  • 1. Data: 2010-03-17 11:10:12
    Temat: Leica M9
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Tak sie zastanawiam nad tym aparatem (nie zebym chcial go kupic).

    Jakie on wlasciwie ma zalety?

    Czy nalezy go rozpatrywac jako aparat foto czy tylko jako ciekawostke dla
    znudzonych starszych panow?

    Czytam wlasnie manual do M9.

    Oto co znalazlem:

    Okolo 2 fotki na sek/ max 8.

    Kiepsko cos...

    Regulacja dioptrii w wizjerze odbywa sie za pomoca specjalnej soczewki,
    czyli ze zona naszego starszego pana musi nosic ze soba swoja soczewke?

    Nic nie znalazlem o live view... ma ten aparat takie cudo?

    Nic nie znalazlem o AF... ma ten aparat takie cudo?

    Synchro z lampa to 1/180s.

    Kiepsko cos.

    Body kosztuje jakies 4.6K funtow.

    WOW!

    Co sadzicie o tym aparacie?

    Polon

  • 2. Data: 2010-03-17 11:27:31
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Polon" napisał
    > Co sadzicie o tym aparacie?

    Ja sądzę, że jest na tyle cienki, że może robić jedynie za obiekt kultu
    religijnego tudzież za cyfrową alternatywę dla posiadacza stajni Lejek.

    adam

  • 3. Data: 2010-03-17 11:43:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Polon" <P...@o...pl> wrote in message news:hnqdd2$na2$1@news.onet.pl...

    > Co sadzicie o tym aparacie?

    Antyczna porcelana tez nie jest jakos specjalnie praktyczna, za to
    kosmicznie droga. Mimo to nie brakuje kolekcjonerow.

    Jednym slowem - nie stac cie i dorabiasz ideologie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-03-17 11:57:08
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Body kosztuje jakies 4.6K funtow.
    >
    > WOW!
    >

    > Co sadzicie o tym aparacie?
    >
    > Polon

    Ja myślę, że problemem jest wyłącznie cena. Gdyby kosztował 5 razy mniej,
    byłoby pełno zachwytów. A tak dla 99,9% z nas pozostaje swoistą ciekawostką.
    I tak ma być.

    --
    Lol

  • 5. Data: 2010-03-17 12:46:38
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Ja myślę, że problemem jest wyłącznie cena. Gdyby kosztował 5 razy mniej,
    > byłoby pełno zachwytów. A tak dla 99,9% z nas pozostaje swoistą
    > ciekawostką. I tak ma być.

    Jaka musialaby byc cena rynkowa tego aparatu abyscie go chcieli kupic?

    Ja bym nie dal nawet 100 zlotych.

    Polon

  • 6. Data: 2010-03-17 13:14:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Polon wrote:

    > Jaka musialaby byc cena rynkowa tego aparatu abyscie go chcieli kupic?
    >
    > Ja bym nie dal nawet 100 zlotych.
    >
    > Polon

    To nie dawaj.

    wer

  • 7. Data: 2010-03-17 13:18:36
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 17 Mar, 13:46, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    > Jaka musialaby byc cena rynkowa tego aparatu abyscie go chcieli kupic?
    >
    > Ja bym nie dal nawet 100 zlotych.
    >
    > Polon

    To nie dawaj. Jedyny jego minut jest taki, ze ma matryce, a nie
    klisze :P

    Samochody marki opel tez sa beznadziejne a jednak pelno ich na ulicy :P

  • 8. Data: 2010-03-17 13:21:43
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakie on wlasciwie ma zalety?
    >
    > Czy nalezy go rozpatrywac jako aparat foto czy tylko jako ciekawostke dla

    normalny człowiek w 99% przypadków robi jedno zdjęcie a nie serię...

    > Regulacja dioptrii w wizjerze odbywa sie za pomoca specjalnej soczewki,
    > czyli ze zona naszego starszego pana musi nosic ze soba swoja soczewke?

    żona powinna mieć swój aparat

    > Nic nie znalazlem o live view... ma ten aparat takie cudo?

    gadżet dla onanistów, zupełnie nieprzydatny skoro ma sie wizjer

    > Nic nie znalazlem o AF... ma ten aparat takie cudo?

    moze gdzieś ma

    > Synchro z lampa to 1/180s.
    >
    > Kiepsko cos.

    a to dziwne ze kiepsko, zazwyczaj w normalnych aparatach jest 1/125...

    > Body kosztuje jakies 4.6K funtow.
    >
    > WOW!

    nieźle nie?

    > Co sadzicie o tym aparacie?

    fajny jest

  • 9. Data: 2010-03-17 13:25:01
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >To nie dawaj. Jedyny jego minut jest taki, ze ma matryce, a nie
    >klisze :P
    >
    >Samochody marki opel tez sa beznadziejne a jednak pelno ich na ulicy :P

    samochód opel nie kosztuje 10 razy wiecje niż inne w tej samej klasie wiec
    porównanie bez sensu...
    lepsze byłoby porównanie z Mini czy Smartem:) drogie a nędzne:)

  • 10. Data: 2010-03-17 13:28:11
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hnqj1s$9eo$1@news.onet.pl>,
    Polon nabazgrał:

    > Jaka musialaby byc cena rynkowa tego aparatu abyscie go chcieli kupic?
    >
    > Ja bym nie dal nawet 100 zlotych.

    Ja bym dał mniej więcej tyle co za lustrzankę - mniej bo do wielu zastosowań
    się nie nadaje, więcej bo w tych do których się nadaje jest trochę fajniejszy.
    Trochę żałuję że nie mam tutaj swojego dalmierza, kupionego za jakieś 60pln...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Autobusem przez mękę