-
31. Data: 2024-08-23 06:13:32
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: ddddddddddd <d...@d...pl>
On 22/08/2024 10:57, io wrote:
>>>
>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
>>>
>>> A co, granice zamknęli?
>>
>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny - raczej nie chciałbyś
>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się do
>> środka nie dostaną...)
>
> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
>>>
>>> A mogą nie mieć?
>>
>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
>
> To dzwonię i zamawiam :-)
gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego nie
zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby markę/model
- jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku
- jako wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
czy serwisem
- jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z serwisem,
co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek nie
>>> potrzeba montować.
>>
>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to będzie
>> co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
>
> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
--
Pozdrawiam
Lukasz
-
32. Data: 2024-08-23 07:56:55
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:
> On 22/08/2024 10:57, io wrote:
>>>>
>>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
>>>>
>>>> A co, granice zamknęli?
>>>
>>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
>>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny - raczej nie chciałbyś
>>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
>>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się
>>> do środka nie dostaną...)
>>
>> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
>
> po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)
>
>>>>
>>>> A mogą nie mieć?
>>>
>>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
>>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
>>
>> To dzwonię i zamawiam :-)
>
> gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
> nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego nie
> zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby markę/model
> - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > - jako
wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
> czy serwisem
> - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z serwisem,
> co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co zwykle.
No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>
>>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek nie
>>>> potrzeba montować.
>>>
>>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to
>>> będzie co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
>>
>> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
>
>
> jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
>
Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami a tu chodzi tylko o
dobór jednego domofonu. Jak już pisałem, o tych domofonach na GSM to ja
słyszałem już dawno, więc niczego nowego nie odkrywam tylko piszę jak
jest. A instalując zbędne słuchawki pewnie można całkiem dobrze żyć.
-
33. Data: 2024-08-25 08:32:58
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: ddddddddddd <d...@d...pl>
On 23/08/2024 06:56, io wrote:
> W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:
>> On 22/08/2024 10:57, io wrote:
>>>>>
>>>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
>>>>>
>>>>> A co, granice zamknęli?
>>>>
>>>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
>>>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny - raczej nie chciałbyś
>>>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
>>>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się
>>>> do środka nie dostaną...)
>>>
>>> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
>>
>> po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
>
> Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)
to ich do tego przekonaj ;)
>
>>
>>>>>
>>>>> A mogą nie mieć?
>>>>
>>>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
>>>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
>>>
>>> To dzwonię i zamawiam :-)
>>
>> gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
>> nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego nie
>> zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby markę/model
>> - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > -
>> jako wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
>> czy serwisem
>> - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z
>> serwisem, co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
>
> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
> tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co zwykle.
> No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2
miesiącach klient ma działający domofon, a ty w czasie poświęconym na
ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować
klienta krocie za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go
za gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy
dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do siebie)
Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
>
>>
>>>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek nie
>>>>> potrzeba montować.
>>>>
>>>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to
>>>> będzie co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
>>>
>>> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
>>
>>
>> jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
>>
>
> Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami
Całkowicie się nie zgadzam- to co piszesz to tylko wymówka żeby się za
to nie zabrać, bo niesie to za sobą ryzyko - więc lepiej ponarzekać, że
instalator woli instalować 'to samo g.. co zwykle' robiąc dokładnie to
samo co rzekomy instalator...
--
Pozdrawiam
Lukasz
-
34. Data: 2024-08-25 18:01:31
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 25.08.2024 o 08:32, ddddddddddd pisze:
> On 23/08/2024 06:56, io wrote:
>> W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:
>>> On 22/08/2024 10:57, io wrote:
>>>>>>
>>>>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
>>>>>>
>>>>>> A co, granice zamknęli?
>>>>>
>>>>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
>>>>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny - raczej nie chciałbyś
>>>>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
>>>>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się
>>>>> do środka nie dostaną...)
>>>>
>>>> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
>>>
>>> po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
>>
>> Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)
>
> to ich do tego przekonaj ;)
Mnie dodatkowy przycisk niekoniecznie przeszkadza i w ogóle jeszcze nikt
tu nie przedstawił rozwiązania, które by mnie interesowało.
