  • Data: 2011-07-27 07:06:08
    Temat: Re: Komputer zakłóca modem ADSL - jak?
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 01:48, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > A gniazdko elektryczne do kt rego pod czasz ten komputer ma bolec?
    > I czy ten bolec pod czony jest faktycznie do jakiego zera?

    Ta instalacja w ogóle woła o pomstę do nieba, dążę do tego żeby to
    teściowi przeorać ale broni się usilnie. Nawet jak tam jest
    jakikolwiek przewód PE to i tak nie wiadomo czy na nim nie ma fazy
    itp. Generalnie trzeba przyjąć, że komputer nie jest podłączony do
    przewodu ochronnego.
    Jak ciągnąłem przedłużacz do sąsiada to wpinałem się również w
    gniazdko bez bolca.

    > Kwesti ewentualnej indukcji w "k bowisku" mo esz wyeliminowa
    > od czaj c kabel sieciowy mi dzy routerem a komputerem, ale podejrzewam
    > e "z o" idzie jednak tym kablem sieciowym.

    Po odłączeniu skrętki od tego złoma nadal modem traci połączenie...

    Generalnie interesuje mnie to jako ciekawostka, nie jest to większy
    problem bo facet był tam z tym kompem tylko przez pewien czas.

    Pzdr.
    L.