    From: "GAL" <G...@T...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Jaki to materiał [stalopodobny]?
    Date: Wed, 24 Jun 2009 17:15:43 +0200

    Trafiłem na kawałek dziwnego materiału.może ktoś mnie naprowadzi.pręt fi 60
    ,waga zbliżona do stali,warstwa wierzchnia ewidentnie ślady kucia i
    błyszcząco ciemny połysk na średnicy, magnes tego "nie bierze",na tarczy
    szlifierskiej nie pojawia się iskra,jest niespawalny,na tokarce po obróbce
    przełom podobny do stali konstrukcyjnej ale ewidentnie widać bardziej
    podatna na obróbkę,podatne na zgniot,kolor przełomu podobny do stali....
    Tak pytam z czystej ciekawości bom jeszcze nie spotkał takich próbek...

    GAL