>
>
>>
>>>
>>>>>>
>>>>>> A mogą nie mieć?
>>>>>
>>>>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
>>>>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
>>>>
>>>> To dzwonię i zamawiam :-)
>>>
>>> gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
>>> nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego
>>> nie zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby
>>> markę/model
>>> - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > -
>>> jako wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
>>> czy serwisem
>>> - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z
>>> serwisem, co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
>>
>> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
>> tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
>> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
>> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>
>
> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
> przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
> ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
> wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
> fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
> pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2
> miesiącach klient ma działający domofon, a ty w czasie poświęconym na
> ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować
> klienta krocie za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go
> za gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
> żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy
> dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do siebie)
> Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać inny.
>
>>
>>>
>>>>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek
>>>>>> nie potrzeba montować.
>>>>>
>>>>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to
>>>>> będzie co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
>>>>
>>>> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
>>>
>>>
>>> jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
>>>
>>
>> Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami
>
>
> Całkowicie się nie zgadzam- to co piszesz to tylko wymówka żeby się za
> to nie zabrać, bo niesie to za sobą ryzyko - więc lepiej ponarzekać, że
> instalator woli instalować 'to samo g.. co zwykle' robiąc dokładnie to
> samo co rzekomy instalator...
>
Przecież ja tu dyskutuję o wyborze lepszego domofonu a nie zamierzam go
w ogóle instalować. Ktoś sobie może poczytać jakie ryzyko niesie
zlecenie instalacji 'lepszego domofonu' zamiast 'tego samego g..a co
zwykle' i podjąć swoją decyzję. No ale najpierw by trzeba jakiś lepszy
przedstawić a nie bardzo widzę.
-
35. Data: 2024-08-26 19:15:44
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: ddddddddddd <d...@d...pl>
On 25/08/2024 17:01, io wrote:
>>> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie
>>> znikną tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
>>> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
>>> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>>
>>
>> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
>> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
>> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
>> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
>> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich
>> kroków przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są
>> kompetentni ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij,
>> sprawdzimy' ogarniasz wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje
>> się że to 'intermittent fault' i serwis go nie wykrył, bo problem
>> przez 2 dni testowania się nie pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie.
>> Wreszcie naprawiają. Po 2 miesiącach klient ma działający domofon, a
>> ty w czasie poświęconym na ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa
>> inne. Albo musisz skasować klienta krocie za instalacje żeby pokryć
>> takie koszty, albo kasować go za gwarancyjne naprawy serwisowe,
>> inaczej to kompletnie nie ma sensu. W żadnym wypadku klient nie będzie
>> zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy dokładnie tego modelu, wtedy
>> będzie miał pretensje tylko do siebie)
>> Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
>
> Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać inny.
to przecież napisałem - jeśli klient wskaże konkretny model to mógłbym
go zainstalować, ale w życiu bym sam go nie zasugerował jeśli nie miałby
supportu w mojej okolicy (nie dla pojedynczego klienta)
--
Pozdrawiam
Lukasz
-
36. Data: 2024-08-27 19:31:28
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: Mirek <m...@n...dev>
On 25.08.2024 08:32, ddddddddddd wrote:
> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
> przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
> ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
> wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
> fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
> pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają.
Ale dokładnie to przerabiałem z polskim producentem. Do tego w ogóle nie
naprawili a wracał do serwisu ze trzy razy.
--
Mirek
-
37. Data: 2024-08-27 19:31:41
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 26.08.2024 o 19:15, ddddddddddd pisze:
> On 25/08/2024 17:01, io wrote:
>>>> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie
>>>> znikną tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat
>>>> tego instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
>>>> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>>>
>>>
>>> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
>>> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie
>>> dzwonisz do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do
>>> kogoś kto się zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical
>>> support' który pyta czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po
>>> przejściu wszystkich kroków przełącza cię do 'advanced technical
>>> support' gdzie są kompetentni ludze, a nie zwykłe call center) mówi
>>> 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę
>>> zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent fault' i serwis go nie
>>> wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie pojawił. Ogarniasz
>>> procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2 miesiącach klient ma
>>> działający domofon, a ty w czasie poświęconym na ogarnianie tego
>>> tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować klienta krocie
>>> za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go za
>>> gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
>>> żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie
>>> zażyczy dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do
>>> siebie)
>>> Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
>>
>> Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać
>> inny.
