  • 1. Data: 2010-01-04 10:16:14
    Temat: zamiast lustra
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Witam, taki oto dylemat:
    Robiłem fotki aparatem D90 + 18-200vr, czasem zakładałem obiektyw 50 f,1,8,
    przez jakis czas miałem również nikkora 70-200vr (za drogi był dla mnie). Do
    tego lampa SB-800.

    Fotografowałem czysto amatorsko, na potrzeby własnej stronki www, czasem
    wysyłałem zdjęcia na internetowe portale tematyczne. Kilka zdjęć trafiło do
    internetowego wydania gazety wyborczej, jakaś papierowa gazeta o ptakach,
    zdjęcia moje zostały też zamieszczone w gazetowym wywiadze na temnat moich
    psów.
    Fotografowałem głównie wystawy psów rasowych, czasem kilka ujec z wycieczki,
    portret rodzinny.
    Ogólnie z ww zestawu byłem bardzo bardzo zadowolony, ale ............. muszę
    go sprzedać. Takie czasy.

    Co najbardziej ceniłem w tym zestawie? Stosunkowo niskie szumy przy ISO
    800 - 1600. Możliwość zastosowania małej GO (zrobic na ringu tak zdjecie psa
    aby inne były prawie nie widoczne, portret), i przede wszystkim
    NATYCHMIASTOWA REAKCJA APARATU NA NACISNIECIE SPUSTU. O tyle wazne, że
    zdjecia psow to reportaz o biegajacych psach. Ceniłem sobie też RAW i
    prostote obsługi - dużo funkcji na wierzchu bez wchodzenia w menu ekranowe.

    Czego nie potrzebuje w aparacie? Robienia filmów, uchylnych minitorków,
    gpsów, rozpoznawania usmiechu oraz "lajfviu"

    I teraz pytanie najważniejsze. Czy zrobi mi to wszystko KOMPAKT? Jaki?

    Ile moge wydać? Jak najmniej.

    Powiedzmy najpierw do 1000 zł. Bedzie coś? Jak nie to drugie bardziej
    podejscie 1500 zł. A skoro i to za mało no to max 2000zł. Wiecej nie da
    rady.

    Prosze o sugestie, rady
    Pozdrawiam
    zorro

  • 2. Data: 2010-01-04 10:27:57
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2010-01-04 11:16, zoor pisze:
    /.../

    Śmiecisz.

    Ustaw czytnik i następnie napisz tak, żeby dało się to czytać.

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

  • 3. Data: 2010-01-04 10:36:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W dniu 2010-01-04 11:16, zoor pisze:
    > /.../
    > Śmiecisz.
    > Ustaw czytnik i następnie napisz tak, żeby dało się to czytać.
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Sam sobie ustaw, u mnie nie ma problemow z czytaniem :)

  • 4. Data: 2010-01-04 10:36:09
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-04 11:16:14 +0100, "zoor" <ciapka@.wp.pl> said:

    > I teraz pytanie najważniejsze. Czy zrobi mi to wszystko KOMPAKT?

    Nie.

    > Jaki?

    Żaden. Lepiej poszukaj tańszego lustra.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-01-04 10:37:09
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    > Ustaw czytnik i następnie napisz tak, żeby dało się to czytać.

    to ty śmiecisz, spujrz najpierw w lustro

    jk

  • 6. Data: 2010-01-04 10:38:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Powiedzmy najpierw do 1000 zł. Bedzie coś? Jak nie to drugie bardziej
    > podejscie 1500 zł. A skoro i to za mało no to max 2000zł. Wiecej nie da

    Podsumuje za Ciebie ;) Z tego zestawu, ktory masz jestes zadowolony
    a szukasz po prostu czegos tanszego zeby odzyskac czesc kasy...

    Obawiam sie, ze zaden kompakt nie da nawet zblizonego efektu,
    szczegolnie jesli musisz lapac psy w locie ;)

  • 7. Data: 2010-01-04 10:44:58
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Obawiam sie, ze zaden kompakt nie da nawet zblizonego efektu,
    > szczegolnie jesli musisz lapac psy w locie ;)

    Tak, powodem sprzedaży jest kasa, a raczej jej brak.

    Kiedys robiłem fotki kompaktem i najbardziej przeszkadzała mi w nim zwłoka
    (od nacisniecia do pstryknieciamijało tak dużo czasu, że pies potrafił 2
    razy zmienic pozycje). Dopiero po zakupie lustra zobaczyłem dodatkowe plusy
    takie jak GO, akceptowalne wysokie iso, zalety raw.

    Nie ma kompaktu typu hybryda, ktory byłby zblożony czasem reakcji do lustra?
    Jakis Fuji np?

    Pozdrawiam
    zorro

  • 8. Data: 2010-01-04 10:46:23
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma kompaktu typu hybryda, ktory byłby zblożony czasem reakcji do
    > lustra? Jakis Fuji np?

    Myślałem o czymś takim
    http://www.allegro.pl/item868449753_fuji_finepix_s20
    0_exr.html.

  • 9. Data: 2010-01-04 10:48:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "SPTRA_WAW" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
    > to ty śmiecisz, spujrz najpierw w lustro
    > jk

    Pisze sie spujsz ;)

  • 10. Data: 2010-01-04 10:48:54
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ustaw czytnik i następnie napisz tak, żeby dało się to czytać.

    Popatrz, ja też nie mam problemów z czytaniem. Może jeszcze dobrze nie
    wytrzeźwiałeś? ;-)))