  • 121. Data: 2009-05-13 05:21:11
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jakub Jewuła" napisal:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    Anglikom jednak zdecydowanie szajba odbija. Po szczuciu na fotografow
    przychodzi pora na bardziej debilne dzialania:
    http://wiadomosci.onet.pl/1969376,69,lyzeczki_tylko_
    za_okazaniem_dowodu_osobistego,item.html

    Ciekawe, co dalej? Papier toaletowy za pokwitowaniem i zezwoleniem
    z Home Office? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 122. Data: 2009-05-13 08:08:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Anglikom jednak zdecydowanie szajba odbija. Po szczuciu na fotografow
    > przychodzi pora na bardziej debilne dzialania:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1969376,69,lyzeczki_tylko_
    za_okazaniem_dowodu_osobistego,item.html

    Nie wiem, czy straszniejszy jest ten program, co to wrzucił łyżeczki
    między amunicję, czy głupota kasjerki...

    > Ciekawe, co dalej? Papier toaletowy za pokwitowaniem i zezwoleniem
    > z Home Office? ;)

    No wiesz, zwojem takiego papieru można udusić :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 123. Data: 2009-05-13 08:18:21
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant napisał(a):
    za_okazaniem_dowodu_osobistego,item.html

    > Nie wiem, czy straszniejszy jest ten program, co to wrzucił łyżeczki
    > między amunicję, czy głupota kasjerki...

    Wiesz, kasjerka to ma to wszystko gdzieś, wyświetla się, że ma być
    dowód, to żąda. Praca kasjera nie jest niczyim marzeniem. A program ktoś
    napisał i ktoś wprowadzał dane do systemu. System pozwala, system nie
    pozwala, system nakazuje, to tylko zasłona dymna. Za tym stoi czyjaś
    decyzja i to człowieka. Swoją drogą byłem kiedyś na obozie w NRD, było
    takie państwo, tuż za Odrą. Te lepsze Niemcy. W pokojach nie wolno było
    mieć szklanych opakowań, bo mogą się stłuc i może ktoś się skaleczyć. A
    awantura o składnik umundurowania nazywany finka trwała 3 dni. W końcu
    przekonał ich regulamin mundurowy.

    wer

  • 124. Data: 2009-05-13 08:33:29
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 13 May 2009 05:21:11 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:
    >Anglikom jednak zdecydowanie szajba odbija. Po szczuciu na fotografow
    >przychodzi pora na bardziej debilne dzialania:
    >http://wiadomosci.onet.pl/1969376,69,lyzeczki_tylko
    _za_okazaniem_dowodu_osobistego,item.html

    Nie ma to jak rzeczowa dyskusja z ,,faktem prasowym''.

    Zadaniem kasjerki jest zeskanować kod, ewentualnie wykonać/potwierdzić
    to co jej wyskoczy na ekraniku i pobrać gotówkę - a nie interpetować
    po swojemu. A że jakiś nadgorliwiec bzdury wpisał to już zupełna inna
    inszość.

    Jeżeli za każdą taką pomyłką widzi się ,,SYSTEM'' to pora udać się do
    dobrego psychiatry.
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 125. Data: 2009-05-13 13:13:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Grzegorz Krukowski napisal:
    > Jeżeli za każdą taką pomyłką widzi się ,,SYSTEM'' to pora udać się do
    > dobrego psychiatry.

    Alez za tym stoi system. System kasowy. System zarzadzania.
    Skonkretyzowany kretyn, ktory cos takiego wsadzil do tego
    systemu. I system ksztalcenia i wychowania, ktory takich
    idiotow kreuje, a ich dysfunkcje nazywa 'inteligencja
    inaczej', bo a nuz mozna by urazic godnosc kretyna :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 126. Data: 2009-05-13 14:22:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-13 15:13:19 +0200, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

> [...]
    > idiotow kreuje, a ich dysfunkcje nazywa 'inteligencja
    > inaczej', bo a nuz mozna by urazic godnosc kretyna :(

    Nie wiem czym się zajmujesz zawodowo, ale cokolwiek by to nie było -
    stawiam skrzynkę wódki, że zdarzyło Ci się kiedyś w pracy gdzieś
    pomylić, czegoś niedopatrzeć, coś przeoczyć etc. Więc nie obrazisz się,
    jeśli idąc Twoim tokiem rozumowania, pomijając bzdurne konwenanse, od
    dzisiaj będę się do Ciebie zwracał per "kretynie"?

    de Fresz

  • 127. Data: 2009-05-13 16:39:32
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    de Fresz napisal:
> [...]
    > jeśli idąc Twoim tokiem rozumowania, pomijając bzdurne konwenanse, od
    > dzisiaj będę się do Ciebie zwracał per "kretynie"?