>
> to przecież napisałem - jeśli klient wskaże konkretny model to mógłbym
> go zainstalować, ale w życiu bym sam go nie zasugerował jeśli nie miałby
> supportu w mojej okolicy (nie dla pojedynczego klienta)
>
Ale kto prosi o sugestie dla instalatora?! Weź zajrzyj na pierwszy
artykuł. Ktoś stwierdził, że dobrze byłoby zrobić lepszy domofon skoro i
tak trzeba stary naprawić. To chyba tylko bardziej świadomy użytkownik.
Może nawet dobrze, że piszesz o konsekwencjach swobodnego wyboru, ale to
przecież nie jest przesądzone, że nie ma domofonu, który miałby fajne
cechy i miał lokalne wsparcie. Choć nie sądzę by było ilościowo było
takie wsparcie jak kiedyś w epoce masowego instalowania, ale może za to
jakościowo jest lepsze. A może wcale nie jest lepsze, może amatoszczyzna
jaką da się od ręki wymyśleć byłaby lepsza. U mnie domofon trzyma się,
więc nie zanosi się by ktoś go chciał modernizować. Choć w piwnicy mi
zmodernizowali oświetlenie tak, że już go nie mam w boksie a tylko na
korytarzu, takie regres mentalny oparty o biznes. Akurat sobie
wymyśliłem by w piwnicy zainstalować moduł wykrywający otwarcie drzwi
taki trochę do eksperymentowania z LoRa. No i guzik z pętelką, nie będę
przecież łamał wielkiej myśli biznesmena co to zarobił na tej
modernizacji kosztem użytkowników, którzy mieli oświertlenie w boksach.
Mogę sobie baterię tam dać do samego wysyłania otwarcia, ale chciałem
nieco dłużej nadawać 'ku chwale' innych urządzeń. No ale nie da się. I
Ty jak tak piszesz to też wyjdzie, że najbardziej g..y domofon zostanie
chyba, że instalator akurat rozpoznał coś lepszego, czyli nasze
rozważania nie mają jakiegokolwiek znaczenia.
-
38. Data: 2024-08-28 15:17:45
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 12.08.2024 o 11:56, Arnold Ziffel pisze:
> Dwa razy zgłaszałem niedziałający rygiel (czasem się blokuje, klika ale
> drzwi nie odpuszczają).
Źle wyregulowany, miałem tak samo przy bramce, jak ona sprężynuje i
trzyma rygiel to zapadka też jest blokowana i elektromagnes jej nie
pociągnie, rygiel musi mieć minimalny luz.
--
Janusz
-
39. Data: 2024-08-29 19:40:00
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
On 2024-08-27 19:31, Mirek wrote:
> On 25.08.2024 08:32, ddddddddddd wrote:
>
>> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
>> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
>> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
>> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
>> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich
>> kroków przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są
>> kompetentni ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij,
>> sprawdzimy' ogarniasz wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje
>> się że to 'intermittent fault' i serwis go nie wykrył, bo problem
>> przez 2 dni testowania się nie pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie.
>> Wreszcie naprawiają.
>
> Ale dokładnie to przerabiałem z polskim producentem. Do tego w ogóle nie
> naprawili a wracał do serwisu ze trzy razy.
Z produktami jakiej firmy miałeś takie przygody?
K.
--
Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne
-
40. Data: 2024-08-29 20:12:25
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: Mirek <m...@n...dev>
On 29.08.2024 19:40, Krystek wrote:
>
> Z produktami jakiej firmy miałeś takie przygody?
>
Chodzi o konkretny produkt - domofon IP Slican.
--
Mirek