    From: Lisciasty <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Komputer zakłóca modem ADSL - jak?
    Date: Mon, 25 Jul 2011 23:35:59 -0700 (PDT)

    Witam,

    Teść ma na pięterku modem podpięty do routera, pod biurkiem spory kłąb
    przewodu telefonicznego "na zapas". Wszystko działało kilka lat bez
    problemu, aż do momentu kiedy przyszedł jego kolega ze swoim
    blaszakiem i go włączył. Jakieś pół dnia zajęło mi dojście do tego, że
    to ten komputer jest winny, sprawdzałem przewody, modem, router,
    paliłem kadzidełka, dzwoniłem do telekomuny itp. Okazuje się, że zaraz
    po włączeniu komputera modem traci połączenie z centralą. Wyniesienie
    kompa na parter, pociągnięcie zasilania od sąsiada, nic nie pomaga, ki
    diabeł? Czy to możliwe, że zasilacz sieje i coś się indukuje w tym
    kłębowisku przewodu? Albo leci coś po skrętce do routera i do modemu?
    Zasilacz "znanej" firmy "take me", moc 350W (jak głosi nalepka).

    Pzdr.
    L.