    No to wydalo sie :) To ty otagowales tak te nieszczesne lyzeczki.
    A teraz zadymiasz, zeby odwrocic uwage :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 128. Data: 2009-05-13 19:40:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 May 2009, b...@n...pl wrote:

    > Wiesz, kasjerka to ma to wszystko gdzieś, wyświetla się, że ma być dowód, to
    > żąda. Praca kasjera nie jest niczyim marzeniem.

    Jasne.
    A kierowca może pojechać na czerwonym - bo szef mu kazał.
    Zaś ochroniarz może dać Ci w zęby - bo tak, "w systemie się wyświetliło" :>

    Zaiste, Twoja argumentacja stawia oczy w słup... ;)

    > A program ktoś napisał i ktoś
    > wprowadzał dane do systemu. System pozwala, system nie pozwala, system
    > nakazuje, to tylko zasłona dymna. Za tym stoi czyjaś decyzja i to człowieka.

    I to pozwala, aby inny człowiek łamał prawo?

    > Swoją drogą byłem kiedyś na obozie w NRD, było takie państwo, tuż za Odrą. Te
    > lepsze Niemcy. W pokojach nie wolno było mieć szklanych opakowań, bo mogą się
    > stłuc i może ktoś się skaleczyć.

    Owszem, ale ani legitymowanie w rzeczonym przypadku nie wydaje się
    uzasadnione, ani powoływanie NRD za przykład "wzorca prawa".
    Takie hasło jak "prawo powielaczowe" kiedyś słyszałeś?

    No i taki obóz, tak na deser, nie przystaje do "usługi świadczonej
    publicznie", czyli każdemu kto wejdzie.
    To taka różnica jak w zakupach między Realem a Makro (aby wejść
    "legalnie" przez zamknięte bramki do Makro, musisz NAJPIERW
    podpisać umowę z nimi). Nijak nie przystaje do "zakupów w sklepie".

    pzdr, Gotfryd

  • 129. Data: 2009-05-14 00:46:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz Krukowski pisze:

> [...]
    > to co jej wyskoczy na ekraniku i pobrać gotówkę - a nie interpetować
    > po swojemu. A że jakiś nadgorliwiec bzdury wpisał to już zupełna inna

    Jeśli taka kasjerka ma jeszcze choć odrobinę rozumu, to w takiej
    sytuacji wzywa stosowną osobę (np. zwierzchnika), żeby go o tak
    oczywistym błędzie w systemie powiadomić i zachęcić do jego naprawienia.

    A debilka będzie żądać dokumentów od kupującego łyżeczki oraz przepuści
    laptopa za 50 groszy, nawet jeśli jako nazwa towaru wyskoczy "pudełko
    zapałek".

  • 130. Data: 2009-05-14 06:15:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > A debilka będzie żądać dokumentów od kupującego łyżeczki oraz przepuści
    > laptopa za 50 groszy, nawet jeśli jako nazwa towaru wyskoczy "pudełko
    > zapałek".

    Nie slyszales o tej promocji?
    'Kup pudelko zapalek, laptopa dostaniesz gratis' ;)

    A na serio: wlasnie bezsensowna reakcja kasjerki na ewidentny blad
    jest przyczyna, dla ktorej uzylem w sasiednim poscie okreslenia
    'kretyn', co deFresza strasznie wzburzylo. To sa efekty obecnego
    systemu wychowania i ksztalcenia, gdzie kazdy idiotyzm znajduje
    swojego piewce, lekarza i pisemne uzasadnienia. A jak jeszcze
    dolozymy do tego korporacyjne 'keep you head low' no to dostajemy
    taka kasjerke.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek