    From: "Kokos" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Leica M9
    Date: Thu, 18 Mar 2010 09:22:41 +0100
    Sender: p...@n...wsisiz.edu.pl

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnr0ms$opn$1@news.onet.pl...

    > Jakbys jednak zechcial wspomniec cos o zaletach tego aparatu...

    juz pisze:
    - pełnoklatkowy 18MP przetwornik
    - dalmierz zamiast lustra co zmniejsza wymiary aparatu oraz obiektywów,
    cichsza praca niż z lustrem
    - zajebiste obiektywy, również te produkowane od 1954 roku
    - nie ma filtra niskoprzepustowego
    - body z mosiadzu i stopów magnezu

    > No to gratuluje malych wymagan.
    >
    > 2 klatki na sekunde to wynik Twoim zdaniem fenomenalny... :-)
    >
    > Byles moze w spiaczce przez ostatnie 10 lat?

    widze ze marketing nieźle wyprał ci mózg:) skoro uważasz ze jak coś nie ma
    LV lub 30 kl/s to nędza:)
    to nie aparat który sprzedają w mediamarkcie

    > Posiadanie zony, ktora tez chce pstrykac fotki na wycieczce, na zasadzie
    > raz ty raz ja na fotce nie wydaje mi sie takie malo prawdopodobne.

    ja mam w swoim aoparacie ustawianie diptrii i robiło nim zdjecia mase osób i
    nigdy nikt nie ustawiał dioptrii...
    ty pewnie ustawiasz co chwile?;)

    > Na zombie?
    > A co to za sposob?

    > Wymaganie AF to kpina Twoim zdaniem?

    > Dla Ciebie 2 klatki na sekunde to fenomenalny wynik.
    > Nie potrzebujesz tez mniej niz 1/180s.
    >
    > Moze Ty malarzem jestes a nie fotografem?
    >
    > Uzywasz jeszcze Smieny?

    a ty jesteś fotografem bo masz synchro 1/250 i 10 kl/s?:) wes sie nie
    ośmieszaj;) marekting naprawde zrobił ci wode z mózgu, to nie aparat robi z
    ciebie fotografa tylko zdjecia
    ja smieny czasem używam, prosty i poręczny aparat i pewnie sa ludzie któzy
    potrafią zrobic smieną lepsze zdjecie niz ty jakbyś dostał do ręki D3

    > Jak nie masz zadnych wymagan to moze w ogole nie bierz udzialu w tej
    > dyskusji...

    ?hiehiehie

    > A w czymze ta optyka jest lepsza niz optyka Canona czy Nikona?

    w jakości itp, poczytaj troche o historii, o obiektywach, jakie sie kiedyś
    robiło, nie masówka tylko zacne szkła.. do M9 mozesz podpiać szkła
    produkowane od 54 roku, a było ich masa

    > Pewnie nawet nie wiesz, ze max ogniskowa obiektywow dla M9 to jakies
    > 135mm?

    nie mozna podpiąc tele 300mm??? i jak tu wtedy zrobić zdjecia ptaszkom????

    > A ja proponuje Ci fotografie otworkowa.
    > Idealny sprzet na kazda okazje!

    idealny? przecież nie ma LV:)