  • 1. Data: 2010-01-04 12:10:38
    Temat: chcesz kupić obiektyw albo aparat? boskie narzędzie !
    Od: musiał <m...@y...de>

    nie wiem czy było ale warto przypomnieć,
    wchodzisz na stronkę wybierasz firmę i obiektyw nad którym się zastanawiasz,
    a serwis szuka wśród tysięcy zdjęć zrobione własnie tym sprzętem,
    można dodatkowo - SUPER - wybrać sobie konkretną ogniskową i przesłonę
    zdjęcia,
    można też wybrać aparat którym zrobiono to zdjęcie,
    ja jestem pod wielkim wrażeniem - i całość po polsku .
    http://pl.pixel-peeper.com/

  • 2. Data: 2010-01-04 12:44:40
    Od: md <m...@g...com>

    http://www.pbase.com/cameras