  • 31. Data: 2010-01-13 00:20:08
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "085" <z...@g...pl>

    news:hiiitj$os8$1@news.onet.pl...

    > Sorry, ale to chyba obraca się właśnie jak się spogląda na wyświetlacz na
    > górze. Co innego jakby to była lustrzanka dwuobiektywowa :)

    Sorry ;p

    Ja zaczynam fotografowanie od ustawienia parametrow, a nie przycisniecia
    spustu migawki ;) Chyba, ze komorka :)

    p, zul

  • 32. Data: 2010-01-13 07:10:19
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 21:37:06 +0100, KILu <b...@w...pl> wrote(a):

    > Nie dajesz wyboru, musze sie powtorzyc. ;)
    > www.dpreview.com/reviews/pentaxkx/page29.asp
    > "The image output at base ISO shows good detail and colors but where the
    > K-x really starts to shine is in low light. Its high ISO JPEGs are
    > possibly the best of all current DSLRs with an APS-C size sensor; they
    > certainly beat any of its direct competitors."

    A daj spokój, co portal testowy to inne konkluzje z wyników... dpreview
    to nawet niepotrafi podać bezbłędnie czystej specyfikacji technicznej
    testowanych aparatów.

    B.

  • 33. Data: 2010-01-13 08:17:01
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale nie widzę tu logiki.

    Nie o logikę tutaj chodzi a o pieniądze. Pisałem zresztą, że musze nagle
    sprzedać.
    No ale skoro kolegę to męczy to napiszę. Musiałem zainwestować na kilka dni.
    Dlatego sprzedałem tego mojego D90 z całą resztą gratów.
    Za D90, 18-200vr i sb800 + plecak wziąłem 4800. To była kwestia kilku dni.
    Dodatkowo myslałem, że kasa może sie nie zwrocic i bardzo byłem
    zainteresowany jakimś zastepczym cudakiem typu hubryda.

    Pozdrawiam
    zorro

  • 34. Data: 2010-01-13 08:26:35
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w ogóle nie widzę logiki w zachowaniu Kolegi :-)).

    Poza tematem ale ok.

    Musiałem nagle sprzedać sprzet - potrzeba chwili (gotówki). Jednoczesnie
    chcialem miec cos do pstrykania , cos taniego wiec pytałem o hubrydy do max
    2000 zł.
    Teraz kasą juz obrociłem i moge z powrotem wrocić do półki D90, może nawet
    D300?

    Z D90 byłem bardzo zadowolony. Czy D300 da mi cos więcej? Moim zdaniem nie.
    Poza dodatkowym ciężarem.
    Czy D300s da mi cos wiecej niż D300? Mnie chyba nie.
    Więc co? D90 czy D700?
    A moze jakis korpus z wbudowaną stabilizacja i zabawa (hobbystyczna) roznymi
    obiektywami, np. prod radzieckiej?

    Pozdr
    zorro

  • 35. Data: 2010-01-13 08:29:51
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    > Wyciąłem celowo, bo nie chciało mi się dopisywać, że sporo obiektywów do
    > Nikona ma VR. Zgodzę się, że stałki go nie mają i to jest nadal wyższość
    > systemu ze stabilizacją matrycy, ale pytający chyba nie za bardzo
    > interesuje się stałkami, a poza tym charakteryzuje go mocno nielogiczne
    > postępowanie, vide odpowiedź Roberta_J przed tobą. ;)

    Na miłóśc boską, nie oceniajcie czy postepuje logicznie czy nie. Masz ochote
    to wypowiedz sie w kwestii sprzetu.

    Kolejny raz napiszę:

    Musiałem miec kase na zainwestowanie na kilka dni. Teraz juz odzyskałem, ba
    nawet zarobiłem i mam mozliwosc wrocic do poprzedniego sprzetu a nawet cos
    wiecej.

  • 36. Data: 2010-01-13 08:31:11
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > pentax k20d / samsung gx20
    > powinien być ok a nawet fajniejszy - doświadczyłem ostatnio zderzenia z
    > betonem,

    Czytałem na optyczne.pl opinie i test tego pentaxa. Słabo oceniony,
    zwłaszcza pod względem szumów. No ale na ile ten serwis jest wiarygodny to
    nie wiem.

    Pozdrawiam
    zorro

  • 37. Data: 2010-01-13 08:41:00
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Poza tematem ale ok.

    Może trochę, ale związek z poprzednim Twoim postem jednak
    jest ;-).

    > Musiałem nagle sprzedać sprzet - potrzeba chwili
    > (gotówki). Teraz kasą juz obrociłem i moge z powrotem
    > wrocić do półki D90, może nawet D300?

    Oczywiście to Twoja sprawa, ale nie prościej pożyczyć skądś
    kasę na tydzień niż sprzedawać sprzęt? W końcu to nie milion
    dolarów, raptem 2-3 tysiące... To takie moje zdanie, nie
    związane z tematem ;-)))).

  • 38. Data: 2010-01-13 08:52:38
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał:

    > Czytałem na optyczne.pl opinie i test tego pentaxa. Słabo oceniony,
    > zwłaszcza pod względem szumów. No ale na ile ten serwis jest wiarygodny to
    > nie wiem.

    Ocena Pentaxów pod względem szumów jest zwykle zaniżona przez to, że Pentax
    stosuje w swoich korpusach znacznie słabsze od konkurencji odszumianie
    programowe. Jpg prosto z aparatu na ustawieniach defaultowych (a takie
    bardzo często porónują testerzy) jest więc bardziej zaszumiony, ale z kolei
    ma więcej szczegółów.
    Zaś co do wiarygodnosci optycznych to osobiście oceniam ją nisko. Pamiętam,
    że kiedyś np. brokat na włosach modelki z hot pixelami zdarzyło im się
    pomylić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 39. Data: 2010-01-13 08:54:56
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

> [...]
    > tydzień niż sprzedawać sprzęt? W końcu to nie milion dolarów, raptem 2-3
    > tysiące... To takie moje zdanie, nie związane z tematem ;-)))).

    Dalej ciągniesz poza tematem, ale przez szacunek dla Ciebie i innych oraz w
    podziece za wniesiona pomoc odpowiem na pytanie.

    Pożyczyłem, sprzedałem, zastawiłem. No tylko nie ukradłem.
    Potrzebowałem każdą możliwą kwote. Im wiecej tym lepiej.
    Czasem tak jest, że musisz już zainwestowac aby po kilku dniach podwoic,
    potroic albo stracić.

    Pozdrowienia
    zorro

  • 40. Data: 2010-01-13 09:18:00
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Robert_J pisze:

    > Oczywiście to Twoja sprawa, ale nie prościej pożyczyć skądś kasę na
    > tydzień niż sprzedawać sprzęt? W końcu to nie milion dolarów, raptem 2-3
    > tysiące... To takie moje zdanie, nie związane z tematem ;-)))).

    "Pilnie potrzebowaliśmy gotówki, by kupić dzieciom buty. Chcieliśmy nawet
    sprzedać aparat ale pomógł nam Provident" :D :D :D

    Takie skojarzenie bez bliższych konotacji :)