  • 131. Data: 2012-01-24 09:28:44
    Temat: Re: ACTA
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 16:55, quent wrote:

    > Wymień te konkretne?

    Już dwa razy wymieniałem.

    > I skąd założenie, że poza tą grupą nie podejmuję?

    Bo ignorujesz moje pytanie od dwóch dni, a przyciśnięty do muru udajesz,
    że nie widziałeś kiedy pytałem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 132. Data: 2012-01-24 09:37:01
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Z latwoscia to rozpoznaja.
    > Ja to rozpoznalem bez wszczepionego ci chip'a.
    >
    > ZD

    :), prawie nikt Cię tu nie lubi, przyznam, że ja też, ale dowcip
    sytuacyjny przedni
    pozdr.J

  • 133. Data: 2012-01-24 09:46:14
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > On juz tak ma. sam sobie wszystko ograniczyl, lacznie z rozumem.
    >
    > ZD

    Kurczę, jeszcze jeden taki dowcip i zacznę cię lubić. Nie rób mi tego :)
    Podr.J.

  • 134. Data: 2012-01-24 09:52:14
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 10:28, kamil pisze:
    > Bo ignorujesz moje pytanie od dwóch dni, a przyciśnięty do muru udajesz,
    > że nie widziałeś kiedy pytałem?

    To "pytanie" było w stylu - żarł coś pan dziś na śniadanie?
    Ja zresztą na te "pytanie" odpowiedziałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 135. Data: 2012-01-24 10:29:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 08:05, Henry(k) pisze:

    > A co masz do tych metod które już dawno są i wystarczy tylko wyciągnąć z
    > szuflady. ;-)

    No właśnie, pakiet ratunkowy zawsze gotowy do użycia :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam

  • 136. Data: 2012-01-24 10:31:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 09:49, Catholic pisze:
    > Nie doczytałeś do końca mojego postu, po to by obstawać przy swoim.
    > Rozumiem. Proponuję nie kontynuować.

    Czytałem, czytałem. Dziś jedna kałuża miała na mnie haka, zamarzła i o
    mało nogi nie złamałem. Ale udało się uciec tym razem.

    --
    pozdrawia Adam
    /we wrześniowe noce już się tak nie poce, suszą się onuce, a światło migoce/

  • 137. Data: 2012-01-24 10:39:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 09:00, Maru pisze:
    > Chciałbym podzielać Twój optymizm, że będzie coś fajnego... Technika
    > pewnie w każdej dziedzinie pójdzie do przodu, ale czy nie odbierze nam
    > wolności jaką znamy?

    A co to jest wolność? Mieszkanie w złotej klatce czy na wyspie
    bezludnej? A może - najrzadszy przypadek z wyboru - coś pomiędzy?

    > Świat idealny nie wymagałby policji, cenzury, kontroli. A tu raczej
    > wszystko zmierza w odwrotnym kierunku. Wcześniej czy później każdy z nas
    > dostanie chipa i będziemy mieć pozamiatane.

    Teraz mamy dowody i nic nie jest pozamiatane. Do rekordu z nazwiskiem,
    imieniem, nipem, regonem, numerem buta dziadka dojdą jeszcze logi
    codziennych wyjść z domu do pracy i z powrotem.
    Ciekawe jest to, że facjata każdego człowieka żyjącego w nowoczesnej
    cywilizacji jest nagrywana nie raz setki razy dziennie. Mało tego,
    gdzieś tam siedzą osiłki i komentują z nudów to i owo. I co?
    Przyzwyczailiśmy się jakoś...

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 138. Data: 2012-01-24 10:50:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 10:46, Catholic pisze:
    > Kurczę, jeszcze jeden taki dowcip i zacznę cię lubić. Nie rób mi tego :)

    To takie charakterystyczne, zawieranie przymierza ''przeciwko'' nawet z
    największym idiotą... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 139. Data: 2012-01-24 11:17:48
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 11:39, Janko Muzykant pisze:
    > A co to jest wolność? Mieszkanie w złotej klatce czy na wyspie
    > bezludnej? A może - najrzadszy przypadek z wyboru - coś pomiędzy?

    Wolność jest wtedy gdy bez zgody Pana, dorosły człowiek może zrobić
    wszystko na co ma ochotę, dopóki nie ogranicza tym wolności innej osoby.
    Dziś nie możesz nawet zapalić kiepa we własnej (sic!!) knajpie :-(

    Janko proszę Cię... czy Ty nie widzisz co się dzieje?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 140. Data: 2012-01-24 11:35:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 12:17, quent pisze:

    > Wolność jest wtedy gdy bez zgody Pana, dorosły człowiek może zrobić
    > wszystko na co ma ochotę, dopóki nie ogranicza tym wolności innej osoby.
    > Dziś nie możesz nawet zapalić kiepa we własnej (sic!!) knajpie :-(

    I słusznie, bo to jest ograniczenie mojej wolności. Gdyby to był Twój
    własny zamknięty dla publiczności barek - to rozumiem. Ale dopóki będę
    miał prawo tam włazić, nie mam ochoty zniewalać się dymem z kiepów.

    > Janko proszę Cię... czy Ty nie widzisz co się dzieje?

    Ogólnie dobrze się dzieje, można coraz więcej coraz mniejszym kosztem.
    Kto chce, może wiele, kto nie potrafi - lepiej żeby wiele nie mógł, bo
    se jeszcze zrobi krzywdę albo innym.
    Ale nic się nie martw, przyjdą kiedyś tacy, co wyzwolą ten straszny,
    ograniczony świat bez swobód i wtedy sobie zobaczycie... wiosnę ludów w
    Afryce :)

    --
    pozdrawia Adam
    /z wyjątkiem wiązania krawata potrafię wszystko/