  • 111. Data: 2010-01-06 12:42:47
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 13:29, 085 wrote:

  • 112. Data: 2010-01-06 12:46:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 13:32, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Kolejne dziecię neostrady, które nie potrafi ustawić czytnika. Jakoś
    > się umawialiście na zlot tutaj?

    Ludzie zostali oszukani i trzeba im pomóc wyjaśniając
    jak sprawy mają się naprawdę. Kpiny nic nie dadzą.
    Może później razem się pośmiejemy i poplujemy na MS
    i Gatesa.

    --
    nb

  • 113. Data: 2010-01-06 12:54:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 13:55, zoor wrote:

> [...]
    > Faktycznie miałem źle ustawione MIME. Natychmiast przestawiłem i jest
    > dobrze także u Ciebie.
    > Gdyby chodziło Ci tylko o poinformowanie mnie o tym fakcie to mogłeś
    > to zrobić na priv i po sprawie. A tak napisałeś o błędnym ustawieniu
    > czytnika, nic nie pisząc jednocześnie na tremat problemu wątku
    > (kompakt/lustro). Zrobiłeś na grupie ŚMIEC! Mało tego. Napisałeś juz w
    > tym wątku kilka pościków i żaden na temat wątku. To już ŚMIECI, a nie
    > śmieć. Mało tego, sprowokowałeś innych aby odpisali Tobie. A przecież
    > miałes sprawe do mnie i powinienes napisac to w prywatnym poście.

    Nie. Powinien napisać na forum, bo to nie jest sprawa tylko miedzy Wami.
    Mi też śmieciło, Podejrzewam też, że dzięki upublicznieniu problemu,
    parę osób po cichu poprawiło sobie ustawienia. Miedzy innymi
    dzięki temu, że udowodniłeś jak łatwo można pozbyć się problemu.

    > Rozumiesz już?
    > Nie? To jeszcze raz.
    > Natychmiast po informacji od Ciebie o błędzie w czytniku, zrobiłem
    > poprawkę
    > i poinformowałem o tym. A Ty piszesz w załóżonym przeze mnie watku
    > dalej jakieś cuda dotyczące netykiety, ustawień itd...
    > mi pomóc to przynajmniej nie zasmiecaj mojego wątku.

    Nie zaśmieca. Spróbuj zmienić nieco tytuł i jeszcze raz założyć wątek.

    --
    nb

  • 114. Data: 2010-01-06 12:58:28
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 14:31, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Kupa osób ma nieprawdziwe adresy w nagłówkach i z zasady nie odpisuję
    > na te adresy bez wcześniejszej konsultacji, że w ogóle warto.

    Nie ma sensu pisać na priva. To tak jakbyś na regionalnym forum
    zamiast wrzeszczeć UWAGA GOŁOLEDŹ! ostrzegał na priva tylko tych,
    którzy skarżyli się, że nie założyli opon zimowych.

    nb

  • 115. Data: 2010-01-06 13:01:24
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 14:44, Jakub Jewuła wrote:

    > Z Twojego czepiania sie _publicznie_.
    > Bylo zwrocic uwage mailem.

    I dziesięciu innych nie dowiedziałoby się, że też śmieci.
    I dlaczego ciężar czyjegoś nabrojenia ma brać na siebie
    nie ten, który na broił? Wystarczy, że zwrócił uwagę.
    Przyznam, że mi nawet tego się nie chce robić.

    --
    nb

  • 116. Data: 2010-01-06 13:09:02
    Od: nb <n...@n...net>

  • 117. Data: 2010-01-06 13:10:52
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 19:05, XX YY wrote:

> [...]
    .net...

    > libiszewskim sie nie przejmuj.
    > to ewidentny troll.

    Nie szufladkuj, albowiem sam możesz zostać zaszufladkowany!

    > czy widziales zeby kiedykolwiek cos rozsadnego napisal o fotografii ?

    O kodowaniu napisał rozsądnie..

    --
    nb

  • 118. Data: 2010-01-06 13:17:04
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Jan 2010 21:07, Mirek Ptak wrote:

    > Dnia 2010-01-04 11:27, *Andrzej Libiszewski* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Jak Ci się udało zepsuć Thunderbirda, że tego nie odczytał?
    > Kodowania w nagłówku oczywiście nie zdefiniował, ale TB nie
    > *zwykle* z tym kłopotu.

    Nie zwykle, tylko w szczególnym wypadku. W polskich warunkach
    ten szczególny wypadek zachodzi dosyć często (szacuję na 25%)

    --
    nb

  • 119. Data: 2010-01-06 13:19:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 04:42:22 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > niczego nie zmienialem
    > panoramy sa dokladnie w tym samym formacie jak poprzednio.
    > otwieraja sie dokladnie tak samo to ten sam format swf bez osadzania w
    > html .
    > rzecz w tym ze teraz o tym nie wiesz,sadzisz ze sa jakos specjalnie
    > obrobione.

    Ja cię bardzo proszę, nie rób z siebie idioty większego niż jesteś. Nie
    rozróżniasz nawet czy piszę o formacie panoram czy prezentacji linku do
    tychże na stronie.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 120. Data: 2010-01-06 13:46:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ja cię bardzo proszę, nie rób z siebie idioty większego niż jesteś. Nie
    > rozróżniasz nawet czy piszę o formacie panoram czy prezentacji linku do
    > tychże na stronie.

    Mi się otwierają te panoramy w IE, FF i chyba Operze, ale tego nie
    jestem pewien.

    A co do postu wątkotwórcy:
    Wpisujcie miasta, komu się dobrze wyświetla!

    Mi w TB dobrze się wyświetla. Widzę (wtyczka), że też masz TB, więc może
    z twoimi ustawieniami coś nie tak? Pewnie masz ustawione , aby czytnik
    na siłę czytał w zadanym przez ciebie formacie, czy coś w tym stylu.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.