  • 101. Data: 2009-05-10 21:04:10
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 10 May 2009 20:40:51 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >rs napisal:
    >[ ciach egzaltacja na poziomie maturalnego kolka rozancowego ]

    sprawdz w slowniku, co znaczy egzaltacja i jak sie ja odroznia od
    argumentacji.

    >Ale po wypisaniu tych wszystkich wzruszajacych historii,
    >powiedz, co to ma wspolnego z fotografia cyfrowa?

    moze na kolku rozancowym ci to lepiej wytlumacza. ja sie nie czuje na
    silach, bo nie widze, zebys sam mial jakies problemy piszac na grupe
    o fotografii cyfrowej:

    "No i jak tu nie mowic, ze totalitaryzm nadchodzi.
    Anglikom autentycznie szajba odbija. Teraz tylko czekac
    na kolejne zolte, czerwone itd. alarmy. Psychike trzeba
    przygotowywac, aby potem plebs bez zajaknienia lyknal
    kolejne obostrzenia. W koncu rzad nas broni :)

    Niezle studium wojny psychologicznej z wlasnym
    spoleczenstwem z tego zaczyna wychodzic. Beda wzorce
    szkoleniowe ;>"

    ktory to text zapewne zawiera tresci tematycznie z grupa zwiazane.
    <rs>

  • 102. Data: 2009-05-10 21:39:13
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 10 May 2009 20:59:21 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >U ciebie nie ma argumentacji. Jest wlasnie egzaltacja i oczekiwanie
    >bezkrytycznego podzielania twojego punktu widzenia. Epatujesz przy tym
    >biednymi murzynkami w Afryce, rownie biednymi dzieciaczkami w Iraku itd.

    milo mi, ze to napisales, bo z takim sposobem myslenia to powyzsze,
    naprawde brzmi jak komplement.

    >Tak, bo dotyczy szczucia tlumu na osoby z aparatami fotograficznymi
    >w dloni. Twoje enuncjacje jakos do aparatow, fotografow i fotografowania
    >nie nawiazuja.

    i ty naprawde sam wierzysz w to co tutaj napisales?
    tego na kolku rozancowym ucza?

    >EOT bo ciagniecie rozmowy z toba niestety wiekszego sensu nie ma.

    na twoim miejscu sprawdzilnym tez w slowniku co to jest dyskusja i
    czym sie rozni od wyglaszania jedynie slusznej opinii.
    to co robisz, to wlasnie to drugie. ale masz racje. dalsza rozmowa z
    toba nie ma najmniejszego sensu i jest zwykla strata czasu. <rs>

  • 103. Data: 2009-05-10 22:44:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    de Fresz pisze:

    > A Ty skąd bierzesz wiedzę o wydarzeniach na świecie?

    Nie wyłącznie z nagłówków i zajawek. Masz problem z czytaniem? ;->

  • 104. Data: 2009-05-10 22:45:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JA pisze:

    > Ale czytałem opracowania, że ilość ofiar wszystkich konfliktów
    > zbrojnych, które miały/mają miejsce już po zakończeniu II WW,
    > niebezpiecznie zbliża się do liczby ofiar samej II WW.

    Bo się sumują i rośnie ogólna populacja.

  • 105. Data: 2009-05-11 00:32:40
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 10 of May 2009 10:25, JA wrote:

    > I co się z nimi stało?
    > Z tymi brygadami, wrześniami itp?

    Zostali "wyeliminowani", być może zlinczowani (nie wierzę,
    że do więzienia, gdzie istniała realna groźba odbicia więźniów,
    dało się przemycić pistolet, żeby np Baader i kompan/kompanka
    mogli popełnić samobójstwo). Pomoc społeczną (do której teraz
    właśnie namawia się w UK), też była ważna, ludzie nie mieli
    skrupułów aby donieść, że obok wprowadziły się jakieś dziwne typy.

    > Niebezpieczny terroryzm może funkcjonować tylko w dwóch przypadkach.
    > a) grupa świrów będzie finansowana z zewnątrz, przez konkurencyjne
    > mocarstwa Cz-B, B-M itp.

    McVeigh (Oklahoma City), nie był finansowany z zewnątrz.
    Kurdowie, ETA, IRA też nie.

    > b) istnieją realne przyczyny dla których jakiemuś narodowi jest źle i
    > ma silne poczucie krzywdy, np. Palestyńczycy, wygnani ze swoich domów,
    > lub Polnisches Banditen z okresu II WW.

