  • 1. Data: 2010-03-17 12:51:28
    Temat: [OT] obrobka materialu video
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    1. Jest jakas grupa o obrobce cyfrowego materialu video?
    2. Jak uzyskac taki efekt: http://www.youtube.com/watch?v=20PQBtyfNZY

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2010-03-17 13:53:14
    Temat: Re: [OT] obrobka materialu video
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-17 13:51, Polon pisze:
    > 1. Jest jakas grupa o obrobce cyfrowego materialu video?
    > 2. Jak uzyskac taki efekt: http://www.youtube.com/watch?v=20PQBtyfNZY

    Jest forum dla ludzi kręcących lustrzankami. Możesz zapytać w dziale o
    postprodukcji. http://videodslr.pl/

    Miałem kiedyś podobny pomysł, a że mam prawię zerową wiedzę z wideo
    wykombinowałem sobie to tak ;). Najpierw nakręcić normalne kadry z
    postacią. Zwektoryzować tło, w zależności od potrzeb mniej lub bardziej
    realistycznie. Potem w studio nakręcić ruch osoby w identycznych kadrach
    ale w technice chromakey, żeby uniknąć kłopotliwego maskowania. Potem
    materiał z osobą w technice chromakey zmasakrować pluginami ;) nawet
    poklatkowo batchem w PS. I na koniec przy wykorzystaniu realistycznego
    materiału zrobić kompozycje rysunkowego tła z obrobioną postacią. To
    tyle mojej teorii. Nie próbowałem tego przekładać na praktykę, głównie z
    braku dobrego sprzętu do filmowania. Na razie polityka wdrażania
    filmowania w lustrzankach jest dość dziwna, co premiera to jest
    minimalnie lepiej, albo to samo co u konkurencji, więc sobie jeszcze
    poczekam :).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 3. Data: 2010-03-17 14:10:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-17 13:51, Polon pisze:
    > 1. Jest jakas grupa o obrobce cyfrowego materialu video?

    Spróbuj zapytać na alt.pl.rec.videokamery

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-03-17 15:04:05
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Jest jakas grupa o obrobce cyfrowego materialu video?
    > 2. Jak uzyskac taki efekt: http://www.youtube.com/watch?v=20PQBtyfNZY
    > Dziekuje
    > Polon

    Poczytaj na temat kluczowania

  • 5. Data: 2010-03-17 18:32:41
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Polon <P...@o...pl> zwrócił błąd:
    > 1. Jest jakas grupa o obrobce cyfrowego materialu video?
    > 2. Jak uzyskac taki efekt: http://www.youtube.com/watch?v=20PQBtyfNZY

    Hehe, to jest bardzo popularny efekt, chyba dzięki temu filmowi. W sieci
    można znaleźć tutorial jak coś podobnego robi się AfterEffectem. Przy
    czym w filmie zrobiono to ręcznie:
    http://www.shadowplaystudio.com/juno/
    http://www.flickr.com/photos/shadowplaystudio/sets/7
    2157603777361412/

    Chcesz tak samo robić? :)
    Link do jednego z tutoriali jest na pierwszej stronie, ale tak jak
    zrobili to w studio to raczej nie będzie Ci się chciało...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 6. Data: 2010-03-18 09:17:18