  • 111. Data: 2009-05-11 15:56:07
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On 11 May 2009 15:22:28 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    >W poście <e...@4...com>,
    > rs nabazgrał:

    >Tak, że narzekasz na brak domyślności u innych, samemu się nią nie
    >popisując. W takim razie pomogę:
    >
    >Chodziło mi o to, że mniej ofiar było w ponad dziesięć razy
    >dłuższym czasie, stąd wychodzi ponad 10 razy mniej ofiar rocznie.

    a mnie chodzi w tym momencie juz chodzi tylko o to:

    "Nie podałem żadnego numerku."

    teraz znowu go podajesz. tez nie ty? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 112. Data: 2009-05-11 16:13:16
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 11 May 2009 17:48:40 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    >Masz poważne problemy z jaźnią.
    >JA czyli ja napisałem, że zbliża się do ilości z II WW.
    >Ty napisałeś, że jest ich 10 x mniej.
    >Nie pracuj tyle, bo to szkodliwe.

    hehehehe, tez tak sadze. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 113. Data: 2009-05-11 16:51:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-10 16:38:22 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > To akurat Ty postawiłeś w tej dyskusji w jednym rzędzie terrorystów
    > kierujących ataki bezpośrednio przeciwko ludności cywilnej, z
    > partyzantami walczącymi ze zorganizowaną armią.
    Poczytaj trochę historii, to się dowiesz jak polscy terroryści zabijali
    niewinną niemiecką ludność cywilną.

    > Przykro mi, ale nie potrafię się zniżyć, choćby w myślach, do tak
    > barbarzyńskiego poziomu. Wojna partyzancka przeciwko armi - niech
    > będzie, ale ataki skierowane w niewinnych cywili, to już jak dla mnie
    > ten poziomi zbydlęcenia, dla którego nie znajduję usprawiedliwienia.
    W kraju demokratycznym nie ma niewinnych ludzi.
    Wyborcy decydują kto będzie rządził. Wyborcy decydują o wysyłaniu
    wojska do obcego kraju. Cywilna ludność jest w kraju napadniętym, a nie
    napadającym.

    > Weź... Ten hipotetyczny tata mógłby conajwyżej pokazać gdzie wcześniej
    > pasali kozy, przed namiotem postawionym w cieniu jedynego drzewa w
    > okolicy, a dziś są tam pola uprawne i sady, otaczające osiedla
    > pobudowane przez izraelskich osadników.
    Na Zamojszczyźnie też nie było willi i mieli tam mieszkać też osadnicy.
    Naprawdę mało wiesz o bliskim wschodzie i jego mieszkańcach sprzed
    najazdu Ben Guriona.

    > W walce IRA nie było aż tak mocnego elementu fundamentalizmu
    > religijnego, który jeszcze długo będzie utrudniał porozumienie się ze
    > dużą częścią środowisk muzułmańskich.
    Bo wyznawana wiara jest bliższa. Obie nacje w Irlandii to
    Chrześcijanie. A element religijny wcale nie był bez znaczenia.
    Każda akcja wywołuje reakcję. Podstawowe prawo fizyki. Na
    społeczeństwach działa identycznie. Jak po jednej stronie będą czołgi,
    to po drugiej kwiaty się nie pojawią.

    > Obawiam się, że masz poważne braki w wiedzy nt. poziomu cywilizacyjnego
    > krajów arabskich. Kto budował domy w Afganistanie i kiedy z nich
    > zostali wypędzeni ci biedni cywilizowani ludzie, którym mieszkanie w
    > namiotach aż
    A skąd Ci się nagle Afganistan wziął?
    Talibowie, jeszcze 20 lat temu byli przyjaciółmi zachodniego świata.
    Podobnie jak Irak.

    > tak zaszkodziło na umysł, że postanowili się rozerwać w wielkim
    > świecie? Jak już tak bardzo chcesz trzymać się Izraela, to poczytaj
    > najpierw co było na Zachodnim Brzegu, a co zostawili/zostawiają żydzi.
    A co to ma wspólnego z tym, że do mojego szałasu przyszedł obcy i
    dyktuje mi jak mam w szałasie ognisko palić.
    To jest mój szałas i gówno komu do tego.

