  • 51. Data: 2010-03-18 07:52:28
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hnrb14$r1r$1@inews.gazeta.pl...

    > I dlatego Leica z górnopółkowego narzędzia pracy dla profesjonalistów
    > jeszcze w latach 80. przeszła na poziom snobistycznego gadżetu dla
    > zamożnych już w latach 90., a obecnie jeszcze bardziej. Jeśli nie zmienią
    > filozofii, a seria S słabo się przyjmię, to sądzę że w ciągu 10 lat mogą
    > odejść w niebyt.

    > Bardzo wygodna proteza, w niektórych sytuacjach nawet wygodniejsza niż
    > pomoce optyczne.

    zwłąszcza przy ostrym słonecznym świetle.. wygodna jak diabli...:)

  • 52. Data: 2010-03-18 08:22:41
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbys jednak zechcial wspomniec cos o zaletach tego aparatu...

    juz pisze:
    - pełnoklatkowy 18MP przetwornik
    - dalmierz zamiast lustra co zmniejsza wymiary aparatu oraz obiektywów,
    cichsza praca niż z lustrem
    - zajebiste obiektywy, również te produkowane od 1954 roku
    - nie ma filtra niskoprzepustowego
    - body z mosiadzu i stopów magnezu

    > No to gratuluje malych wymagan.
    >
    > 2 klatki na sekunde to wynik Twoim zdaniem fenomenalny... :-)
    >
    > Byles moze w spiaczce przez ostatnie 10 lat?

    widze ze marketing nieźle wyprał ci mózg:) skoro uważasz ze jak coś nie ma
    LV lub 30 kl/s to nędza:)
    to nie aparat który sprzedają w mediamarkcie

    > Posiadanie zony, ktora tez chce pstrykac fotki na wycieczce, na zasadzie
    > raz ty raz ja na fotce nie wydaje mi sie takie malo prawdopodobne.

    ja mam w swoim aoparacie ustawianie diptrii i robiło nim zdjecia mase osób i
    nigdy nikt nie ustawiał dioptrii...
    ty pewnie ustawiasz co chwile?;)

    > Na zombie?
    > A co to za sposob?

    > Wymaganie AF to kpina Twoim zdaniem?

    > Dla Ciebie 2 klatki na sekunde to fenomenalny wynik.
    > Nie potrzebujesz tez mniej niz 1/180s.
    >
    > Moze Ty malarzem jestes a nie fotografem?
    >
    > Uzywasz jeszcze Smieny?

    a ty jesteś fotografem bo masz synchro 1/250 i 10 kl/s?:) wes sie nie
    ośmieszaj;) marekting naprawde zrobił ci wode z mózgu, to nie aparat robi z
    ciebie fotografa tylko zdjecia
    ja smieny czasem używam, prosty i poręczny aparat i pewnie sa ludzie któzy
    potrafią zrobic smieną lepsze zdjecie niz ty jakbyś dostał do ręki D3

    > Jak nie masz zadnych wymagan to moze w ogole nie bierz udzialu w tej
    > dyskusji...

    ?hiehiehie

    > A w czymze ta optyka jest lepsza niz optyka Canona czy Nikona?

    w jakości itp, poczytaj troche o historii, o obiektywach, jakie sie kiedyś
    robiło, nie masówka tylko zacne szkła.. do M9 mozesz podpiać szkła
    produkowane od 54 roku, a było ich masa

    > Pewnie nawet nie wiesz, ze max ogniskowa obiektywow dla M9 to jakies
    > 135mm?

    nie mozna podpiąc tele 300mm??? i jak tu wtedy zrobić zdjecia ptaszkom????

    > A ja proponuje Ci fotografie otworkowa.
    > Idealny sprzet na kazda okazje!

    idealny? przecież nie ma LV:)

  • 53. Data: 2010-03-18 08:26:04
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    >W poście <hnqj1s$9eo$1@news.onet.pl>,
    > Polon nabazgrał:

    > Ja bym dał mniej więcej tyle co za lustrzankę - mniej bo do wielu
    > zastosowań
    > się nie nadaje, więcej bo w tych do których się nadaje jest trochę
    > fajniejszy.
    > Trochę żałuję że nie mam tutaj swojego dalmierza, kupionego za jakieś
    > 60pln...

    to nie sprzet do wielu zastosowań

  • 54. Data: 2010-03-18 08:54:54
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-17 20:37, de Fresz pisze:

> [...]
    > zamożnych już w latach 90., a obecnie jeszcze bardziej. Jeśli nie
    > zmienią filozofii, a seria S słabo się przyjmię, to sądzę że w ciągu 10

    Musisz im koniecznie wysłać swoją wnikliwą analizę, może się jeszcze
    opamiętają zanim będzie za późno.

