  • 1. Data: 2013-08-04 00:56:01
    Temat: Jakby sie komus przegrzewal
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    Przegrzewała mi sie Hondzia zagazowana. No to zalozylem wersje
    optymistyczna: termostat. Wymieniony, przez pare dni OK, a potem znowu
    temp na maxa, otwieram grzanie w kabinie na full (sama radosc;-)) i tak
    do domku z przerwami na chlodzenie (sie i silnika) docieram do domku.
    Zeby nie przedluzac, winnym okazal sie... parownik, ktory zapowietrzal
    (czy raczej zagazowywal) uklad. Tak wiec jesli komus wskazowka temp. sie
    wykrzywia na ograniczniku, to niekoniecznie musi to byc termostat,
    uszczelka pod glowica, wiatrak wentylatora, chlodnica itp.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2013-08-04 12:09:05
    Temat: Re: Jakby sie komus przegrzewal
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zeby nie przedluzac, winnym okazal sie... parownik, ktory zapowietrzal
    > (czy raczej zagazowywal) uklad.

    To jaki masz reduktor? W BRC to jest niemożliwe. :-)

  • 3. Data: 2013-08-04 14:46:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > To jaki masz reduktor? W BRC to jest niemożliwe. :-)

    Nie pamietam, jak zamontowali nowy, to powiedzieli, ze przezyje mnie;-)
    Stary, jak zwiekszylem cisnienie w ukladzie chlodzenia, puszczal ciecz
    bokiem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2013-08-08 09:50:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 04 Aug 2013 00:56:01 +0200, w <ktk1q2$6ce$1@usenet.news.interia.pl>, Pawel
    O'Pajak <o...@i...pl> napisał(-a):

    > (czy raczej zagazowywal) uklad. Tak wiec jesli komus wskazowka temp. sie
    > wykrzywia na ograniczniku, to niekoniecznie musi to byc termostat,
    > uszczelka pod glowica, wiatrak wentylatora, chlodnica itp.

    Mnie nowy reduktor zrobił taki numer.
    Warsztat powiedział, że to pierwszy taki ich przypadek...

  • 5. Data: 2013-08-08 13:44:31
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-08-08 09:50, r...@k...pl pisze:
    > Mnie nowy reduktor zrobił taki numer.
    > Warsztat powiedział, że to pierwszy taki ich przypadek...

    Bo lpg to bardzo fajna sprawa...