    > Rozwiń to proszę, bo jestem bardzo ciekaw który to naród Twoim zdaniem
    > prowadzi wojnę przeciwko ludności cywilnej innego narodu.
    Ten naród który wspierany przez inne narody wprowadził się z armią do
    ziemi obiecanej w połowie ubiegłego wieku.

    > Nie ilu, bo duża liczba zazwyczaj pozwala rozwiązywać problemy w sposób
    > cywilizowany, raczej jakimi metodami ci pokrzywdzeni bedą okazywać
    > swoje niezadowolenie.
    Do rozmowy potrzebne są dwie strony. Podobnie jak do wojny. Z tym, że
    do rozmowy obie muszą chcieć rozmawiać, a do wojny jedną można
    przymusić.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2009-05-11 18:44:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    adam napisal:
    > Frontmani w większości poszli do piachu ale mniejsze persona czy sympatycy ?

    Joschka Fischer? ;)

    > Niewykluczone, że dzisiaj robią nam tytułowy Nowy Wspałniały Świat w PE, KE
    > czy innym xE.

    jw. i jemu podobni z wizja inzynierii dusz?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 115. Data: 2009-05-11 23:28:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał

    > Joschka Fischer? ;)

    Na przykład : )

    > jw. i jemu podobni z wizja inzynierii dusz?

    Tak, spece od robienia nam dobrze.

    adam

  • 116. Data: 2009-05-12 19:08:46
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    rs wrote:

    > chciales cos powiedziec sensownego czy tylko pouzywac sobie
    > emotikonow? <rs>

    Było dosyć sensowne, niestety Twoja wiedza jest jeszcze na zbyt niskim
    poziomie, aby zrozumieć ten prosty przekaz. Cieszę się, że przynajmnie
    emotikony ci się podobały i były w miarę jasne ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 117. Data: 2009-05-12 19:43:50
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 12 May 2009 21:08:46 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Było dosyć sensowne ...

    jak na rozmowe samego ze soba, pewnie i tak. <rs>

  • 118. Data: 2009-05-12 20:03:47
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    rs wrote:

    > jak na rozmowe samego ze soba, pewnie i tak. <rs>

    A czego nie zrozumiałeś z tekstu "Jasne, ty stawiasz 'na wejsciu' super
    wypasionego firewalla firmy X (ktory wewnetrznie też jest linuxem pracujacym
    na jakies platformie MIPS czy ARM)" w kontekscie "trzymanie servera

  • 119. Data: 2009-05-12 20:16:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-11 18:51:08 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Poczytaj trochę historii, to się dowiesz jak polscy terroryści zabijali
    > niewinną niemiecką ludność cywilną.

    Na jaką skalę? Był to główny cel ich działania, czy jednostkowe incydenty?

> [...]
    > Wyborcy decydują kto będzie rządził. Wyborcy decydują o wysyłaniu
    > wojska do obcego kraju. Cywilna ludność jest w kraju napadniętym, a nie

    Aha. Czyli jak gdzieś tam u Ciebie w miasteczku pierdyknie bombka,
    zabijając Twoją rodzinę, która miała tego pecha być w pobliżu na
    zakupach (taka czysto hipotetyczna sytuacja), to rozumiem że pełen
    zrozumienia dla pokrzywdzonych przez świat terrorystów, przejdziesz nad
    tym do porządku dziennego?

    > Na Zamojszczyźnie też nie było willi i mieli tam mieszkać też osadnicy.
    > Naprawdę mało wiesz o bliskim wschodzie i jego mieszkańcach sprzed
    > najazdu Ben Guriona.

