  • Data: 2009-03-26 18:19:59
    Temat: Chińskie kamery IP
    Od: dziobson <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie proszę o pomoc

    Otóż zakupiłem ze 3 miesiące temu 3 kamery ip z serwerem www i innymi
    bajerami nazwy nie znam żadnych danych tylko made in china, chodz
    znalazłem je na allegro oto link

    http://www.allegro.pl/item586531980_kamera_ip_koloro
    wa_mjepg_cmos.html

    domówiłem po jakimś czasie jeszcze jedną. Przyszła ta sama lecz z
    nowszym firmwarem tym samym co ma ta

    http://www.allegro.pl/item583604416_kamera_ip_kolor_
    obiektyw_6mm_statyw_zasilacz.html

    zdjęcia serwera sa w aukcji

    Moje prośba to skąd do jasnej cholery wziąść ten firmware( opcja
    wymiany jest nawet w menu kamery). Dostawca mówi że nie ma pojęcia
    sprzedają to co dostają.