  • 31. Data: 2011-06-28 19:01:44
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    0026_04.pdf

    > Ja wolę papier produkowany specjalnie do oczyszczania odbytu, ale jeśło
    > ktoś chce pedeefem (nie rozmaże się na ekranie?) to droga wolna...

    bla bla bla

    > A wracając do sprawy - wystarczy podać osobę, której się powierzyło
    > pojazd - nie ma ustawowego obowiązku jazdy w użyczonym komuś samochodzie i
    > robienia notatek...

    ciężko odszczekać, co?

  • 32. Data: 2011-06-28 20:08:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 19:01, pm pisze:

    > ciężko odszczekać, co?

    Ale co odszczekać ?

    Ty napisałeś, że jest wymóg wskazania kierującego, A Bydlę bez
    zbędnej uszczypliwości powiedział ci, że źle wiesz.

    Bo nie ma obowiązku *wskazania kierującego*.

    Tak trudno się podetrzeć PDFem ?
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 33. Data: 2011-06-28 20:21:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-28 18:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >
    > A tak gwoli scislosci - jest jakas gmina ktora ma 10 FR ? Choc 3 ?

    Np. Człuchów ma 10 - przynajmniej do tylu różnych urządzeń mają
    legalizacje na stronie:
    http://www.sg.ugczluchow.pl/content.php?cms_id=31&p=
    p1

    Gmina 10 tys mieszkańców, to i ma 10 fotoradarów :)

    > Pomijam gminy Warszawa, Gdansk czy Katowice.

    Te gminy to nie zdziwiłbym się gdyby miały mniej.
    W takiej Warszawie choćby kilkadziesiąt fotoradarów trzaskało dzień i
    noc, to będzie to pewnie kropla w budżecie, czyli ogólnie sprawa nie
    warta dużej uwagi.

    Natomiast dla jakiejś biednej gminy której się trafiła przelotowa droga,
    sprawa jest dużo bardziej istotna.
    A żeby stężenie fotoradarów w Warszawie było takie jak w Człuchowie,
    musiałoby być tam 1700 fotoradarów.

    > Budzet jakiegos Czluchowa powinien byc dostepny w sieci, mozna sprawdzic
    > ile.

    Szukałem, ale nie znalazłem.

    > Tam moze byc jeszcze jedna sprawa - ze kupione w leasing/kredyt ktory
    > teraz trzeba splacac, ale troche powatpiewam - do sie moze w jeden dzien
    > zwrocic :-)

    Taki FR to jednak dość drogi jest.

  • 34. Data: 2011-06-28 20:33:40
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Ale co odszczekać ?
    >
    > Ty napisałeś, że jest wymóg wskazania kierującego, A Bydlę bez zbędnej
    > uszczypliwości powiedział ci, że źle wiesz.
    >
    > Bo nie ma obowiązku *wskazania kierującego*.

    idąc Waszym śladem, śmiało powiem tak:
    po pierwsze gówno prawda co piszesz.
    po drugie i tak skończyłoby się na wskazaniu kierującego, lub ukarani tego
    kto nie wskaże.

    > Tak trudno się podetrzeć PDFem ?

    ale dlaczego PDFem...

    może od razu samym linkiem?
    skoro już uciekamy w dosłowność.

  • 35. Data: 2011-06-28 20:35:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:33, pm pisze:

    > idąc Waszym śladem, śmiało powiem tak:
    > po pierwsze gówno prawda co piszesz.
    > po drugie i tak skończyłoby się na wskazaniu kierującego, lub
    > ukarani tego kto nie wskaże.

    Ależ jesteś w błędzie.

    Dobrze, skoro ktoś tu ma coś odszczekiwać, to by miał powód
    wskaż proszę przepis, który precyzuje, że masz wiedzieć kto
    kierował twoim pojazdem.

    Gdzie są czipsy ?

  • 36. Data: 2011-06-28 20:37:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:21, Tomasz Pyra pisze:

    > Szukałem, ale nie znalazłem.

    Na bipie nie było nic ?

    > Taki FR to jednak dość drogi jest.