    Polacy między 1947 a 1989, nie byli terrorystami, mimo wielkich
    krzywd i o wiele większego poczucia krzywdy.

    > Punkt a, przestał funkcjonować, nie ma kto ich finansować.

    Zobacz sobie końcówkę rankingu:
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/rankorder/2004rank.html
    (jeszcze niedawno na końcu była Strefa Gazy)
    Skąd ci ludzie maja na rakiety i inną broń, złożyli się ze szwagrem?
    Muszą być finansowani z zewnątrz.

    --
    nb

  • 106. Data: 2009-05-11 10:51:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał
    > I co się z nimi stało?
    > Z tymi brygadami, wrześniami itp?

    Frontmani w większości poszli do piachu ale mniejsze persona czy sympatycy ?
    To trzeba by niezłą kwerendę odwalić.
    Niewykluczone, że dzisiaj robią nam tytułowy Nowy Wspałniały Świat w PE, KE
    czy innym xE.

    adam

  • 107. Data: 2009-05-11 14:13:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <5...@4...com>,
    rs nabazgrał:

    > hmmm. zapewne:
    > "Mimo wszystko jest tych ofiar 10 razy mniej."
    > mi sie uroilo, ale chyba nie, bo juz jeden zdazyl to bezmyslnie
    > powtorzyc.

    Ja go nie podałem, zrobił to post wcześniej zdaje się JA.

    Po przeczytaniu reszty tamtego posta nadal mam wrażenie,
    że kłócisz się z resztą grupy na zasadzie:
    Ty: Duży!
    Grupa: Zielony!

    ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 108. Data: 2009-05-11 14:55:32
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On 11 May 2009 14:13:35 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    >W poście <5...@4...com>,
    > rs nabazgrał:

    >Ja go nie podałem, zrobił to post wcześniej zdaje się JA.

    zdaje sie, ze masz powazny jakis z pamiecia, wiec
    nie zwalaj zwoich ulomnych numerkow na kogos innego.
    moze to ci cos przypomni.
    Niestety nigdy chyba nie zapanuje pokój absolutny. Z wojny światowej
    przeszliśmy w zimną wojnę, a teraz w wojnę z czymkolwiek. Jednakże:
    1) Mimo wszystko jest tych ofiar 10 razy mniej.
    2) Ofiary te są daleko od nas.
    3*) Więcej ludzi umiera jednak w mniej spektakularnych wypadkach
    drogowych.
    4*) A i tak najwięcej zabierają choroby serca.
    Wobec tego przychylam się do opinii, że my tutaj żyjemy w wyjątkowo
    bezpiecznych czasach.

    * - nie chce mi się teraz szukać czy oby dobrze pamiętam te liczby

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

    post JA, na ktory odpowiedziales zawiera to:
    "Ale czytałem opracowania, że ilość ofiar wszystkich konfliktów
    zbrojnych, które miały/mają miejsce już po zakończeniu II WW,
    niebezpiecznie zbliża się do liczby ofiar samej II WW."

    wyciagniesz jakies wnioski?

    >Po przeczytaniu reszty tamtego posta nadal mam wrażenie,
    >że kłócisz się z resztą grupy na zasadzie:
    >Ty: Duży!
    >Grupa: Zielony!

    nie grupa, ale ci ktorzy byli laskawie odpowiedziec nie rozumiejac
    prostego zdania zlozonego, faktycznie duzo nie wiedza, ale za to to co
    wiedza, wiedza glosno.
    a po tym co ty tutaj napisales, to naprawde nie wiem juz co myslec.
    zeby zwalac na kolege? wstydzil bys sie. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 109. Data: 2009-05-11 15:22:28
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <e...@4...com>,
    rs nabazgrał:

> [...]
    > zbrojnych, które miały/mają miejsce już po zakończeniu II WW,
    > niebezpiecznie zbliża się do liczby ofiar samej II WW."

    Tak, że narzekasz na brak domyślności u innych, samemu się nią nie
    popisując. W takim razie pomogę:

    Chodziło mi o to, że mniej ofiar było w ponad dziesięć razy
    dłuższym czasie, stąd wychodzi ponad 10 razy mniej ofiar rocznie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 110. Data: 2009-05-11 15:48:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-11 16:13:35 +0200, l...@l...localdomain said:

    > Ja go nie podałem, zrobił to post wcześniej zdaje się JA.

    Masz poważne problemy z jaźnią.
    JA czyli ja napisałem, że zbliża się do ilości z II WW.
    Ty napisałeś, że jest ich 10 x mniej.
    Nie pracuj tyle, bo to szkodliwe.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem