  • 1. Data: 2010-01-03 16:41:48
    Temat: Drukarka
    Od: "Andrzej M." <a...@g...com>

    Mam ochotę czasami wydrukować kilka zdjęć dla siebie lub znajomych.
    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów ma opinie o drukarce Epson Stylus
    Photo P50 lub może polecić inną (z drukowaniem na płytach)? Dziękuję i
    życzę dobrych fotek w 2010.

  • 2. Data: 2010-01-03 16:57:16
    Temat: Re: Drukarka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej M. pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów ma opinie o drukarce Epson Stylus
    > Photo P50 lub może polecić inną (z drukowaniem na płytach)? Dziękuję i

    Jak tylko czasem, to się nie opłaca, bo pozasychają ci dysze i będziesz
    miał tylko problemy. Lepiej w takim przypadku korzystać albo z
    fotokiosku (format 10x15) lub zostawiać w labie(standardowe rozmiary z
    reguły gotowe do odbioru w godzinę).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2010-01-03 18:04:50
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 03/01/2010 16:57, "Paweł W." wrote:

    > Jak tylko czasem, to się nie opłaca, bo pozasychają ci dysze i będziesz
    > miał tylko problemy. Lepiej w takim przypadku korzystać albo z

    pamiętam że Epsony mają z tym problem, ale w jakiej drukarce nie
    zasychają dysze?

    B.

  • 4. Data: 2010-01-03 18:33:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 18:04:50 +0000, Bronek Kozicki napisał(a):

    > pamiętam że Epsony mają z tym problem, ale w jakiej drukarce nie
    > zasychają dysze?

    W laserowej :)

    A serio, po miesięcznym postoju mojego Canona (oryginalne atramenty)
    głowica działa doskonale. O Epsona już bym się po dwóch tygodniach bał...

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 5. Data: 2010-01-03 18:37:29
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    On 2010-01-03 19:33, Andrzej Libiszewski wrote:
    > W laserowej :)
    >
    > A serio, po miesięcznym postoju mojego Canona (oryginalne atramenty)
    > głowica działa doskonale. O Epsona już bym się po dwóch tygodniach bał...

    U mnie jest podobnie - drukarka canona i praktycznie brak problemów z
    dyszami. Drukarki używam raz na miesiąc-dwa i w ciągu dwóch lat jedynie
    raz zdarzyło się, że jeden kolor nie drukował dobrze (po wybraniu opcji
    czyszczenia wrócił do normy).
    Za to z HP, którego miałem dawno temu owszem - problemów była cała masa
    właśnie w związku z dyszami, więc znam ten ból.

    d.

  • 6. Data: 2010-01-03 21:41:37
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

> [...]
    > (format 10x15) lub zostawiać w labie(standardowe rozmiary z reguły gotowe

    Zaden lab z jakiego korzystalem nie zblizyl sie pod wzgledem jakosci
    odbitek/wydrukow do tego co uzyskuje z mojego budzetowego Epsona R340.
    Swojego czasu nie korzystalem z drukarki przez ponad rok - od ~ czerwca 2008
    do listopada 2009. Po kilkukrotnym (kilkunastokrotnym) zapodaniu czyszczenia
    glowic z panelu sterownika nie ma zadnych sladow po zaschnietych tuszach.
    Jesli glownym czynnikiem nie jest ekonomia, to nie ma co sie zastanawiac.
    Kupowac drukarke foto, dobry papier (polecam Epsona) i wio.

  • 7. Data: 2010-01-03 21:42:49
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > A serio, po miesięcznym postoju mojego Canona (oryginalne atramenty)
    > głowica działa doskonale. O Epsona już bym się po dwóch tygodniach bał...

    :-) A po roku ? Pewno wyrzucilbys na smieci.
    Ostatnio reanimowalem mojego Epsona R340 po ponad roku stania.
    Dziala swietnie po kilkunastokrotnym zapodaniu czyszczenia glowic.

  • 8. Data: 2010-01-03 23:23:47
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cztery" napisał
    > Dziala swietnie po kilkunastokrotnym zapodaniu czyszczenia glowic.

    starczyło tuszu na kilkanaście czyszczeń? przy funkcjach konserwacyjnych
    epsy niestety żrą tusz jak smoki
    ja ujeżdżam R285 - jakość wydruków foto na oryginalnym papierze epsa
    (premium glossy) jak dla mnie bardzo dobra, przy drukowaniu co ok.1-2
    tygodnie zero problemów z dyszami, jak drukara postała ok.miesiąca bez
    drukowania to zaschła jedna dysza

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2010-01-03 23:39:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 22:42:49 +0100, cztery napisał(a):

    > :-) A po roku ? Pewno wyrzucilbys na smieci.

    Nierealne, żeby drukarka stała u mnie tak zapomniana. Skoro jednak o tym
    mowa, w Canonie można wymienić samą głowicę.

  • 10. Data: 2010-01-03 23:50:37
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał
    > Nierealne, żeby drukarka stała u mnie tak zapomniana. Skoro jednak o tym
    > mowa, w Canonie można wymienić samą głowicę.
    tylko że koszt pewnie podobny jak nowej drukarki :P

    --
    Tomek