  • 251. Data: 2014-12-21 01:38:21
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A skąd ten program "Bez trzymanki"? Nie z gazeta.pl?

    Moze byc i z faktu, nie widze tam zadnego redaktora.
    Pan policjant ma zalozyc wlasna TV zebys nie laczyl tego z pogladami innej
    stacji ?

    > Słuchaj - naucz się jednego - jeśli facet jest w mundurze policyjnym
    > i czapce z białym denkiem to występuje wtedy służbowo i reprezentuje
    > Policję. Jeśli występuje w marynarce i rozchełstanej koszuli w programie
    > rozrywkowej TV to reprezentuje swoje prywatne poglądy... ok ?

    Buhahahaha alez wymyslil. Prywatnie to on moze sie wypowiadac na temat
    swojego psa (jakby to nie zabrzmialo) a nie na tematy z ktorymi zawodowo
    jest zwiazany i to wypowiada sie publicznie ! Zadna czapka tego nie zmieni,
    ochlon troche bo kompromitujesz sie na calego.

    > Masz prawo do swojej opinii na temat moich poglądów :-)

    I nie tylko ja, co powinno dac ci do myslenia :)

    > Nie wiem co Ty teraz próbujesz uzasadnić ale słabo Ci to wychodzi...

    Wiesz, wiesz :)

    > Jaki gość z ITD?

    Jest napisane w filmie, slabo ogladales. Moge ci skopiowac i wkleic link jak
    chcesz :)

    > Zrobiłbyś bardzo mądrze gdybyś w publicznych dokumentach z tego
    > zdarzenia z karetką odnalazł orzeczenie winy dla kierowcy karetki...
    > Ale tego nie zrobisz, no nie? Bo wystarcza Ci to co powiedział gość w ITD
    > :-)

    ROTFL. Nie mylilem sie. Wiedzialem, ze wyczerpiesz wszystkie mozliwosci,
    zeby najesc sie jak najmniej wstydu i zahaczysz o sąd. Niepotrzebnie ci
    podsunalem ten pomysl. A jak znajde to orzeczenie to o co bedziesz pytal, o
    Sąd Ostateczny ?

  • 252. Data: 2014-12-21 01:39:03
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 01:34:00 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nerwiątka puściły jak się argumenciki skończyły? :-)

    Jak na razie to Ty nie masz argumentów. Do tej poty tupiesz nóżką że ma być jak Tobie
    pasuje. Szkoda że to co Tobie pasuje nie pasuje do otaczającej rzeczywistości.

  • 253. Data: 2014-12-21 01:41:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mk4" <m...@d...nul> wrote in message
> [...]
    padek-sfilmowal-nagranie-z-wnetrza-samochodu,121240.
    html

    > No akurat ten z filmiku to normalnie nie jechal. Pchal sie byle szybciej.
    > Ale chyba nie chodzilo ci o to ze jadac w tak nierozwazny sposob nie widzi
    > sie nic dookola bo cala uwage zajmuje ci poszukiwanie jak ty sie wcisnac
    > badz wyprzedzic. Pewnie gdyby jechal normalnie do niczego by nie doszlo -
    > ale jechal byle szybciej.

    Dokładnie.

  • 254. Data: 2014-12-21 01:42:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Myślę że takie przepisy nie tylko jemu zrobiłyby ból dupy.
    > To bardzo nieekologiczne wymagać od samochodu
    > co chwileczkę się zatrzymywać i ruszać bo jakiś pieszy nie
    > może na 5 sekund poczekać na chodniku aż się zrobi miejsce.

    Wazniejsze jest bezpieczenstwo niz ekologia, nawet bezpieczenstwo pijanego.

  • 255. Data: 2014-12-21 01:43:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Przede wszystkim do ograniczeń prędkości. Ograniczenie do 20
    > przed progiem zwalniającym ma sens i uprzywilejowanie nie
    > powoduje zniknięcia progu.

    Dalej ciągniesz te wygłupy? Oczywiście że uprzywilejowanie nie
    spowoduje zniknięcia progu, ale ma spowodować zniknięcie
    spod kół innych użytkowników drogi aby zrobić szerokie miejsce.

