  • Data: 2009-06-29 20:27:39
    Temat: Re: Jaki to materiał [stalopodobny]?
    Od: "GAL" <G...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yorgus" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.h4hvsb.i7b.yorgus@xps2.zfcst.us.edu.pl.
    ..

    > wolfram ?
    > Jest ciemno-szary i bardzo ciezki.
    >

    > --
    > pozdrawia
    > yorgus

    Analizuję stop z wolframem. Ale tego typu metale są zazwyczaj "narzędziowe"
    a ten mi wygląda na "gówniane" parametry narzędziowe...Znajoma sugerowała mi
    stal narzędziową z dodatkiem wolframu , molibdenu i czegoś tam...Sugerowała
    że kucie na to może wskazywać... Jakoś tak na oko nie wygląda mi to na metal
    "narzędziowy"...Przekrój jest szarawy i matowy -fakt...ale sam wiór
    [drobinki lecą pod brzeszczotem bardzo małe]jest błyszczący [oglądany pod
    mikroskopem]...
    Znajomy mnie zawiódł. Zakład który dysponował przyrządem do wykonania
    analizy procentowej metalów pozbył się urządzenia... Czyli nie sprawdzę już
    fachowo składu

    GAL