  • 101. Data: 2010-01-19 00:43:56
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: numnutz <z...@g...com>

    wiadomościnews:hikb28$t7a$1@news.onet.pl...

    > Co da mi D700? Czy jpgi beda lepsze niz z D90?
    > Co z szumami? Jak porownac szumy na ISO800 z D90 do szumów w D700?

    imho fajne zrodlo do porownywania sprzetu -
    http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM

    wybierasz oba interesujace Cie modele aparatów, wybierasz obrazek np.
    "New Indoor (INB) 800", klikasz aby powiększyć do 100% -
    porównujesz ;).
    Moim zdaniem szumy jak najbardziej na korzyść D700 :). Niestety w D700
    gorszy wizjer niz w D300. Jesli byloby mnie stac, wzial bym d700 - to
    juz jednak 36mm.

    Pozdrawiam,
    Pawel