  • 1. Data: 2009-05-06 12:43:28
    Temat: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    Mysl samodzielnie: http://www.youtube.com/watch?v=siNxseyihUI

  • 2. Data: 2009-05-06 12:47:44
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    I będziemy wszyscy szczęśliwi i bezpieczni i będziemy mieli darmowe
    maści na otarcia (od kajdan).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-06 13:29:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jakub Jewuła" napisal:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    No i jak tu nie mowic, ze totalitaryzm nadchodzi.
    Anglikom autentycznie szajba odbija. Teraz tylko czekac
    na kolejne zolte, czerwone itd. alarmy. Psychike trzeba
    przygotowywac, aby potem plebs bez zajaknienia lyknal
    kolejne obostrzenia. W koncu rzad nas broni :)

    Niezle studium wojny psychologicznej z wlasnym
    spoleczenstwem z tego zaczyna wychodzic. Beda wzorce
    szkoleniowe ;>
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-06 13:43:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    Batiuszka Stalin byłby dumny! Jego szkoła! (no, jego i Berii)

  • 5. Data: 2009-05-06 13:47:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł W. pisze:

    > I będziemy wszyscy szczęśliwi i bezpieczni i będziemy mieli darmowe
    > maści na otarcia (od kajdan).

    Yellow curfew is now in effect.

    This is for YOUR protection!

    ;-/

  • 6. Data: 2009-05-06 13:54:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    Przypomniało mi się mniej więcej takie hasło na krytykę rządów PRL -
    antypaństwowa działalność wywrotowa i sprzyjanie wywrotowcom i
    kapitalistom. Teraz zmieni się tylko działalność wywrotową na
    terrorystyczną i sprzyjanie terrorystom. :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-06 14:12:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > przygotowywac, aby potem plebs bez zajaknienia lyknal
    > kolejne obostrzenia. W koncu rzad nas broni :)

    Polecam "V jak Vendetta"

  • 8. Data: 2009-05-06 15:57:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A tak w skrocie, o czym text?
    Bo ja nie "angelsky":)
    Pozdro

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 9. Data: 2009-05-06 16:16:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek23 pisze:
    > A tak w skrocie, o czym text?
    > Bo ja nie "angelsky":)

    Mają szkolić cywilne oddziały milicji obywatelskiej sprawdzającej ludzi,
    którzy robią zdjęcia aparatami fotograficznymi, bo każdy z aparatem jest
    podejrzany - to tak w wielkim skrócie.
    Już w UK są tacy cywilni wolontariusze, czy jak ich zwą, którzy się
    wtrącają, każą (bezprawnie) kasować zdjęcia i zakazywać. Typowy kompleks
    niższości u osoby z jakimiś funkcjami. Podobno z policjantami jest
    normalniej. Mnie zresztą jeszcze nikt nie zaczepił, ale:
    1) rzadko wychodzę robić zdjęcia
    2) jestem w Szkocji, a oni trochę z dystansem podchodzą do wskazówek z
    Moskwy... tfu, chciałem powiedzieć - Londynu.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-05-06 20:17:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Paweł W. napisał(a) :

    > Mają szkolić cywilne oddziały milicji obywatelskiej sprawdzającej ludzi,
    > którzy robią zdjęcia aparatami fotograficznymi, bo każdy z aparatem jest
    > podejrzany - to tak w wielkim skrócie.

    Oraz zwracać uwagę na osoby ze zdjęciami, mapami, GPS-ami...
    Ja p...ę - powrót do przeszłości w dobrze nam znanym systemie z
    lat 50-tych PRL-u.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE