  • 181. Data: 2011-06-29 20:53:13
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    <news:slrnj0m6nu.jrf.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail
    -ho.pl>:

    > osobówkę. Na TIRa było za mało miejsca.

    Nie zrozumie, że na osobówkę też było za mało miejsca i zmieścił się tylko
    dlatego, że ta osobówka zwolniła -- widząc jakie bydło odstawia -- i z
    kilku-kilkunastu metrów zrobiło się kilkadziesiąt metrów. w które sie ledwie
    wpasował

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 182. Data: 2011-06-29 21:37:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 17:13:04 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Ale zasadniczo mam to w pycie: z roku na rok mam co raz mniejsze
    > ciśnienie rwanie sekund i bycie najpierwsiejszym.

    Witaj w klubie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 183. Data: 2011-06-29 21:39:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jun 2011 18:59:00 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >W kwestii pomiarów odcinkowych - trasę Katowice-DC będzie się
    >pokonywało jak po wojnie? W pięć godzin?
    >;-)

    Obecnie zjamuje to niewiele mniej :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 184. Data: 2011-06-29 21:48:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 11:20:28 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

    Nie ma znaczenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 185. Data: 2011-06-29 22:01:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 21:39:18 +0200 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    a naprawdę mniej? o koleją dłużej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 186. Data: 2011-06-29 22:04:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-29 21:37, jerzu pisze:

    > Witaj w klubie.

    Klub coraz większy. "Bo czy na świecie wiele się zmieni, gdy z młodych
    gniewnych wyrosną starzy wkurwieni?". ;)

    A może by tak wydawać PJ dopiero od 30-tego roku życia? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 187. Data: 2011-06-29 23:08:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > Nie ma znaczenia.

    Ma bardzo duże znaczenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 188. Data: 2011-06-30 01:10:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Witaj w klubie.

    Ten, psia mać, któremu udaje się na DK8 wyprzedzać między
    słupkami ;P ... a ja jak ta pizda jeśli już tam jadę, to gęsiego ;P

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 189. Data: 2011-06-30 08:43:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jun 2011 01:10:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Ten, psia mać, któremu udaje się na DK8 wyprzedzać między
    >słupkami ;P

    Co innego wyprzedzić wlokącą się koparkę pomiędzy słupkami, a co
    innego jechać sobie spokojnie po krajówce te swoje 90 km/h :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 190. Data: 2011-06-30 08:55:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 21:39:18 +0200, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Obecnie zjamuje to niewiele mniej :P

    W niedzielę, gdy ruszam ok. 8.30, to dojeżdżam...

    ...jakoś przed południem.
    ;-)

    (choć fakt, że w tygodniu po południu/wieczorem zajmuje to już koło 4 godzin)

    --
    Bydlę