  • 1. Data: 2010-01-12 15:39:36
    Temat: Jakie lustro
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Pod względem pracy AF i szumów matrycy ma to być podobne do nikona D90.
    Dodatkowo ma mies redukcje drgan w korpusie.
    A wiec, czy istnieje cos takiego jak D90 z wbudowanym VRem?
    Czy Olympusy/pantaxy mają wieksze szumy i gorszy AF od nikona? Czy tylko
    teoretycznie gorszy czy faktycznie tyż?

    Sprzedałem niedawno mojego D90, dzisiaj jestem już gotow na przyjęcie pod
    dach kolejnego lustereczka. I tak sem myśle co by to było takie D90 ale co
    by też mozna podpinac tanie słoiczki i miec fałerka.

    Czeka tam gdzieś coś takowego na mnie?

    Pozdrówka
    zorro

  • 2. Data: 2010-01-12 16:46:43
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    zoor pisze:
    > Pod względem pracy AF i szumów matrycy ma to być podobne do nikona D90.

    > Sprzedałem niedawno mojego D90

    Wybacz, ale nie widzę tu logiki.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-01-12 17:02:40
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Czy Olympusy/pantaxy mają wieksze szumy i gorszy AF od nikona? Czy tylko
    > teoretycznie gorszy czy faktycznie tyż?

    pentax k20d / samsung gx20
    powinien być ok a nawet fajniejszy - doświadczyłem ostatnio zderzenia z
    betonem,

    nie patrzyłbym też na aparaty bez górnego wyświetlacza, przydaje się bardzo
    P.

  • 4. Data: 2010-01-12 17:11:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > pentax k20d / samsung gx20

    Nie spełnia kryterium szybkości AF.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2010-01-12 17:12:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:02:40 +0100, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> said:

    > nie patrzyłbym też na aparaty bez górnego wyświetlacza, przydaje się bardzo

    Przy sensownie rozwiązanym statusie na LCD? Do czego? Przy
    przestawianiu parametrów z poziomu pasa różnica w wygodzie żadna, przy
    przestawianiu z poziomu oczu - LCD znacznie wygodniejszy. Jedyne co, to
    może dłużej da się pociągnąć na baterii.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-01-12 17:14:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 16:39:36 +0100, "zoor" <ciapka@.wp.pl> said:

    > A wiec, czy istnieje cos takiego jak D90 z wbudowanym VRem?

    K7 - drożej, wedle wszelakich opinii w necie AF porównywalny, większe
    szumy przy zaskakująco dużej ilości detalu, słaba dynamika w światach.
    No i św.p. Alfa 700, z difoltowym Monetem, AF ponoć nienajgorszy.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-01-12 17:17:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:14:43 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > -A wiec, czy istnieje cos takiego jak D90 z wbudowanym VRem?
    >
    > K7 - drożej, wedle wszelakich opinii w necie AF porównywalny, większe
    > szumy przy zaskakująco dużej ilości detalu, słaba dynamika w światach.

    No i cena wyższa wyraźnie od D90.

    > No i św.p. Alfa 700, z difoltowym Monetem, AF ponoć nienajgorszy.

    Która jak wróbelki ćwierkają ma mieć niedługi następcę.

    Zapomniałem jeszcze - Olki E30 i E3, ale nimi nigdy się specjalnie nie
    interesowałem. Czyli ze sprzętów o porównywalnej ergonomii do Nikona i
    z wbudowaną stabilizacją całe 4 sztuki.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-01-12 17:23:13
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Przy sensownie rozwiązanym statusie na LCD? Do czego?

    do tego, że LCD nie często, a "na żywo nie pokazuje nic "
    w lustrzance na lcd spogląda się po zrobieniu fotki
    P.

  • 9. Data: 2010-01-12 17:26:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > No i cena wyższa wyraźnie od D90.

    to powiedz czemu skreśliłeś K20D z taką damą matrycą
    i znacznie niższej od K7 (i D90) cenie?

    jedyna praktyczna wada AF to brak doświetlania,
    ilość punktów można olać
    P.

  • 10. Data: 2010-01-12 17:30:13
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Wybacz, ale nie widzę tu logiki.

    Ja w ogóle nie widzę logiki w zachowaniu Kolegi :-)).
    Najpierw (4 stycznia) pisał że chce sprzedać D90 bo brakuje
    mu kasy i pytał o kompakty. Podał nawet wysokość funduszy:
    najpierw 1000, potem 1500, a max 2000 zł. A teraz sprzedał
    D90 i szuka kolejnego lustra. Za 2000 szuka czegoś podobnego
    do D90 i jeszcze z bajerami :-). Odnoszę wrażenie że chyba
    niekoniecznie wie czego chce ;-))). Ani ile na to wydać ;-)