    Sądzę, że Twoje pojęcie na temat mojej wiedzy jest nikłe. Podobnie jak
    bezsensowny jest przykład, który przytoczyłeś. W ramach
    samokształcenia, poczytaj może co to są kibuce i gdzie w większości
    były lokowane i co zostało w nich stworzone. A później zainteresuj się
    jak wyglądały standardy cywilizacyjne w Palestynie, jak dzisiaj
    wyglądają w krajach arabskich poza centrami turystycznymi.

    > Bo wyznawana wiara jest bliższa. Obie nacje w Irlandii to
    > Chrześcijanie. A element religijny wcale nie był bez znaczenia.

    Były pretekstem. Choćby dlatego, że prawie nigdzie żaden z kościołów
    katolickich nie popierał i nie zachęcał do akcji terrorystycznych. Nie
    użyczał też płaszczyka wiary, jako usprawiedliwienia i zachęty.

    > A skąd Ci się nagle Afganistan wziął?

    Znaczy biedni, ciemiężeni Palestyńczycy mają monopol na terroryzm?

    > Talibowie, jeszcze 20 lat temu byli przyjaciółmi zachodniego świata.
    > Podobnie jak Irak.

    Właśnie - byli.

    > A co to ma wspólnego z tym, że do mojego szałasu przyszedł obcy i
    > dyktuje mi jak mam w szałasie ognisko palić.
    > To jest mój szałas i gówno komu do tego.

    Nooo. Pare ładnych tysięcy Polaków z kresów wschodnich mogłoby
    powiedzieć to samo. Podobnie Rosjanie mieszkający na terenach Ukrainy
    czy Białorusi (państw, które nie miały żadnych realnych podstaw
    historycznych do istnienia przed latami 90.). Wedle Twojej logiki
    powinni kupić zestawy młodego chemika i zacząć podkładać bombki w
    autobusach. Przecież to wystarczające usprawiedliwienie.

    > Ten naród który wspierany przez inne narody wprowadził się z armią do
    > ziemi obiecanej w połowie ubiegłego wieku.

    Ech, ciągle problemy z tymi Żydami. Jak mieszkają gdzieś w sąsiedztwie
    - źle (wypada tak mówić, w końcu antysemityzm jest w modzie, nie tylko
    u nas), chytrze wydarli sobie kawałek ziemi na nieprzyjaznym terytorium
    - źle. Uparcie nie chcieli wszyscy wymrzeć za Hitlera, nie mogliby
    popełnić zbiorowego samobójstwa?
    A tak a propos Palestyny, a konkretniej najbardziej problematycznego
    Zachodniego Brzegu - poczytaj może w jakich okolicznościach Izrael ją
    zajął, przez kogo była rozpoczęta ta wojna i jaki miała cel. Tak, tak,
    niedobrzy Żydzi, nie przejęli się krytyką międzynarodową.
    A tak na koniec - jakoś nie przypominam sobie masowych akcji zbrojnych
    Izraela skierowanych na celowe zabijanie ludności cywilnej, nakierujesz
    na jakieś źródła?

    > Do rozmowy potrzebne są dwie strony. Podobnie jak do wojny. Z tym, że
    > do rozmowy obie muszą chcieć rozmawiać, a do wojny jedną można
    > przymusić.

    Oczywiście, zawsze to ci biedni terroryści są tą przymuszaną i
    pokrzywdzoną stroną. Zwłaszcza Saudyjczycy, Jordańczycy, Pakistańczycy
    czy Egipcjanie (polecam przyjrzenie się narodowościom czołowych
    członków najbardziej znanych muzułmańskich organizacji
    terrorystycznych).

    de Fresz

  • 120. Data: 2009-05-12 20:16:17
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 12 May 2009 22:03:47 +0200, "Mikolaj Tutak"
> [...]

    >linuxowego prosto w sieci (co bylo tematem wyjsciowym tej rozmowy), bez
    >_zadnych_ zabezpieczen, jest dla mnie postepowaniem co najmniej malo

    dalej rozmawiasz sam ze soba. dlaczego niby mialbym ci przeszkadzac.
    niektorzy ludzie widac lubia powtarzac sobie rzeczy. <rs>