  • Data: 2011-06-18 20:26:33
    Temat: Bateria termoelekryczna
    Od: "nenik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    &gt; Mam w planach sprobowac, na razie sprawa rozbija sie o palnik - nie

    &gt; potrafie zespawac tych drutow. A moze jak na elektronika przystalo

    &gt; zaczac od zrobieni spawarki TIG ?:-)

    &gt;

    Bierzesz menzurke , na dno kilka mL rteci , na to olej powiedzmy tyle aby
    przykryc cala rtec , skrecasz swoje 2 przewody .

    Do tego kondensator , na moje oko 4700uF/ 50V lub inne zrodlo pradu :), jeden
    biegun kondensatora laczysz przewodem do rteci a drugi biegun do termopary ,
    zanurzajac termopare w rteci robisz spaw . Opis pochodzi z ksiazki .
    Nie jestem pewien ale w minimalnym stopniu biegunowosc moze miec znaczenie .