  • 1. Data: 2010-01-03 19:31:22
    Temat: Epson R800 drukowanie w PS - problem z ustawieniami
    Od: "Jupi" <s...@j...pl>

    Witam Serdecznie!
    Czy ktoś mógłby pomóc poustawiać Photoshopa bo zaprofilowałem się na amen.
    Nie posiadam wielkiego doświadczenia w drukowaniu, ale chciałem ambitnie
    podejść do tematu i mi nie wyszło:-(
    Używam atramentu Lysona photo chrome RB
    Papier Epsona Premium Glossy Photo
    Profile monitora i Drukarki robiłem colormunki photo
    naczytałem się jak głupi literatury
    i za cholerę nie mogę opanować kolorów
    Pozdraawiam
    Piotr

    4740 (20100103) __________

  • 2. Data: 2010-01-03 22:26:41
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Jupi" <s...@j...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Używam atramentu Lysona photo chrome RB
    > Papier Epsona Premium Glossy Photo
    > Profile monitora i Drukarki robiłem colormunki photo

    1. Na podstawie powyższych danych, można jednoznacznie stwierdzić, iż coś
    robisz źle.

    2. Wywal tą stopkę od NOD32 bo to wstyd, lamerstwo i śmiecenie...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2010-01-04 07:27:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > sygnatur wirusow 4740 (20100103) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Jesli nie potrafisz skonfigurowac tego gownianego programu antywirusowego,
    tak zeby nie rozsiewal reklam, to z drukiem tez sobie nie poradzisz...

  • 4. Data: 2010-01-04 09:39:33
    Od: "Jupi" <s...@j...pl>

    > Jesli nie potrafisz skonfigurowac tego gownianego programu antywirusowego,
    > tak zeby nie rozsiewal reklam, to z drukiem tez sobie nie poradzisz...

    Nie byłem świadomy - przepraszam
    Dziękuję za pomoć q

  • 5. Data: 2010-01-04 09:45:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2010-01-04 10:39, Jupi pisze:

    > Nie by?em ?wiadomy - przepraszam
    > Dzi?kuj? za pomo? q

    To teraz jeszcze naucz się konfigurować czytnik tak, żebyś nie wysyłał
    na grupę śmieci:

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

  • 6. Data: 2010-01-04 11:09:30
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jupi wrote:
> [...]
    > Używam atramentu Lysona photo chrome RB
    > Papier Epsona Premium Glossy Photo
    > Profile monitora i Drukarki robiłem colormunki photo

    Munki pyta się czy skonfigurować PSa do tego by domyślnie drukował ostatnim
    wygenerowanym profilem
    więc zaznaczasz tą opcje
    potem w sterowniku drukarki wyłączasz zarządzanie kolorem (wciskasz ICM)
    i zaznaczasz "Wyłączona (bez zarządzania kolorem)

    wybierasz papier taki jaki drukowałeś podczas tworzenia profilu
    wybierasz jakość taką jaką drukowałeś podczas tworzenia profilu

    kliksza zapisz ustawienia - i tworzysz profil dla drukowania profilem
    stworzonym przez munkiego

    w PSie na planszy drukowania powinnienes miec zaznaczoną opcję PS zarządza
    kolorem i tyle...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 7. Data: 2010-01-07 17:54:19
    Od: "Jupi" <s...@j...pl>

> [...]
    > stworzonym przez munkiego
    > w PSie na planszy drukowania powinnienes miec zaznaczoną opcję PS zarządza

    Dziękuję za podpowiedzi,
    Pozdrawiam
    Piotr