  • Data: 2010-03-24 20:08:32
    Temat: rozlany olej w bagazniku - jak usunac?
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ostatnio przydarzyła mi się przygoda: rozlał mi się olej w bagażniku. Do tej
    pory woziłem jednolitrową butelkę z olejem silnikowym. Tak na wszelki wypadek -
    w razie gdyby silnik zjadł. W weekend podczas porządków okazało się że w butelce
    jest mała dziurka. Przez to wylało się do bagażnika (a właściwie pod bagażnik)
    0,7 litra oleju (syntetyk - ale to chyba bez znaczenia). Wyjąłem dywanik który
    jest pod podłogą. Olej już wytarłem. Niestety sporo oleju wsiąkło w ów dywanik.
    Teraz pytanie: jak można usunąć ten olej z tkaniny/wykładziny?

    Czy może odchodzic lakier z powierzchni która miała styczność z lakierem?
    Niestety pół gaśnicy która miała kontakt z olejem już 'oblazła' z lakieru.

    Dodam, że właściwie nie ma żadnego zapachu (stąd nie wiedziałem że cokolwiek się
    rozlało). Plam na dywaniku nie widać - taki jest materiał.

    Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

    Flyte