  • 256. Data: 2014-12-21 01:45:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Jak na razie to Ty nie masz argumentów.
    > Do tej poty tupiesz nóżką że ma być jak Tobie pasuje.
    > Szkoda że to co Tobie pasuje nie pasuje do otaczającej rzeczywistości.

    Proponuję abyś pomyślał nad innym przykładem w którym
    uzasadnione jest dla policyjnego wózka jechanie na sygnale.
    I nie ograniczaj się tylko do drogówki jadącej do wypadku
    drogowego - bo policja jedzie również do innych interwencji.
    Rusz głową, pokaż nam że masz wyobraźnię...

  • 257. Data: 2014-12-21 01:46:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Skrajnym chamstwem jest moim zdaniem powiedzieć komuś kto
    > już raz tu wyjaśnił temat "nie chce mi się szukać tego co napisałeś
    > wczoraj, napisz jeszcze raz". Żeby nie wiem jak ciężka czy lekka to
    > robota to ja nie będę za Ciebie niczego szukał ani tu ponownie wklejał!
    > Zapamiętaj to sobie raz na zawsze :-)

    Niczego nie wyjasniles w opisanej przeze mnie sytuacji i nie jestes w stanie
    tego zrobic.

  • 258. Data: 2014-12-21 01:47:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Moze byc i z faktu, nie widze tam zadnego redaktora.
    > Pan policjant ma zalozyc wlasna TV zebys nie laczyl tego z pogladami innej
    > stacji ?

    Pan policjant ma założyć mundur abym łączył jego poglądy ze stanowiskiem
    Policji. Bez munduru jego opinia jest taka sama dobra jak moja...
    Mało tego - nigdzie w filmiku który zaprezentowałeś nikt nie TWIERDZI
    że pojazd uprzywilejowany ma przestrzegać przepisów ruchu drogowego.

> [...]
    > zeby najesc sie jak najmniej wstydu i zahaczysz o sąd. Niepotrzebnie ci
    > podsunalem ten pomysl. A jak znajde to orzeczenie to o co bedziesz pytal,

    Nie, wtedy przyznam Ci rację. Więc gdzie to orzeczenie?

  • 259. Data: 2014-12-21 01:58:40
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 01:45:00 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > drogowego - bo policja jedzie również do innych interwencji.
    > Rusz głową, pokaż nam że masz wyobraźnię...

    Dałem minimum dwa przykłady wskazujące ze nie masz do końca racji. Ty brandzlujesz
    się tym że mają szybko przyjechać. Mają przyjechać najszybciej jak to jest możliwe,
    pod warunkiem że nie wyrządzą żadnej szkody.

  • 260. Data: 2014-12-21 02:21:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wazniejsze jest bezpieczenstwo niz ekologia, nawet bezpieczenstwo
    > pijanego.

    100% bezpieczeństwo jest iluzją i utopią...
    W dążeniu do 100% iluzorycznego bezpieczeństwa
    tracisz dużo wolności osobistej i swobody poruszania się.

    I pamiętaj o tym, że nie wszyscy stosują się do przepisów.
    A więc przepisy nie są lekarstwem na wszystko...
    Mało tego - im bardziej nieżyciowe będą przepisy tym
    mniejsze będzie w efekcie ich przestrzeganie...

    Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
    więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
    kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
    podziemne, kładki nad drogą, obwodnice miast, itp, itd).

    Nie ma sensu gonić za pojedynczymi, sporadycznymi
    przypadkami a raczej dążyć do poprawienia całościowego
    bezpieczeństwa, aby nie było potem jak w przypadku
    wprowadzenia kamer świateł czerwonych na skrzyżowaniu
    i efekt wprowadzenia tych kamer był ZWIĘKSZENIE ilości
    kolizji - zamiast zderzeń bocznych miałeś najechanie w tyłek
    bo ktoś się przestraszył kamery i zatrzymał się na żółtym
    a ten za nim chciał jeszcze zwyczajowo przejechać...