  • 1. Data: 2010-01-12 11:02:45
    Temat: Geotagowanie zdjęć i picasa
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Witam,

    Czy komuś udało się wgrać zdjęcie do serwisu picasa w taki sposób, aby
    picasa automagicznie odczytała dane z GPS (zapisane w Exif)?

    Mam telefon SE G705, ktory zapisuje informacje z GPS w Exif. Telefon na
    wbudowanym googlemaps dobrze lokalizuje zdjęcia. Jednak picasa twierdzi,
    że brak ww danych. Sprawdzałem parę innych zdjęć znalezionych w sieci
    (także z ww informacjami w Exif), picasa ich także nie potrafiła
    zlokalizować.

    Jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2010-01-12 11:18:39
    Temat: Re: Geotagowanie zdjęć i picasa
    Od: TomekM <t...@g...com>

    Mam 3.5.0 wersja angielska dział ok.

  • 3. Data: 2010-01-12 11:24:35
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-12 12:02, Mikolaj Rydzewski pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy komuś udało się wgrać zdjęcie do serwisu picasa w taki sposób, aby
    > picasa automagicznie odczytała dane z GPS (zapisane w Exif)?

    Mi się udało (choćby
    http://picasaweb.google.com/olszewski.michal/Krzysio
    #5331887420153472706
    ). Nawet nie zdawałem sobie sprawy że może się coś nie udać. Ładowane do
    Picasa Web Albums za pomocą Picasy 3.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-01-12 11:52:56
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Mich@l wrote:
> [...]
    #5331887420153472706
    > ). Nawet nie zdawałem sobie sprawy że może się coś nie udać. Ładowane do

    Hm, ja wgrywałem zdjęcia przez stronę www. Zobaczę jak będzie gdy wgra
    się programem.

  • 5. Data: 2010-01-12 13:08:40
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-01-12 12:52, Mikolaj Rydzewski pisze:
    #5331887420153472706

    > Hm, ja wgrywałem zdjęcia przez stronę www. Zobaczę jak będzie gdy wgra
    > się programem.

    Wgrywane przez stronę działają, geotagi dodane za pomocą softu z logera
    i-gotU i wszystko było ok. Trzeba włączyć opcje:
    "Automatycznie umieszczaj zdjęcia na mapie, jeśli zawierają dane
    dotyczące lokalizacji." w "Ustawienia"->"Prywatność i zezwolenia" w Google.

    Sebastian

  • 6. Data: 2010-01-12 13:18:04
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Sebastian wrote:
> [...]
    > "Automatycznie umieszczaj zdjęcia na mapie, jeśli zawierają dane
    > dotyczące lokalizacji." w "Ustawienia"->"Prywatność i zezwolenia" w Google.

    Dzięki! To było to!