  • Data: 2014-04-28 14:15:57
    Temat: Klejące liście spadają na karoserie
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klejące liście spadają na karoserie. Nie wiem z jakich
    drzew, nie znam się na tym, ale to i tak bez znaczenia,
    bo nie mogę zmienić miejsca parkowania.
    Czym to usunąć? Przy zdejmowaniu ręką coś lepiącego
    na karoserii zostaje, jakby żywica, a nawet z ręki trudno
    to zmyć.

    Czym usunąć to paskudztwo z karoserii? Obawiam się,
    że gdy przygrzeje słonce, to to się wtopi i będzie jeszcze
    gorzej.

    Pozdrawiam
    Krystyna