  • 1. Data: 2010-03-17 08:52:55
    Temat: Bokeh z Panasa LX3 albo Canona S90?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    Witam,

    czy są na pokładzie właściciele wyżej wymienionych? Zastanawiam się, czy na
    największej dziurze jest możliwe uzyskanie efektu rozmycia tła, pomimo malutkiej
    matrycy?

    pozdrawiam,
    Tarantoga

  • 2. Data: 2010-03-17 09:20:52
    Temat: Re: Bokeh z Panasa LX3 albo Canona S90?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > czy są na pokładzie właściciele wyżej wymienionych? Zastanawiam się, czy na
    > największej dziurze jest możliwe uzyskanie efektu rozmycia tła, pomimo malutkiej
    > matrycy?

    Jest możliwe.
    http://www.pbase.com/cameras/panasonic/lumix_dmc_lx3

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2010-03-17 10:31:11
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-17 10:20, gietrzy pisze:

    > Jest możliwe.
    > http://www.pbase.com/cameras/panasonic/lumix_dmc_lx3

    W którym miejscu?

    A.

  • 4. Data: 2010-03-17 10:51:58
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > W którym miejscu?
    >
    > A.

    Hm, makro?

  • 5. Data: 2010-03-17 10:56:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hnqb1f$o8a$10@inews.gazeta.pl>,
    Arek (G) nabazgrał:

    > W którym miejscu?

    Tutaj:
    http://www.pbase.com/image/108015932
    :)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Autobusem przez mękę

  • 6. Data: 2010-03-17 10:57:20
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 17 Mar, 11:51, "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>
    wrote:

    > Hm, makro?
    .ale takie zapackane tlo to ja zrobie aparatem za 25,00PLN kiedy
    zaloze przed obiektyw moje okulary.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-17 11:00:42
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 17 Mar, 11:56, l...@l...localdomain wrote:

    x3

    > Tutaj:http://www.pbase.com/image/108015932
    > :)
    Ja widze polke z porcelena, bukiet kwiatow, acha i jest tez jakis
    kotek;)

  • 8. Data: 2010-03-17 13:10:08
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <a...@g...goo
    glegroups.com>,
    Stan.Matyska nabazgrał:
    > Ja widze polke z porcelena, bukiet kwiatow, acha i jest tez jakis
    > kotek;)

    Ale półka z porcelaną jest zauważalnie rozmyta - nikt nie określił w jakim
    stopniu miało być rozpaćkane.

  • 9. Data: 2010-03-17 13:14:22
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > W którym miejscu?

    http://img264.imageshack.us/img264/1720/kurczak.jpg
    http://img154.imageshack.us/img154/250/p1000832.jpg

    i mydło wide open
    http://img178.imageshack.us/img178/6401/lx2.jpg

    Takie zwykle pstryki dla sportu.

    Tylko mi nie mów, że 85L, 135L czy 200/2VR bardziej tło rozmywa ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2010-03-17 13:38:27
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > Takie zwykle pstryki dla sportu.
    >
    > Tylko mi nie mów, że 85L, 135L czy 200/2VR bardziej tło rozmywa ;)

    Zaraz zaraz, makro się nie liczy, tak to może każda małpka.

    pozdrawiam,
    Tarantoga