  • 1. Data: 2009-05-06 06:37:00
    Temat: HDR vs. Canon 450D - do uzytkownikow tego aparatu
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym się pobawić trochę HDRami w moim Canonie 450 D?

    Czy mozecie mi napisac w jakis sposob ustawic najlepiej aparat Canon 450 D
    zeby wykonac i pozniej obrobic zdjecie HDR?

    W jakis sposob ustawic bracketing w Canonie 450D?

    Przepraszam za laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie za
    nie.:/

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-05-06 06:45:11
    Temat: Re: HDR vs. Canon 450D - do uzytkownikow tego aparatu
    Od: j...@g...pl

    On 6 Maj, 08:37, "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Przepraszam za laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie za
    > nie.:/

    Nie ma obaw , zjeść nie zjedzą, urwą jedynie jaja i odeślą do
    instrukcji obsługi.

  • 3. Data: 2009-05-06 07:15:28
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    Użytkownik "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gtrb6d$efm$1@news.onet.pl...
    > Przepraszam za laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie za
    > nie.:/

    Zjedzą... wyślą w google, powyrywają wyrazy z kontekstu, napiszą, że lepiej
    analogiem, wywiodą, że nie masz prawa robić HDR no i doradzą abyś kupił alfe
    300.

    Witamy w pl.rec.* ;-D

    Łukasz Bąk

    P.S. Nie wiem, nigdy nie robiłem HDR.

  • 4. Data: 2009-05-06 07:34:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zjedzą... wyślą w google, powyrywają wyrazy z kontekstu, napiszą, że
    > lepiej analogiem, wywiodą, że nie masz prawa robić HDR no i doradzą abyś

    Napiszą o wszystkim tylko nie o tym o co się pyta :)

  • 5. Data: 2009-05-06 07:42:10
    Od: j...@a...at

    On 6 Mai, 08:37, "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > W jakis sposob ustawic bracketing w Canonie 450D?
    >
    > Przepraszam za laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie za

    szacuje , ze jeszcze w dniu dzisiejszym, padnie ok 100 odpowiedzi na
    ten post , ale zadna nie bedzie n.t.

    prawdopodobnie przegiales z pytaniem. jest albo za trudne , albo za
    latwe - w kazdym razie nieodpowiednie.

  • 6. Data: 2009-05-06 07:54:03
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Alojzy Majchrzak pisze:
> [...]
    >
    > W jakis sposob ustawic bracketing w Canonie 450D?
    >
    > Przepraszam za laickie pytanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zjecie za

    ja robię to tak (w 400D) :
    - aparat na statyw, po ustawieniu ostrości przestawienie ostrości na
    manualną
    - aparat w trybie priorytetu przesłony
    - z menu ustawiam braketing ekspozycji na maksymalną rozpiętość
    - zdjecia w trybie seryjnym
    - jesli nocne, to jeszcze wstepnie podnosze lustro
    - czasami używam pilota do uruchomienia

    z ręki też robię i też wychodzą

    podawałem kiedyś linka do świetnego tutoriala do hdr - poszukaj w archiwum

    Pozdrowienia
    Andrzej

  • 7. Data: 2009-05-06 08:41:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Alojzy Majchrzak pisze:
    > Chciałbym się pobawić trochę HDRami w moim Canonie 450 D?
    > Czy mozecie mi napisac w jakis sposob ustawic najlepiej aparat Canon 450 D
    > zeby wykonac i pozniej obrobic zdjecie HDR?

    Na początek daj bracketing ekspozycji po 2EV i pstrykaj serią
    niespecjalnie machając w tym czasie aparatem. Resztę zrobi szop.

    Widzę, że w wątek już wlazły dwie grupowe muchy śmietnikowe, ale takie
    już jest życie - chcesz wietrzyć, zaraz coś wleci do mieszkania...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-05-06 08:42:47
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > z ręki też robię i też wychodzą
    >
    > podawałem kiedyś linka do świetnego tutoriala do hdr - poszukaj w archiwum

    Ok dzieki za informacje, a powiedz mi jak to pozniej obrabiasz. Photoshopa
    nie
    mam, wykorzustuje do tego darmowego GIMPa...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-06 09:00:38
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Alojzy Majchrzak pisze:
> [...]
    > nie
    > mam, wykorzustuje do tego darmowego GIMPa...

    Photomatix i eksperymentuję

    tutaj kilka przykładów

    ze statywu
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2778347334/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2510075695/

    z ręki
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3365134006/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2931283006/

    pozdrawiam
    Andrzej

    ----

    http://www.flickr.com/grzegorek

  • 10. Data: 2009-05-06 09:23:21
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    > Photomatix i eksperymentuję

> [...]

    Dzieki za info. Fajne fotki.

    Znalazlem, ze open sourceowy soft to CinePaint - klon Gimpa:

    http://www.cinepaint.org/