  • 1. Data: 2014-04-28 14:15:57
    Temat: Klejące liście spadają na karoserie
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

    Klejące liście spadają na karoserie. Nie wiem z jakich
    drzew, nie znam się na tym, ale to i tak bez znaczenia,
    bo nie mogę zmienić miejsca parkowania.
    Czym to usunąć? Przy zdejmowaniu ręką coś lepiącego
    na karoserii zostaje, jakby żywica, a nawet z ręki trudno
    to zmyć.

    Czym usunąć to paskudztwo z karoserii? Obawiam się,
    że gdy przygrzeje słonce, to to się wtopi i będzie jeszcze
    gorzej.

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 2. Data: 2014-04-28 15:07:37
    Temat: Re: Klejące liście spadają na karoserie
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Czym usunąć to paskudztwo z karoserii? Obawiam się,
    > że gdy przygrzeje słonce, to to się wtopi i będzie jeszcze
    > gorzej.

    zgadza się, im dłużej te żywice pozostają nie usunięte tym gorzej dla
    lakieru - pozostaje konieczność częstego korzystania z myjni a raz na
    jakiś czas mycie agresywnymi środkami (aktywna piana itp) połączone z
    woskowaniem

  • 3. Data: 2014-04-28 16:39:34
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

> [...]
    > lakieru - pozostaje konieczność częstego korzystania z myjni a raz na
    > jakiś czas mycie agresywnymi środkami (aktywna piana itp) połączone z

    Nie mogę jeździć na myjnię codziennie. Czym to usuwać na bieżąco?

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 4. Data: 2014-04-28 17:57:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 14:15:57 +0200, Krystyna napisał(a):

    > Klejące liście spadają na karoserie.

    Jak pytasz o rośliny to nie od rzeczy podać zdjęcie liścia albo drzewa,
    porada ma szansę być konkretna. IMO nie ma klejących się liści. Owszem,
    bywa spadź ale jeszcze nie teraz.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-04-28 18:13:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .net...

    > Jak pytasz o rośliny to nie od rzeczy podać zdjęcie liścia albo drzewa,
    > porada ma szansę być konkretna. IMO nie ma klejących się liści. Owszem,
    > bywa spadź ale jeszcze nie teraz.

    A może chodzi o płatki krzewów np. magnolii?

    To nie p[ora na spadające liście :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-04-28 18:22:28
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Krystyna wydumał(a) w news:535e6820$0$2234$65785112@news.neostrada.pl :
    [...]

    > Nie mogę jeździć na myjnię codziennie. Czym to usuwać na bieżąco?

    Czyms ze spirytusem. Moze być płyn zimowy do spryskiwaczy.

    --
    Michael________(TM)

  • 7. Data: 2014-04-28 22:33:56
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    pewnie nie liście tylko takie klejące łuski ztcp topoli.
    to jest cholerstwo.

    lepiej przestawić jednak na tydzień dwa samochód.