  • 31. Data: 2013-05-10 12:37:47
    Temat: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Pochwal się nazwą, też chce zobaczyć to "cudowne" urządzenie.

    Nie mam pamięci do takich głupot, nazwa od razu wyleciała mi z głowy.
    Ale znalazłem w historii przeglądarki -- tanita.com.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2013-05-10 13:38:14
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    > Nie mam pamięci do takich głupot, nazwa od razu wyleciała mi z głowy.
    > Ale znalazłem w historii przeglądarki -- tanita.com.

    Hahaha, dobre:

    In just seconds, this at-home health monitor can display a complete body
    composition profile, including weight, body fat % (total and segmental),
    body water %, muscle mass (total and segmental), physique rating, BMR,
    DCI, metabolic age, bone mass, and visceral fat.

    Stajesz na super elektronicznej wadze i w kilka sekund wywróży Ci to
    wszystko co lekarz na podstawie stosu badań musiałby liczyć cały dzień.
    To teraz jeszcze powstaje pytanie jak, odpowiedź w tym filmiku:
    http://www.tanita.com/en/customer-service/videos/

    Sześć elektrod, cztery do stóp, dwie do łapek i za pomocą pomiaru
    "impedancji bioelektrycznej" wiemy wszystko... tylko, że ta metoda ma
    sens tylko wtedy gdy bada się nią konkretne tkanki albo mały obszar
    ciała, np. klatkę piersiową (badania związane z wydolnością serca), przy
    pomiarze całego ciała jest tak dużo czynników zaburzających pomiar, że
    równie dobrze w celu odchudzania można sobie do tych elektrod podłączyć
    przewody fazowe. Ale najważniejsze: przesyła wyniki od razu do kochanego
    smyrofona i smyropada.
    Jakub Rakus

  • 33. Data: 2013-05-14 09:40:57
    Temat: Re: [OT] led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2013 11:38, Michoo pisze:

    > A choroby skąd się niby biorą?

    M.in. z braku odporności spowodowanego życiem w sterylnych warunkach.

  • 34. Data: 2013-05-14 09:43:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2013 01:00, Stachu Chebel pisze:

    > Szaman nazywa. Trza przywyknąć, mamy XXI wiek, w telewizorni pojawiły
    > się wróżki i wróżbici, maturzysta nie jest w stanie pomnożyć w czapie
    > liczby jednocyfrowej przez dwucyfrową, dogmaty religijne stają się
    > prawem, pederaści adoptują dzieci,

    Wszystko wcześniej rozumiem, ale co masz do (jak rozumiem)
    homoseksualistów adoptujących dzieci? Może masz też coś do Murzynów
    adoptujących "Kaukaskie" dzieci? (oczywiście pomijając dogmaty
    religijne, których ponoć nie lubisz)

  • 35. Data: 2013-05-14 10:04:09
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Wszystko wcześniej rozumiem, ale co masz do (jak rozumiem)
    > homoseksualistów adoptujących dzieci?
    Chciałbyś być jako dziecko adoptowanym przez taką parę?
    Chciałbyś, aby urząd odebrał Ci TWOJE dzieci i przekazał
    do adopcji takim osobom?
    Odpowiedz TAK albo NIE.
    Stawiasz pytanie, więc sam najpierw odpowiedz.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-05-14 10:39:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 10:04, Sylwester Łazar pisze:
    > Chciałbyś być jako dziecko adoptowanym przez taką parę?

    Nie chciałbym być adoptowany w ogóle.

    Swoją drogą wg badań w USA dzieci par homoseksualnych statystycznie mają
    lepszy start, bo są planowane, rodzice są lepiej sytuowani i
    wykształceni, a jedyny ich problem w stosunku do dzieci "normalnych" par
    to nietolerancja ze strony takich oszołomów jak ty.

    > Chciałbyś, aby urząd odebrał Ci TWOJE dzieci

    A dlaczego miałby mi odebrać dzieci? Tobie rutynowo odbiera? Może sobie
    zasłużyłeś i będzie im lepiej w jakiejś rodzinie zastępczej.

    Natomiast jeśli dzieci zostałyby sierotami bez żadnej bliskiej rodziny
    (tylko to wymagałoby wspólnej wycieczki całej rodziny, poza tymi
    dziećmi, "do Smoleńska"), to wolałbym żeby trafiły pod opiekę ludzi
    wykształconych, rozsądnych, racjonalnych i dobrze sytuowanych (mniejsza
    o ich orientację), zamiast klepiących biedę tępych fundziaków z ciemnogrodu.

    > i przekazał
    > do adopcji takim osobom?
    > Odpowiedz TAK albo NIE.
    > Stawiasz pytanie, więc sam najpierw odpowiedz.

    Wolisz dostać w mordę czy w ryja? Odpowiedz TAK albo NIE.
    (to taka parafraza twoich durnych pytań)

  • 37. Data: 2013-05-14 11:42:31
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:kmst7t$nl7$...@n...news.atman.pl...

    > to nietolerancja ze strony takich oszołomów jak ty.

    > o ich orientację), zamiast klepiących biedę tępych fundziaków z
    ciemnogrodu.
    > Wolisz dostać w mordę czy w ryja? Odpowiedz TAK albo NIE.
    Szanowny Panie!
    Zadałem dwa proste i grzeczne pytania.
    Nie mogę zrozumieć, skąd tyle wściekłości i mowy nienawiści wylanych z tego
    powodu
    na mnie i moją rodzinę.
    Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa, to być może przeoczenie przez mnie zasady
    Savoir-vivre.
    Zadałem pytanie osobie, która być może należy do grupy homoseksualistów.
    Bardzo przepraszam, jeśli uraziłem Pana w jakikolwiek sposób.
    Z drugiej jednak strony, nie sposób byłoby zadać takie pytanie nigdzie,
    ze względu, jak twierdzą homoseksualiści, że jest ich podobno 10% w każdym
    społeczeństwie.
    Tak czy inaczej stało się.
    Po prostu nie zakładałem, że na grupie pl.misc.elektronika takie osoby też
    się znajdują.
    Jeśli tak jest, to proszę przyjąć do wiadomości, że jest nas (innych?) 90%
    według nawet tamtych obliczeń.
    Jeśli tak jest to proszę nie wymagać od nas abyśmy tolerowali
    homoseksualistów.
    Tolerancja ze swej natury dotyczy się zjawisk, których nie lubimy.
    Nie istnieje zjawisko tolerancji, dla czegoś, co lubimy, bo po co?
    Jeśli jednak nie jest Pan homoseksualistą, to po co Pan broni jakiś
    nienormalnych zasad związanych z tym środowiskiem?
    W związku z tym, że w ogóle ta dyskusja nie jest na temat, zachęcam do
    zakończenia wątku.
    Ze swej strony - elektronicznie, dodam, że próbowałem skasować pamięć eprom
    diodą UV.
    Nie da się nawet po kilku godzinach. To pokazuje chyba skuteczność tego typu
    gadżetów.

    --
    -- .

  • 38. Data: 2013-05-14 11:45:14
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:kmspq9$k6v$1@node2.news.atman.pl...

    > M.in. z braku odporności spowodowanego życiem w sterylnych warunkach.

    Nie inaczej. Sytuacje, gdy naprawdę trzeba trzymać dzieciaka "sterylnie" są
    raczej rzadkie, wręcz sporadyczne... Podobnie przecież z kotami - ich
    toksoplazmoza, niezbyt oczekiwana przy np. ciąży - usuwanie kota z domu jest
    bezcelowe, bo jeśli kot to ma, to rozniósł to po domu, kot zniknie, a
    choroba zostanie. Niejeden z nas z pewnością wdepnął choć raz w gówno.
    Trudno na wyjściu dokładnie wyczyścić buty z sempiternitu, więc towarzyszące
    temu bakterie z pewnością przynosi się do domu, nawet jak nie ma kota. Toxo
    zapewne też. A jakoś nie słyszę o masowych zachorowaniach z tego powodu.
    Choć mycie rąk po pewnych czynnościach gorąco polecam, robię to z automatu,
    ale staram się nie przeginać.
    Podsumowując - nie należy wyręczać organizmu wszelakimi "cudownymi" dietami
    (jeśli, to pod kontrolą lekarza), sterylnością otoczenia (poza naprawdę
    niezbędnymi przyadkami), itd, organizm, to cud stworzenia, jeśli mu nie
    przeszkadzać, to da radę się regulować, dostosować w zadziwiająco szerokim
    zakresie.

  • 39. Data: 2013-05-14 12:06:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 11:42, Sylwester Łazar pisze:

    > Zadałem dwa proste i grzeczne pytania.
    > Nie mogę zrozumieć, skąd tyle wściekłości i mowy nienawiści wylanych z tego
    > powodu na mnie i moją rodzinę.

    Wściekłości? Mowy nienawiści? Co ty, Antoni Macierewicz czy Jarosław
    Kaczyński?

    Odpowiedz tylko TAK lub NIE ;->

    > Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa, to być może przeoczenie przez mnie zasady
    > Savoir-vivre.
    > Zadałem pytanie osobie, która być może należy do grupy homoseksualistów.

    ROTFL

    [ciach]

    > Jeśli tak jest to proszę nie wymagać od nas abyśmy tolerowali
    > homoseksualistów.

    Primo: jestem hetero bardziej niż ty - ci, co mają jakieś "wąty" do
    homoseksualizmu tak na prawdę uciekają przed własnym skrywanym
    homoseksualizmem. Ja znam swoją orientację i się jej nie wstydzę, stąd
    nie usiłuję zwalczać homoseksualizmu, bo się nim nie "zarażę". Ty się
    najwyraźniej boisz "zarazić", a to jest możliwe tylko u ludzi, którzy i
    tak mają tendencje homoseksualne, tylko się ich wstydzą/boją z powodu
    indoktrynacji ciemnogrodu.

    Secundo: masz obowiązek, ciemnogrodzianienie, tolerować innych. Nakazuje
    ci to konstytucja. Jeśli ci się to nie podoba - możesz się wyprowadzić
    np. do Arabii Saudyjskiej. Tam doświadczysz zrozumienia dla swojej
    nietolerancji w tym konkretnym przypadku. Oraz tak miłej twojemu sercu
    nietolerancji.

> [...]
    > Jeśli jednak nie jest Pan homoseksualistą, to po co Pan broni jakiś
    > nienormalnych zasad związanych z tym środowiskiem?

    A mam zacytować ten słynny cytat z "Psów" w wykonaniu Bogusława Lindy?

    Właśnie chodzi o zasady - zasady wolności WSZYSTKICH. Mnie np. brzydzi
    zarówno wizja dwóch facetów ze sobą jak i wizja przyrządzania oraz
    jedzenia kurzych żołądków. Ale ja, w odróżnieniu od ciebie, nie
    wpieprzam się innym (w tym tobie) do łóżka czy kuchni. Nie krzywdzisz
    innych? Możesz sobie być nawet Marsjaninem i padlinożercą!

> [...]
    > diodą UV.
    > Nie da się nawet po kilku godzinach. To pokazuje chyba skuteczność tego typu

    Cóż, duża część populacji niestety jest dość tępa - czy to pod względem
    technicznym, czy to pod względem społecznym/medycznym. Smutne. Ale taka
    jest prawda. I jedni się nabierają na niebieskie "sterylizujące" diodki,
    a inni się nabierają na hasła o "chorobie" i "zboczeniu". Są i tacy, co
    nabiorą się i na to, i na to.

  • 40. Data: 2013-05-14 12:08:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 11:45, Anerys pisze:

> [...]
    > naprawdę niezbędnymi przyadkami), itd, organizm, to cud stworzenia,
    > jeśli mu nie przeszkadzać, to da radę się regulować, dostosować w

    Aczkolwiek nie należy przeginać w drugą stronę i żyć w totalnym syfie ;)

    Analogia zgodna z tematyką grupy: masz urządzenie i dajesz mu za niskie
    napięcie... co się dzieje? Nie działa. A co się stanie, jak dasz za
    wysokie? Przestanie działać na zawsze ;)