    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Kontrast i zawory klimatyzacji
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 10 May 2012 00:07:55 +0200

    Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
    utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?

    Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekł (wygląda na brak
    sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
    nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.

    Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno, to
    nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
    powinny być jakieś ślady czy nie.

    Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
    byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
    spowodowałoby jego ucieczkę?
    Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
    Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
    czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.