    > Bardzo wygodna proteza, w niektórych sytuacjach nawet wygodniejsza niż
    > pomoce optyczne.

    Jak dla kogo. Idę o zakład, że użytkownicy raczej nie narzekają, a Ci co
    narzekają nigdy nie kupią sobie takiego sprzętu, bo lustrzanki ze
    średniej półki plus kitowe obiektywy zaspokajają ich w 100%.

    A.

  • 55. Data: 2010-03-18 09:06:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-17 18:41, adam pisze:
    > Użytkownik "Polon" napisał
    > [...]
    >

    > He, he, błogosławiona nieświadomość ; )

    Nie wierzę w taką ignorancję:)

    A.

  • 56. Data: 2010-03-18 09:31:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-18 09:54:54 +0100, "Arek (G)" <a...@b...pl> said:

    > Musisz im koniecznie wysłać swoją wnikliwą analizę, może się jeszcze
    > opamiętają zanim będzie za późno.

    Muszę? To teraz Ty koniecznie napisz dlaczego.

    > Jak dla kogo. Idę o zakład, że użytkownicy raczej nie narzekają,

    A ilu znasz kupców bardzo drogich, a niepraktycznych gadżetów, którzy
    później narzekają?

    > a Ci co narzekają nigdy nie kupią sobie takiego sprzętu, bo lustrzanki
    > ze średniej półki plus kitowe obiektywy zaspokajają ich w 100%.

    Znaczy znasz tylko takie 2 szufladki i nic pomiędzy? No to współczuję
    wąskiego horyzontu myślowego.

    de Fresz

  • 57. Data: 2010-03-18 09:31:20
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > He, he, błogosławiona nieświadomość ; )

    Opierasz sie na wierze w te "najlepszosc" czy na jakichs obiektywnych
    testach?
    (poprosze o link to tych testow)

    Uzywasz slowa "blogoslawiona" co przywodzi na mysl wymiar religijny :-)

    Robisz sobie z Lejki religie?

    > To straszne.

    Twoja wiara daje Ci sile aby sie tego nie obawiac? :-)

    Polon

  • 58. Data: 2010-03-18 09:32:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-17 18:12, Polon pisze:
    > To nie jest aparat do sportu. Twoje argumenty sa z gatunku "ciezarowka 3.5
    > tony jest do niczego, bo nie rozpedza sie do setki w 5 sekund".
    >
    > *** a do czego jest ten aparat? Kiedy jest lepszy niz na przyklad 550D?

    Dobre:)

    > Ludzie wydajacy 5000zl na zabawke zazwyczaj maja kilka takich. Dla zony,
    > dziecka i jeszcze jedna na zapas.

    Zgubiłeś jedno zero:)

    > Piekny argument wymysliles:
    > Z powodu braku pokretla regulacji dioptrii firma Leica zaleca zakup
    > dodatkowego aparatu :-)

    Firma Leica dobrze wie, że jak ktoś wyda 50k na sprzęt to ostatnią myślą
    jaka mu przyjdzie do głowy to użyczanie sprzętu żonie:)

    > Jakies 22K pln poprosimy :-)

    Z tak skromnym budżetem możesz zapomnieć o tym sprzęcie.

    [...]
    > Kiedy ostatnio potrzebowales synchro z mniej niz 1/180s i w jakiej
    > sytuacji?
    > Prosze o konkretny przyklad.
    [...]

    > Jak byc moze wiesz, w plenerze pojawia sie czasem potrzeba doswietlenia
    > modelu lampa.

    :)

    > Im krotszy czas otwarcia migawki tym lepiej dla ostrosci zdjecia/ mozesz
    > miec mniejsza glebie ostrosci.

    Tak nawiasem mój zabytkowy sprzęt, który ma czas synchronizacji 1/125,
    potrafi współpracować z lampą na każdym dowolnie krótszym czasie. Cud? A
    jednak:)

    A.

  • 59. Data: 2010-03-18 09:32:48
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Nie wierzę w taką ignorancję:)

    Twoja wiara mnie nie interesuje, to grupa o fotografii a nie o wierzeniach.

    Polon

  • 60. Data: 2010-03-18 09:37:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-18 08:52:28 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > zwłąszcza przy ostrym słonecznym świetle.. wygodna jak diabli...:)

    Znasz rozwiązania bez żadnych wad? BTW Leica kiedyś do bodaj serii
    Digilux robiła bardzo fajne kominki na LCD, szkoda że pomysł umarł.

    de Fresz