  • Data: 2009-06-25 18:39:09
    Temat: Re: Jaki to materiał [stalopodobny]?
    Od: "GAL" <G...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:162aa3c8-b9b3-4a3d-83ac-df11920b3581@l34g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On Jun 24, 4:15 pm, "GAL" <G...@T...pl> wrote:
    > Trafiłem na kawałek dziwnego materiału.

    --------------

    Nikiel? Jakiś stop niklu?
    Konrad

    -----------------
    Nie spotykałem wcześniej stopów niklu i bardzo trudno mi ocenić co to może
    być . A co z tej listy http://www.zgapa.pl/zgapedia/Stopy_niklu.html
    najbardziej pasuje? Do zastosowań w elektronice? Chyba średnica zbyt duża
    jak do tego celu? A może jakieś oprawy do szkła były z tego robione? Wtedy
    pasowałby Platynid i Fernico. Czy te stopy mogą odpowiadać mojemu opisowi?
    Dlaczego ten "mój" pręt jest kuty a nie ciągniony lub odlewany? Znacie
    powód?
    Jeszcze mi pasuje Permalloy-może z tego pręta wykonywano jakieś elementy
    ferromagnetyczne[?]Poprawcie mnie jeśli wypisuję głupstwa

    GAL