-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx0
2.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sat, 20 Dec 2014 19:21:50 -0600
Organization: prywatna
Lines: 2
Message-ID: <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
<m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl> <m74vpl$54p$1@usenet.news.interia.pl>
<m7511a$raq$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
<m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
<m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 01:21:05 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e35ad994fe2bdd92e2868024f8c5b920";
logging-data="27159";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+IJveXe/WI63BWzDqO2MJ2"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:vBWyTkRy9BWKsIQczuftE8NfusI=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552739
[ ukryj nagłówki ]"Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
news:m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl...
>>> Ach, chodzi ci oto, ze bedziesz musial co chwila sie zatrzymywac
>>> przepuszczajac pieszego ?
>>> No to masz problem. Moze wez juz cos na bol dupy ?
>>
>> Myślę że takie przepisy nie tylko jemu zrobiłyby ból dupy.
>> To bardzo nieekologiczne wymagać od samochodu
>> co chwileczkę się zatrzymywać i ruszać bo jakiś pieszy nie
>> może na 5 sekund poczekać na chodniku aż się zrobi miejsce.
>
> Wazniejsze jest bezpieczenstwo niz ekologia, nawet bezpieczenstwo
> pijanego.
100% bezpieczeństwo jest iluzją i utopią...
W dążeniu do 100% iluzorycznego bezpieczeństwa
tracisz dużo wolności osobistej i swobody poruszania się.
I pamiętaj o tym, że nie wszyscy stosują się do przepisów.
A więc przepisy nie są lekarstwem na wszystko...
Mało tego - im bardziej nieżyciowe będą przepisy tym
mniejsze będzie w efekcie ich przestrzeganie...
Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
podziemne, kładki nad drogą, obwodnice miast, itp, itd).
Nie ma sensu gonić za pojedynczymi, sporadycznymi
przypadkami a raczej dążyć do poprawienia całościowego
bezpieczeństwa, aby nie było potem jak w przypadku
wprowadzenia kamer świateł czerwonych na skrzyżowaniu
i efekt wprowadzenia tych kamer był ZWIĘKSZENIE ilości
kolizji - zamiast zderzeń bocznych miałeś najechanie w tyłek
bo ktoś się przestraszył kamery i zatrzymał się na żółtym
a ten za nim chciał jeszcze zwyczajowo przejechać...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 02:24 Pszemol
- 21.12.14 02:25 Pszemol
- 21.12.14 02:28 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 02:30 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 03:16 Pszemol
- 21.12.14 03:17 Pszemol
- 21.12.14 10:14 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 10:17 Jankol
- 21.12.14 10:27 mk4
- 21.12.14 10:30 mk4
- 21.12.14 11:29 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 11:49 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 12:05 mk4
- 21.12.14 12:08 mk4
- 21.12.14 12:22 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=