    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakby sie komus przegrzewal
    Date: Sun, 04 Aug 2013 00:56:01 +0200

    Powitanko,

    Przegrzewała mi sie Hondzia zagazowana. No to zalozylem wersje
    optymistyczna: termostat. Wymieniony, przez pare dni OK, a potem znowu
    temp na maxa, otwieram grzanie w kabinie na full (sama radosc;-)) i tak
    do domku z przerwami na chlodzenie (sie i silnika) docieram do domku.
    Zeby nie przedluzac, winnym okazal sie... parownik, ktory zapowietrzal
    (czy raczej zagazowywal) uklad. Tak wiec jesli komus wskazowka temp. sie
    wykrzywia na ograniczniku, to niekoniecznie musi to byc termostat,
    uszczelka pod glowica, wiatrak wentylatora, chlodnica itp.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa