  • 91. Data: 2010-01-05 09:04:37
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > dodam , ze ten "maly" wizjer daje znacznie wiekszy obraz od wizjera
    > matowkowego kazdego dslr .
    > zdecydownie wiekszy od aps i wyraznie wiekszy od FF.
    > Za kazdym razem kiedy biore fz50 do reki przezywam szok - mysle " coz
    > za piekny duzy obraz"

    Jak widać, pojęcie piękna jest względne.
    I jak widać, znowu tylko jeden człowiek twierdzi, że wiekowy już lcdecik
    o kiepskiej rozdzielczości daje lepszy obraz od jakiejkolwiek matówki...

    > I ten obiektyw. ach obiektyw!!! Leica 2,8 - on kompensuje nawet
    > celownik ramkowy , gdyby taki byl.

    I kilo pomarańcz gratis! (gdyby takie były...)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 92. Data: 2010-01-05 09:33:23
    Temat: Re: zamiast lustra [OT]
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    >

    > No to powinienes byc bogaty...

    Noo.
    Biorąc pod uwagę, że hodowla psów rasowych jest amatorską z założenia. I nie
    powinna przynosić dochodów.
    A teraz na poważnie. Te kilka fotek w prasie i przede wszystkim ciagłe
    wysyłanie zdjęć na portale specjalistyczne pomogło mi naprawde zaistniec w
    kynologicznym światku.
    Zamieszczanie zdjęć na specjalistycznych portalach niemieckich dało mi w
    końcu dostęp do materiału genetycznego (dobrych psów). Ktoś zauważył ciekawe
    zdjecie z ciekawej imprezy, zainteresował się stroną www autora zdjęć
    (strona o tematyce kynologicznej), nastepnie była korespondencja i tak krok
    po kroku. Doszło do tego, że miałem szanse na zakup psów jakie mogłem
    wczesniej tylko ogladać w necie a z czasem fotografować. Teraz mam te psy w
    domu, psy te dają mi szczenieta ktore sa juz z mojej hodowli. Tak doszedłem
    np. do wyhodowania psa ktory na Wystawie Światowej zdobył tytuł Najlepszego
    Szczenięcia Świata. Zwycięzcy Europy jako już dorosły pies, Zwycięzcy Polski
    tez jako juz dorosły. Inne mają tytuły Interchampionów.
    Wiem, że to co napisałem może być nic nie warte dla osób z poza kręgu
    hodowców psow rasowych, podobnie jak osoby nie interesujace sie fotografia
    potrafia powiedziec oooo jakie piekne zdjecia w tej gazecie (bo bardzo
    wygładzone, odszumione i zszopowane).
    W moim przypadku fotografowanie imprez bardzoo pomogło mi w rozwoju hodowli.

    Pozdrawiam
    zorro

  • 93. Data: 2010-01-05 10:16:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Jan., 10:33, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Szczenięcia Świata. Zwycięzcy Europy jako już dorosły pies, Zwycięzcy Polski
    > tez jako juz dorosły. Inne mają tytuły Interchampionów.

    ja mam beagla , nawet gorzej to beaglica.

    przecwaniak i przeinteligentna.

    nie nauczy sie czegokolwiek , czego chcialem jej nauczyc jesli nie
    dopatrzy sie sensu.

    nie dopatrzyla sie sensu w podawaniu lapy.
    na haslo lapa uznaje ze jedynym sensem mojej wyciagnietej reki jest
    to ze podaje jej do gryzienia , wiec ochocza zaczyna gryzc moja lape.
    po co mialaby za darmo podawac swoja bez sensu - po to zeby pokazac ze
    potrafi ?
    wiadomo ze pies potrafi ruszac lapa.

    natomiast natychmiast nauczyla sie chodzic i tanczac na tylnych
    lapach , kiedy w nagrode otrzymywala lakocie.

    taka bestia .

> [...]
    > wygładzone, odszumione i zszopowane).
    > W moim przypadku fotografowanie imprez bardzoo pomogło mi w rozwoju hodowli.

    w moim posiadanie psa sprzyj fotografii.
    wychodze na spacer a ze to piekielnie nudne wiec dla urozmaicenia
    zabieram aparat.
    w dodaku chetnie pozuje w celach testowych obiektywow. nawet to
    polubila.
    cierpliwa , potrafi utrzymac bez ruchu poze .