    Ha ha ... kojarzą mi się teraz filmiki tego Emila co to nie lubi
    SM, i jeden, na którym właściciel wynajmujący foto strażnikom
    krzyczy : pan mnie zabierasz zarobek ! :)

  • 37. Data: 2011-06-28 20:45:29
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Ależ jesteś w błędzie.
    >
    > Dobrze, skoro ktoś tu ma coś odszczekiwać, to by miał powód wskaż proszę
    > przepis, który precyzuje, że masz wiedzieć kto kierował twoim pojazdem.
    >
    > Gdzie są czipsy ?

    trzeba było użyć linka zgodnie z przeznaczeniem, wtedy byś wiedział że
    czipsy to ja teraz mam.

  • 38. Data: 2011-06-28 21:11:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:45, pm pisze:

    > trzeba było użyć linka zgodnie z przeznaczeniem, wtedy byś
    > wiedział że czipsy to ja teraz mam.

    Ułatwię ci trochę sprawę. Dam dwie kombinacje słów. Ty poczytaj
    może ich znaczenie.

    1. "obowiązujące prawo" vs "link"
    2. "obowiązujące prawo" vs "wyrok (w kraju bez prawa precedensu)"

    P.S.
    Nie zajrzałem do linka. Acz podejrzewam co może się w nim znaleźć.

  • 39. Data: 2011-06-28 21:23:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:11:33 PM, you wrote:

    > Ułatwię ci trochę sprawę. Dam dwie kombinacje słów. Ty poczytaj
    > może ich znaczenie.
    > 1. "obowiązujące prawo" vs "link"
    > 2. "obowiązujące prawo" vs "wyrok (w kraju bez prawa precedensu)"

    Mylisz się - w Polsce obowiązują jak najbardziej precedensy. W
    praktyce oczywiście.

    > P.S.
    > Nie zajrzałem do linka. Acz podejrzewam co może się w nim znaleźć.

    _Wykładnia_ sądu najwyższego znosząca prawo odmowy zeznań, które
    mogłyby pogrążyć osobę bliską. Ot, prawo Pawki Morozowa. Bardzo złe
    prawo ale prawo :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-06-28 21:48:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-28 18:55, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    (...)
    > A tak gwoli scislosci - jest jakas gmina ktora ma 10 FR ? Choc 3 ?
    > Pomijam gminy Warszawa, Gdansk czy Katowice.

    Szczerze wątpię - zresztą "życzliwy" to taki sam anonim jak wielu w
    sieci.

    > Budzet jakiegos Czluchowa powinien byc dostepny w sieci, mozna sprawdzic
    > ile.

    70% dochodów z FR ;) Jak ktoś chce to niech sprawdza ;)

    > Tam moze byc jeszcze jedna sprawa - ze kupione w leasing/kredyt ktory
    > teraz trzeba splacac, ale troche powatpiewam - do sie moze w jeden dzien
    > zwrocic :-)

    Oj, to nie jest tak łatwo. "Wynajmowano" też z firm prywatnych, a teraz
    zrobiono z tym porządek - najwyższa pora.

    > No ale wladza tez ma swoj rozum. hamuja przed FR do 50, to trzeba go
    > lepiej ukryc i znienacka ustawic 30.

    Ta, pewnie - wbrew temu co tu się powszechnie opowiada, ustawienie
    ograniczenia do 30km/h wcale nie jest taki łatwe i proste.

    > I jaki tego koniec - bedziemy wszedzie przepisowo jezdzili ?
    > Przepisowe 20, uzasadnione, bo dziury w drodze :-)

    Jeżeli chodzi o dziury i inne podobne, to ja ograniczeń nie
    potrzebuję i pojadę zamiast 70km/h 63km/h - później jako negatywny
    bohater pojawię się na pms-ie. Zdarzało mi się już jeździć
    po 20-30km/h na 40km/h ...

    > Znowu nie przesadzajmy, wykonanie budzetu kuleje to sie przesunie z
    > innych zrodel. Malo to razy panstwowy budzet zmieniano ? Najwyzej sie
    > szkoly nie odmaluje :-)

    Bez jaj - jak ktoś tam sugerował 70% budżetu gminy z FR, to ja to
    mogę ironicznie potwierdzić.

    > Kto ich tam wie - z natury rzeczy ustawione pod sporym katem, zanizaja
    > pomiar - to moze przewidzieli kompensacje. To sie przekompensuje.

    Poproszę choć o jedną sprawę, w której potwierdzono
    "przekompensowywanie" FR, bądź dokonywanie w nich modyfikacji.