eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Date: Sun, 25 Aug 2024 07:32:58 +0100
    <v8vfsc$o0v$1@news.chmurka.net> <v902o8$cs6$1@news.chmurka.net>
    <v90a0j$ls7$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v94llf$vit$1@news.chmurka.net> <v9c90k$35q7j$1@dont-email.me>
    <v9f66t$9v9$1@news.chmurka.net> <va1bnt$397d3$1@dont-email.me>
    <va1ie7$1gr$1@news.chmurka.net> <va2m8i$3fnbc$1@dont-email.me>
    <va4lhk$r5o$1@news.chmurka.net> <va6kg0$ahjr$1@dont-email.me>
    <va722s$1t2$1@news.chmurka.net> <va929c$pjvm$1@dont-email.me>
    <va98bl$tqr$1@news.chmurka.net>

    On 23/08/2024 06:56, io wrote:

    > Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)

    to ich do tego przekonaj ;)

    > Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
    > tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
    > instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co zwykle.
    > No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.

    i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
    Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
    do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
    zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
    czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
    przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
    ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
    wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
    fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
    pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2
    miesiącach klient ma działający domofon, a ty w czasie poświęconym na
    ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować
    klienta krocie za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go
    za gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
    żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy
    dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do siebie)
    Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.

    > Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami

    Całkowicie się nie zgadzam- to co piszesz to tylko wymówka żeby się za
    to nie zabrać, bo niesie to za sobą ryzyko - więc lepiej ponarzekać, że
    instalator woli instalować 'to samo g.. co zwykle' robiąc dokładnie to
    samo co rzekomy instalator...

    Lukasz