eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Date: Fri, 23 Aug 2024 07:56:55 +0200

    W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:

    > po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)

    Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)

    > gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
    > nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego nie
    > zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby markę/model
    > - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > - jako
    wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
    > czy serwisem
    > - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z serwisem,
    > co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię

    Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
    tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
    instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co zwykle.
    No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.

    > jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)

    Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami a tu chodzi tylko o
    dobór jednego domofonu. Jak już pisałem, o tych domofonach na GSM to ja
    słyszałem już dawno, więc niczego nowego nie odkrywam tylko piszę jak
    jest. A instalując zbędne słuchawki pewnie można całkiem dobrze żyć.