eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-253-21-5.dy
    namic.inetia.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Date: Sun, 25 Aug 2024 18:01:31 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vafkha$430$1@news.chmurka.net>
    References: <v8tolf$btu$1@news.chmurka.net> <v8v4kj$eir$1@news.chmurka.net>
    <v8vfsc$o0v$1@news.chmurka.net> <v902o8$cs6$1@news.chmurka.net>
    <v90a0j$ls7$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v94llf$vit$1@news.chmurka.net> <v9c90k$35q7j$1@dont-email.me>
    <v9f66t$9v9$1@news.chmurka.net> <va1bnt$397d3$1@dont-email.me>
    <va1ie7$1gr$1@news.chmurka.net> <va2m8i$3fnbc$1@dont-email.me>
    <va4lhk$r5o$1@news.chmurka.net> <va6kg0$ahjr$1@dont-email.me>
    <va722s$1t2$1@news.chmurka.net> <va929c$pjvm$1@dont-email.me>
    <va98bl$tqr$1@news.chmurka.net> <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 25 Aug 2024 16:01:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
    posting-host="77-253-21-5.dynamic.inetia.pl:77.253.21.5";
    logging-data="4192"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:NnL1FCOfyHKk7iFTsRBdVCkCwxU=
    sha256:WAjXV582Yju6lVfWma//8FVnpE4sw0Jbl1BhLNPq6A4=
    sha1:5KIZ00OkbB3XfVnB/IH8mq/PkzQ=
    sha256:lBwrt2NdppqWItuXKcz54JtwtYt7KIiHgB2cx+AapyU=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793685
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.08.2024 o 08:32, ddddddddddd pisze:
    > On 23/08/2024 06:56, io wrote:
    >> W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:
    >>> On 22/08/2024 10:57, io wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
    >>>>>>
    >>>>>> A co, granice zamknęli?
    >>>>>
    >>>>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
    >>>>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny -  raczej nie chciałbyś
    >>>>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
    >>>>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się
    >>>>> do środka nie dostaną...)
    >>>>
    >>>> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
    >>>
    >>> po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
    >>
    >> Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)
    >
    > to ich do tego przekonaj ;)

    Mnie dodatkowy przycisk niekoniecznie przeszkadza i w ogóle jeszcze nikt
    tu nie przedstawił rozwiązania, które by mnie interesowało.

    >
    >
    >>
    >>>
    >>>>>>
    >>>>>> A mogą nie mieć?
    >>>>>
    >>>>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
    >>>>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
    >>>>
    >>>> To dzwonię i zamawiam :-)
    >>>
    >>> gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
    >>> nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego
    >>> nie zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby
    >>> markę/model
    >>> - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > -
    >>> jako wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
    >>> czy serwisem
    >>> - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z
    >>> serwisem, co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
    >>
    >> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
    >> tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
    >> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
    >> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
    >
    >
    > i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
    > Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
    > do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
    > zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
    > czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
    > przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
    > ludze, a nie zwykłe call center)  mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
    > wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
    > fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
    > pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2
    > miesiącach klient ma działający domofon, a ty w czasie poświęconym na
    > ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować
    > klienta krocie za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go
    > za gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
    > żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy
    > dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do siebie)
    > Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.

    Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać inny.

    >
    >>
    >>>
    >>>>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek
    >>>>>> nie potrzeba montować.
    >>>>>
    >>>>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to
    >>>>> będzie co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
    >>>>
    >>>> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
    >>>
    >>>
    >>> jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
    >>>
    >>
    >> Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami
    >
    >
    > Całkowicie się nie zgadzam- to co piszesz to tylko wymówka żeby się za
    > to nie zabrać, bo niesie to za sobą ryzyko - więc lepiej ponarzekać, że
    > instalator woli instalować 'to samo g.. co zwykle' robiąc dokładnie to
    > samo co rzekomy instalator...
    >

    Przecież ja tu dyskutuję o wyborze lepszego domofonu a nie zamierzam go
    w ogóle instalować. Ktoś sobie może poczytać jakie ryzyko niesie
    zlecenie instalacji 'lepszego domofonu' zamiast 'tego samego g..a co
    zwykle' i podjąć swoją decyzję. No ale najpierw by trzeba jakiś lepszy
    przedstawić a nie bardzo widzę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: