach przewidziane są
    duże wpływy z fotoradarów, których to wpływów póki co nie ma.

    =======

    Wygląda zupełnie tak, jakby zbóje łupiący od lat niewinnych podróżnych
    płakali, że im źródło dochodu wysycha.

    Dobrze tak urzędniczym złodziejskim cwaniakom. Przyroda - jak zawsze -
    znalazła wyjście.