  • 41. Data: 2010-03-17 20:13:01
    Temat: Re: Leica M9
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-17 17:28:59 +0100, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > *** co ma antyczne biurko do nowego Leica M9? :-)
    Głupi przykład to fakt. Ale całkiem nowe ręcznie robione dębowe biurko,
    też nie dla Ciebie.

    > Zlituj sie wacpan.
    Ty się zlituj.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-03-17 20:17:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-17 16:56:14 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Nie z biodra, ale też bez odjęcia od twarzy. To nie lustrzanka żeby
    > dźwignią naciągu pacnąć się w policzek :)

    A tak bez dźwigni szybkiego naciągu to nie łaska?

  • 43. Data: 2010-03-17 22:16:39
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-03-17 12:10, Polon pisze:

    > Nie zapominaj o tym, że dzięki temu korpusowi masz dostęp do najlepszej na
    > świecie optyki. Tylko to powinno wystarczyć.

    Wolałbym jakąś przejściówkę za trzy dychy :)

    zdrówka, PW

  • 44. Data: 2010-03-17 23:47:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010 15:37:13 +0100, Pan Piskorz wrote:
    > Czy brak LV w lustrzance może być w jakikolwiek sposób uciążliwe?
    > Nie widzę praktycznego zastosowania tegoż również w aparacie dalmierzowym.

    Ja widze -- masz z gowy paralakse przy krotkich dystansach.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2010-03-18 00:24:31
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 17 Mar, 21:17, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > A tak bez dźwigni szybkiego naciągu to nie łaska?

    Tak na porządnie radełkowanej gałce przesunięcie filmu i naciągnięcie
    migawki trwa jakieś 2/3 sekundy przy wprawnej ręce.
    Pozdro Marcin

  • 46. Data: 2010-03-18 06:09:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-18 01:24:31 +0100, "d...@v...pl" <d...@v...pl> said:

    > Tak na porządnie radełkowanej gałce przesunięcie filmu i naciągni
    > ęcie
    > migawki trwa jakieś 2/3 sekundy przy wprawnej ręce.

    A dźwigną jakieś 1/5 s. I paluchy tak nie bolą po 15 zdjęciu.

  • 47. Data: 2010-03-18 07:43:43
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >Przy makro moze sie przydac, szczegolnie z ruchomym ekranem zamiast lezenia
    .plackiem z twarza w blocie, albo wydawania pieniedzy na dodatkowe wizjery.

    to jest aparat dla tych któzy wiedza do czego beda go uzywać, a nie dla
    wnusi któa dostała na komunie leike i robi kwiatki, pieski, chmurki,
    motylki...
    jak ktoś chce sie zajac makro to szuka czegoś do makro a nie dalmierza

  • 48. Data: 2010-03-18 07:44:38
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    >W poście <hnql1b$75c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    > Kokos nabazgrał:

    > Wiesz w ogóle co to jest aparat dalmierzowy? Akurat tutaj brak LV
    > boli dużo bardziej niż w lustrzance.

    wiem, używam czasem i nie widze problemu ze nie ma LV, ba, nawet ma
    klisze... to juz totalna jazda po bandzie co?:)

  • 49. Data: 2010-03-18 07:49:32
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze moze...
    >
    > Dzieki LV mozesz robic fotki nad glowami tlumu, nie musisz miec twarzy
    > przy ziemi przy fotkach makro.

    przkonałeś mnie, warto mieć LV......

  • 50. Data: 2010-03-18 07:50:56
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > Paralaksa, osobne wizjery do szerokiego kąta, beznadziejna współpraca z
    > długim tele - wszystko to wady dalmierzy, których nie mają lustra.
    > LV by trochę załatało.

    to jest aparat dla tych którzy wiedza jakie zdjecia bedą robić i czego sie
    po sprzęcie spodziewać. a nie ze dzisiaj załoze tele i popstrykam ptaszki, a
    jutro zrobie zblizenie na chrzaszcza, a po jutrze porobie fotki na koncercie