    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zamiast lustra [OT]
    Date: Tue, 5 Jan 2010 02:16:03 -0800 (PST)

    On 5 Jan., 10:33, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w
    wiadomościnews:hhuura$h2g$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

> [...]
    > zdjecie z ciekawej imprezy, zainteresował się stroną www autora zdjęć
    > (strona o tematyce kynologicznej), nastepnie była korespondencja i tak krok
    > po kroku. Doszło do tego, że miałem szanse na zakup psów jakie mogłem
    > wczesniej tylko ogladać w necie a z czasem fotografować. Teraz mam te psy w
    > domu, psy te dają mi szczenieta ktore sa juz z mojej hodowli. Tak doszedłem
    > np. do wyhodowania psa ktory na Wystawie Światowej zdobył tytuł Najlepszego
    > Szczenięcia Świata. Zwycięzcy Europy jako już dorosły pies, Zwycięzcy Polski
    > tez jako juz dorosły. Inne mają tytuły Interchampionów.

    ja mam beagla , nawet gorzej to beaglica.

    przecwaniak i przeinteligentna.

    nie nauczy sie czegokolwiek , czego chcialem jej nauczyc jesli nie
    dopatrzy sie sensu.

    nie dopatrzyla sie sensu w podawaniu lapy.
    na haslo lapa uznaje ze jedynym sensem mojej wyciagnietej reki jest
    to ze podaje jej do gryzienia , wiec ochocza zaczyna gryzc moja lape.
    po co mialaby za darmo podawac swoja bez sensu - po to zeby pokazac ze
    potrafi ?
    wiadomo ze pies potrafi ruszac lapa.

    natomiast natychmiast nauczyla sie chodzic i tanczac na tylnych
    lapach , kiedy w nagrode otrzymywala lakocie.

    taka bestia .

    > Wiem, że to co napisałem może być nic nie warte dla osób z poza kręgu
    > hodowców psow rasowych, podobnie jak osoby nie interesujace sie fotografia
    > potrafia powiedziec oooo jakie piekne zdjecia w tej gazecie (bo bardzo
    > wygładzone, odszumione i zszopowane).
    > W moim przypadku fotografowanie imprez bardzoo pomogło mi w rozwoju hodowli.

    w moim posiadanie psa sprzyj fotografii.
    wychodze na spacer a ze to piekielnie nudne wiec dla urozmaicenia
    zabieram aparat.
    w dodaku chetnie pozuje w celach testowych obiektywow. nawet to
    polubila.
    cierpliwa , potrafi utrzymac bez ruchu poze .