  • 94. Data: 2010-01-05 10:24:33
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > On 2010-01-04 17:08:50 +0100, "Wojtekk" <u...@w...pl> said:

    > Proszę, zademonstruj efekty i opisz sytuacje w jakich to miało miejsce. Bo mam
    > niejakie wątpliwości co do sterowania GO na matrycy 1/2.33.
    Przy ogniskowej 35-80 (ekw. 210-480) jest wyraźnie widoczny efekt zmiany głębi
    ostrości w zależności od przysłony. Jak pstryknę jakiś przykład to dam link.

    > Jest wystarczająco znaczące, że model (np. pies, dziecko czy niepozujący
    > dorosły) zdąży zmienić ustawienie z fajnego, na "do wyrzucenia".
    5/100s dłużej. To już są na tyle krótkie różnice, że decydujący jest raczej
    refleks fotografa.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 95. Data: 2010-01-05 10:42:16
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    <ja mam beagla , nawet gorzej to beaglica.

    <przecwaniak i przeinteligentna.

    <nie nauczy sie czegokolwiek , czego chcialem jej nauczyc jesli nie
    <dopatrzy sie sensu.

    No własnie. Nauczyć to się nauczy a czy będzie to robił to już inna sprawa.
    Beagle to indywidualiści. Mieszkanie juz Ci zniszczyła?
    :-)

    Pozdrawiam
    zorro

  • 96. Data: 2010-01-05 10:50:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Jan., 11:42, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No w asnie. Nauczy to si nauczy a czy b dzie to robi to ju inna sprawa.
    > Beagle to indywiduali ci. Mieszkanie juz Ci zniszczy a?

    nie nawet nie.
    jest niezwykle towarzyska.
    wpada w zachwyt gdy w mieszkaniu pojawia sie nieznajomi.
    gdyby pojawil sie wlamywacz z przyjemnoscia oprowadzilaby go po domu.
    lubi szczekac do ksiezyca , poza tym jest spokojna.

  • 97. Data: 2010-01-05 11:01:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-05 11:24:33 +0100, "Wojtekk" <u...@w...pl> said:

    > Przy ogniskowej 35-80 (ekw. 210-480) jest wyraźnie widoczny efekt
    > zmiany głębi ostrości w zależności od przysłony. Jak pstryknę jakiś
    > przykład to dam link.

    Liczyłem na jakieś życiowe przykłady, a nie specjalnie aranżowane... No
    weź, masz aparat pewnie jakiś czas, trochę zdjęć zrobiłeś, na pewno coś
    znajdziesz.

    > 5/100s dłużej. To już są na tyle krótkie różnice, że decydujący jest
    > raczej refleks fotografa.

    Dziwnym trafem większości ludzi przy lustrze refleksu starcza, a przy
    kompakcie nie. Ale to przecież tylko 0.05 s! BTW - skąd wziąłeś taką
    akurat różnicę?

    de Fresz

  • 98. Data: 2010-01-05 11:08:52
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Wiem, że już długo zawracam głowe ale tak chodzi kołó mnie ten Fuji.

    Mam wątpliwosci co lepsze
    nowy model
    Fujifilm FinePix S200EXR
    czy juz troche starszy
    Fujifilm FinePix S100fs

    Pozdrawiam
    zorro

  • 99. Data: 2010-01-05 11:24:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wiem, że już długo zawracam głowe ale tak chodzi kołó mnie ten Fuji.
    > Mam wątpliwosci co lepsze
    > nowy model
    > Fujifilm FinePix S200EXR
    > czy juz troche starszy
    > Fujifilm FinePix S100fs
    > Pozdrawiam
    > zorro

    Kup oba i sprawdz.

  • 100. Data: 2010-01-05 11:47:28
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > On 2010-01-05 11:24:33 +0100, "Wojtekk" <u...@w...pl> said:

    > Liczyłem na jakieś życiowe przykłady, a nie specjalnie aranżowane... No weź,
    > masz aparat pewnie jakiś czas, trochę zdjęć zrobiłeś, na pewno coś znajdziesz.
    Codziło mi o porównanie tej samej sceny przy różnych przysłonach.
    Ok, jest i z życia wzięte z widoczną małą (jak na kompakt) GO:
    http://tnij.org/ffu0

    > Dziwnym trafem większości ludzi przy lustrze refleksu starcza, a przy
    > kompakcie nie. Ale to przecież tylko 0.05 s! BTW - skąd wziąłeś taką akurat
    > różnicę?
    z http://www.imaging-resource.com/DIGCAM01.HTM
    (aparaty do wyboru, zakładki: Perfermance, pozycje w tabeli: Prefocused)

    Pozdrawiam
    Wojtek